Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

dinsdag 15 januari 2019 om 21:43
Dat is natuurlijk heeeel wat andersthe_Wicked_Witch schreef: ↑15-01-2019 10:37Sprak de man die alle ins en outs van Meghan Markle's karakter én huwelijk pretendeerde te kennen. Alsmede het standpunt van the Queen herself.

woensdag 16 januari 2019 om 11:22
idd stom gedoeHarleyQ schreef: ↑14-01-2019 18:22Chris Pratt en Katherine Schwarzenegger gaan trouwen. De acteur laat weten dat zijn vriendin positief op zijn huwelijksaanzoek heeft gereageerd.
"Lieve Katherine, ik ben zo blij dat je ja hebt gezegd", laat de 39-jarige acteur weten op zijn Instagram-profiel.
Pratt en Schwarzenegger werden in juni vorig jaar voor het eerst samen gezien tijdens een picknick aan de kust van Santa Barbara.
Pratt was toen een half jaar gescheiden van actrice Anna Faris, met wie hij acht jaar getrouwd was. Faris heeft inmiddels ook een nieuwe relatie.
De 29-jarige Katherine Schwarzenegger is de dochter van Maria Shriver en acteur Arnold Schwarzenegger.
Ik vind hem leuk, maar waarom moet dit zo snel? Zwangert? Of ex aftroeven?![]()
![]()

dat moet je sowiso niet, als er iets al nep is, is het social media . zien het vaak genoeg hoe harder ze roepen dat ze gelukkig, hoe ongelukkigerDuchessMeganMarkle schreef: ↑15-01-2019 14:08Zó, dit is niet mals. Gewoon een drugsdealer. Schulden? Bruiloft zag er duur uit. Zo zie je maar weer, dat je niet alles moet geloven op social media.

Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 16 januari 2019 om 13:45
Hoe verrassendSallySpectra* schreef: ↑16-01-2019 13:28Saskia Noort en Kluun zijn ook weer uit elkaar. Dat we het allemaal maar even weten![]()
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 16 januari 2019 om 18:40
https://www.ad.nl/show/amanda-balk-het- ... ~a9228c3b/
Toch een scheiding
Toch een scheiding
Always look on the bright side of life
woensdag 16 januari 2019 om 18:54
Meteen alle foto’s van hem van Instagram.Flowerspowers schreef: ↑16-01-2019 18:40https://www.ad.nl/show/amanda-balk-het- ... ~a9228c3b/
Toch een scheiding
woensdag 16 januari 2019 om 18:56
Maleficent schreef: ↑15-01-2019 13:45Nou, die stevenen ook richting scheiding af. Als we de advocaat mogen geloven.
en ze zagen er zoooo stralend verliefd uit op de grote dag! Hoe verrassend!
o nee, wacht
Die bruid kijkt wel erg nep op haar 'grote gelukkige dag'.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 16 januari 2019 om 18:59
Flowerspowers schreef: ↑16-01-2019 18:40https://www.ad.nl/show/amanda-balk-het- ... ~a9228c3b/
Toch een scheiding
..........
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 16 januari 2019 om 19:16
Gister stonden alleen haar bruiloft foto's er nog op, de foto's met hem samen waren er al af.
woensdag 16 januari 2019 om 19:42
Ik heb nooit gepretendeerd alle ins en outs te kennen, noch de mening van Hare Majesteit te weten. Het enige dat ik ooit geuit heb is dat ik Meghan geen aardig mens vind, en haar afkomst (en nee, dat heeft niks met huidskleur te maken) qua familie nogal dubieus. Meghan kwam op me over als een vrouw die vooral status belangrijk vond en die heeft ze nu gekregen. Inclusief een titel: Hertogin van Sussex. Alle geboren adel lacht zich natuurlijk een kriek, want je kan wel iemand van de straat oprapen en Hertogin gaan noemen, maar de inherente en innerlijke omgangsvormen en vertrouwd zijn met de overige hoge adel, omdat je daar als kind al mee speelde, zit er natuurlijk niet in, het is gewoon een Pygmalion, trek het een leuke jurk aan, leer het netjes spreken en dat is het dan.the_Wicked_Witch schreef: ↑15-01-2019 10:37Sprak de man die alle ins en outs van Meghan Markle's karakter én huwelijk pretendeerde te kennen. Alsmede het standpunt van the Queen herself.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 16 januari 2019 om 20:04
nou dat was ook van korte duur.SallySpectra* schreef: ↑16-01-2019 13:28Saskia Noort en Kluun zijn ook weer uit elkaar. Dat we het allemaal maar even weten![]()
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 16 januari 2019 om 20:12
Je plaat blijft hangen.pejeka schreef: ↑16-01-2019 19:42Ik heb nooit gepretendeerd alle ins en outs te kennen, noch de mening van Hare Majesteit te weten. Het enige dat ik ooit geuit heb is dat ik Meghan geen aardig mens vind, en haar afkomst (en nee, dat heeft niks met huidskleur te maken) qua familie nogal dubieus. Meghan kwam op me over als een vrouw die vooral status belangrijk vond en die heeft ze nu gekregen. Inclusief een titel: Hertogin van Sussex. Alle geboren adel lacht zich natuurlijk een kriek, want je kan wel iemand van de straat oprapen en Hertogin gaan noemen, maar de inherente en innerlijke omgangsvormen en vertrouwd zijn met de overige hoge adel, omdat je daar als kind al mee speelde, zit er natuurlijk niet in, het is gewoon een Pygmalion, trek het een leuke jurk aan, leer het netjes spreken en dat is het dan.

woensdag 16 januari 2019 om 20:14
Saskia had beter even aan Frans en Mariska kunnen vragen wat het geheim is van een lange en gelukkige relatie.SallySpectra* schreef: ↑16-01-2019 13:28Saskia Noort en Kluun zijn ook weer uit elkaar. Dat we het allemaal maar even weten![]()

Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 16 januari 2019 om 23:57
Flowerspowers schreef: ↑16-01-2019 19:15Als het echt zo is dat Amanda het niet wist van die drugspraktijken, vind ik het echt sneu voor haar. Kan me voorstellen dat ze zich enorm in de zeik genomen voelt.
Dat vraag ik me echt af.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 17 januari 2019 om 00:01
Vervelend dit.
PJK gaf alleen antwoord.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 17 januari 2019 om 00:04
Ze heeft misschien nooit zoveel interesse in zijn handel en wandel gehad. Meer in zijn cc denk ik.Vivavandaag schreef: ↑17-01-2019 00:00Ze is er onnozel genoeg voor, schat ik in. En ze kent extreme rijkdom van Afrojack. In dit geval geloof ik het nog ook![]()

donderdag 17 januari 2019 om 00:11
Precies!Flowerspowers schreef: ↑17-01-2019 00:04Ze heeft misschien nooit zoveel interesse in zijn handel en wandel gehad. Meer in zijn cc denk ik.