Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

donderdag 3 mei 2018 om 22:43
Aan die Sophia is ook al genoeg gesleuteld zo te zien: https://www.instagram.com/hutchins_soph ... e=ig_embed

vrijdag 4 mei 2018 om 00:43
Sophia?
vrijdag 4 mei 2018 om 00:51
vrijdag 4 mei 2018 om 00:57
Ja.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vrijdag 4 mei 2018 om 23:21
Bruce Jenner liet zich op latere leeftijd ombouwen tot vrouw met de naam Caitlyn, maar hij werd eenzamer. Zijn vrouw verliet hem, Hij was vrouw geworden, geruchten zeiden dat hij spijt had van de transitie , hij wilde leven als vrouw, maar dat was niet zo makkelijk want hij viel nog steeds op vrouwen. Ik dacht dat hij daarom nog niet 'uitgedokterd' was. En nu gaat hij trouwen met een kind vrouw dat zijn kleindochter had kunnen zijn. Met net zo'n plastic ogend gezicht. En volgens mij is zij nog lang niet klaar met operaties aan haar uiterlijk.
Ze zouden al maanden aan het 'rommelen' zijn.
Ik zie helemaal geen vonkje tussen die twee.
Ze zouden al maanden aan het 'rommelen' zijn.
Ik zie helemaal geen vonkje tussen die twee.
LOEP ME MAAR aub.

zaterdag 5 mei 2018 om 09:37
Ik vind Sophia heel vrouwelijk overkomen qua bouw. Ok, er zal best wat aan gesleuteld zijn, maar ze valt voor mij in de categorie Kelly; die vind ik ook echt vrouwelijk. Je moet bij deze dames (Sophia en Kelly dus) twee keer kijken voordat je door hebt dat ze met een mannelijk lichaam geboren zijn.
Het leeftijdsverschil, dat is wel iets waar ik grote vraagtekens bij zet.
Het leeftijdsverschil, dat is wel iets waar ik grote vraagtekens bij zet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

maandag 14 mei 2018 om 16:09
Amanda Balk is getrouwd met haar Griekse lover: https://www.instagram.com/amandatsatsos ... e=ig_embed

maandag 14 mei 2018 om 17:25
Bijzonder type die Amanda
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

maandag 14 mei 2018 om 18:06
Ik vind denk ik vooral haar plastisch chirurg ook erg bijzonder. Die borsten, mijn God. ...

maandag 14 mei 2018 om 21:34
hoe meer geld, slechter de smaakmarjorette schreef: ↑14-05-2018 21:17De jurk zit ook erg lelijk bij haar borsten.
Zoveel geld en dan een jurk die niet goed zit.
Relax we're all crazy, it's not a competition