Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

dinsdag 15 januari 2019 om 10:37
pejeka schreef: ↑13-01-2019 19:26Ik ben niet persé benieuwd naar de Viva-mens, ik ben benieuwd naar wat mensen ertoe drijft alle ins en outs te willen weten van het privéleven van een Gerard Joling of een Roxanne Hazes, wat dat hen brengt en waarom dat interessant is. Ik ben gewoon benieuwd naar de beweegredenen van mensen om wekelijks de Story en de Privé en de Weekend te lezen (gezien de oplage van die bladen worden ze grif verkocht) om zich te verlekkeren aan het privéleven van mensen die ze helemaal niet kennen, halve waarheden daarover te lezen, suggestieve foto's voor waar aan te nemen, enz. Oprecht benieuwd.
Sprak de man die alle ins en outs van Meghan Markle's karakter én huwelijk pretendeerde te kennen. Alsmede het standpunt van the Queen herself.

dinsdag 15 januari 2019 om 10:38
En een topic als slimste mens al weken lang verpest over Roxanne Hazesthe_Wicked_Witch schreef: ↑15-01-2019 10:37Sprak de man die bewwerde alle ins en outs van Meghan Markle's karakter én huwelijk pretendeerde te kennen. Alsmede het standpunt van the Queen herself.

dinsdag 15 januari 2019 om 13:25
Ik neem aan dat je washand bedoeld.OldWood schreef: ↑15-01-2019 09:27Wat is dat toch altijd voor een gezeur over viezige kinderen zeg, als mijn zoon net een snee brood met pasta of pindakaas gegeten heeft en daarna gelijk gaat spelen ziet hij er ook viezig uit, van het spelen in de tuin word hij ook viezig, maar we hebben het hier over kinderen hé, die loop je niet de hele dag met een wasmand achteraan om die gezichten te boenen.
Maar ik dus wel. Ik gruwel van vieze monden, smoezelige gezichten en snot rond de neus. Ik heb dus altijd vochtige doekjes bij en poetste die snoet desnoods 20x per dag. Tegenwoordig kan ze het zelf

dinsdag 15 januari 2019 om 13:28
Ik ook. Mijn kinderen zijn er licht getraumatiseerd van

dinsdag 15 januari 2019 om 13:45
Nou, die stevenen ook richting scheiding af. Als we de advocaat mogen geloven.Flowerspowers schreef: ↑15-01-2019 08:34https://www.ad.nl/den-haag/tweede-verda ... ~a20ef5df/
Die Stavros...heeft er ineens tóch mee van doen. Selectief geheugen![]()

en ze zagen er zoooo stralend verliefd uit op de grote dag! Hoe verrassend!
o nee, wacht
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 15 januari 2019 om 14:04
Gordon is boos op columnist Van de AD Angela de Jong.
Ik citeer: Ook suggereert de presentator dat de Jong mogelijk één van de redenen is van de "huwelijkscrisis van mijn lieve collega Wendy", en vraagt hij de columnist of ze daar wel eens bij stil heeft gestaan.
https://www.nu.nl/media/5684942/gordon- ... natie.html
Ik ben het vaak met Angela de Jong eens, man, wat slaat zij koppen. Ze zegt wat de meeste gewoon denken, wat betreft de bagger tv van tegenwoordig.
Ik citeer: Ook suggereert de presentator dat de Jong mogelijk één van de redenen is van de "huwelijkscrisis van mijn lieve collega Wendy", en vraagt hij de columnist of ze daar wel eens bij stil heeft gestaan.
https://www.nu.nl/media/5684942/gordon- ... natie.html
Ik ben het vaak met Angela de Jong eens, man, wat slaat zij koppen. Ze zegt wat de meeste gewoon denken, wat betreft de bagger tv van tegenwoordig.
dinsdag 15 januari 2019 om 14:04
pejeka schreef: ↑13-01-2019 18:41Klopt. Maar dat is gewoon uit verbazing dat zo veel mensen het belángrijk lijken te vinden alle ins en outs van het privéleven van (semi)BN'ers e.d. te weten en zich daar ook serieus mee bezig kunnen houden. En ik ben gewoon nieuwsgierig waaróm. Want ik heb zoiets van: wat kan het MIJ nou jeuken wat een Johnny de Mol, of een Gerard Joling, of weet ik wie, in zijn privéleven uitspookt? Net zo min als dat ik wakker lig van het privéleven van de achterbuurvrouw of van de groenteboer. Dus ik ben gewoon benieuwd wat mensen ertoe drijft daarmee bezig te zijn.
Dat zijn de Story-lezeressen ook. Nieuwsgierig én 'gewoon benieuwd'.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 15 januari 2019 om 14:08
Zó, dit is niet mals. Gewoon een drugsdealer. Schulden? Bruiloft zag er duur uit. Zo zie je maar weer, dat je niet alles moet geloven op social media.Maleficent schreef: ↑15-01-2019 13:45Nou, die stevenen ook richting scheiding af. Als we de advocaat mogen geloven.
o nee, wacht
dinsdag 15 januari 2019 om 14:10
Gordon slacht Angela de Jong af: 'Ik veeg de vloer met je aan' https://www.story.nl/artikel/showbizz/g ... met-je-aan
Moet Gordon nodig zeggen. Hoe heette dat boek van Gordon ook alweer waarin hij bnn-ners, vrienden en familie smerig te kakken heeft gezet?
Moet Gordon nodig zeggen. Hoe heette dat boek van Gordon ook alweer waarin hij bnn-ners, vrienden en familie smerig te kakken heeft gezet?
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 15 januari 2019 om 14:13
Oud-hockeyster Maartje Paumen gaat trouwen! https://www.story.nl/artikel/showbizz/o ... at-trouwen
Oud-hockeyster Maartje Paumen heeft vorige week haar vriendin Savannah op vakantie in Oostenrijk ten huwelijk gevraagd.
Oud-hockeyster Maartje Paumen heeft vorige week haar vriendin Savannah op vakantie in Oostenrijk ten huwelijk gevraagd.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 15 januari 2019 om 14:17
Ja, zo'n dure levensstijl kun je niet bekostigen van een restaurant.DuchessMeganMarkle schreef: ↑15-01-2019 14:08Zó, dit is niet mals. Gewoon een drugsdealer. Schulden? Bruiloft zag er duur uit. Zo zie je maar weer, dat je niet alles moet geloven op social media.
Maar toch, ergens is het wel krom, het handelen in wiet is legaal > om te blowen en de CBD olie medicinaal.
En het verbouwen van de planten is illegaal. Ik snap dit deel van ons recht niet helemaal.

dinsdag 15 januari 2019 om 14:20
Gordon is volledig gestoord.missie_m schreef: ↑15-01-2019 14:10Gordon slacht Angela de Jong af: 'Ik veeg de vloer met je aan' https://www.story.nl/artikel/showbizz/g ... met-je-aan

dinsdag 15 januari 2019 om 14:23
Verbouwen voor eigen gebruik wordt niet vervolgd. Zelf 1 plantje neerzetten en dan is die hele tussenlaag van verbouwers/dealers niet nodig.Maleficent schreef: ↑15-01-2019 14:17Ja, zo'n dure levensstijl kun je niet bekostigen van een restaurant.
Maar toch, ergens is het wel krom, het handelen in wiet is legaal > om te blowen en de CBD olie medicinaal.
En het verbouwen van de planten is illegaal. Ik snap dit deel van ons recht niet helemaal.
dinsdag 15 januari 2019 om 14:37
Dat snap ik, maar voor het maken van die CBD olie heb je volgens mij wel weer dan 1 plant nodig.
Niet dat ik van plan ben er mee te gaan verbouwen hoor. Even los van het feit dat ik totaal geen groene vingers heb.
dinsdag 15 januari 2019 om 15:53
Wat een afschuwelijke bruidsfoto. Wat denkt zo'n bruidje nou? "ja ik kijk zo sexy mogelijk en duw mijn kont naar achteren en mijn tieten naar voren, sta ik goed geil op de foto".Maleficent schreef: ↑15-01-2019 13:45Nou, die stevenen ook richting scheiding af. Als we de advocaat mogen geloven.
o nee, wacht

dinsdag 15 januari 2019 om 16:32
Iedere keer als die kneus op tv komt zap ik door.
dinsdag 15 januari 2019 om 17:17
Ze waren inderdaad dólverliefd. Echt nog nooit bruiloftfotos gezien van een paar dat op geen enkele foto lachtMaleficent schreef: ↑15-01-2019 13:45Nou, die stevenen ook richting scheiding af. Als we de advocaat mogen geloven.
o nee, wacht

Hoop voor Amanda dat ze kan leven van haar badpakken lijn, anders word het knijpen voor haar. Want bij Stavros komt er niet veel geld meer vandaan verwacht ik

Always look on the bright side of life

dinsdag 15 januari 2019 om 20:07
dinsdag 15 januari 2019 om 20:38
Pejeka is toch een vrouw......?the_Wicked_Witch schreef: ↑15-01-2019 10:37Sprak de man die alle ins en outs van Meghan Markle's karakter én huwelijk pretendeerde te kennen. Alsmede het standpunt van the Queen herself.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 15 januari 2019 om 20:42
Wat een jankerd zeg, die Stavros. "Ik vind het verschrikkelijk dat ik hier zit bla, bla, bla."Maleficent schreef: ↑15-01-2019 13:45Nou, die stevenen ook richting scheiding af. Als we de advocaat mogen geloven.
o nee, wacht
Ja, berouw komt altijd pas na de zonde......
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 15 januari 2019 om 20:50
En hij loopt nog gewoon te liegen ook. Ik heb er niks mee van doen. Ahum. En ondertussen wel constant bij die villa's zijn. Om het zwembad water te checken zeker. MafkeesSweetFirefly schreef: ↑15-01-2019 20:42Wat een jankerd zeg, die Stavros. "Ik vind het verschrikkelijk dat ik hier zit bla, bla, bla."
Ja, berouw komt altijd pas na de zonde......
Always look on the bright side of life

dinsdag 15 januari 2019 om 21:02
Nee

dinsdag 15 januari 2019 om 21:02
Nee joh dat is al eeuwen bekend op het forum.
dinsdag 15 januari 2019 om 21:05