Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
pearle schreef:
05-03-2019 18:21
Jammer, vond het altijd wel een leuk en stabiel stel
Nou ja, zo stabiel waren ze dus niet.
¡Apagando las luces!
fashionvictim schreef:
05-03-2019 17:26
Wow, dat zag ik echt niet aankomen, dat Wes en Yo uit elkaar zouden gaan.
Echt niet ? Ze had een tijdje terug ook haar naam weer in cabau van kasbergen veranderd op social media dacht ik en de bladen insinueerde het al langer .
mick87 schreef:
05-03-2019 18:07
En dan ook nog een terrechte vraag van De Telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -yo-en-wes

:rofl:
Afbeelding

:HA:
Maar goed, wel sneu voor de kinderen. De oudste van Wesley maakt weer een scheiding mee en voor de jongste is het ook niet leuk.
mick87 schreef:
05-03-2019 18:07
En dan ook nog een terrechte vraag van De Telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -yo-en-wes

:rofl:
ik wilde het net zeggen! Dit werk je niet zomaar ff weg :-[

Afbeelding
Maleficent schreef:
05-03-2019 18:44
Afbeelding

Fizz schreef:
05-03-2019 18:26
Ik had het dus wel verwacht. Wesley zit in de nadagen van zijn carrière en staat niet meer zoveel in de belangstelling. Zijn status wordt daardoor minder. Yolanthe is, net zoals Sylvie Meis, toch iemand die een man met status zoekt die ook nog eens in de belangstelling staat. Als Yolanthe geen relatie had gehad met Jan Smit of Sneijder, dan was ze nooit geweest waar ze nu is. Ze heeft een heel irritante stem en kan totaal niet presenteren. Als “vrouw van” heb je altijd een leuke binnenkomer. Natasja Froger had ook nooit een programma gepresenteerd als zij niet met Rene getrouwd was geweest.
Zou kunnen dat zij statusgevoelig is, maar bij hun had je wel het idee dat zij stapeldol en gelukkig waren met elkaar. Dat droegen zij naar buiten altijd wel erg uit. Zij waren toch ook al ver met een adoptieprocedure volgens de media? Dat zal dan ook niet meer doorgaan.

Ze gaan vast met veel respect en liefde uit elkaar en zijn dankbaar voor alle mooie gelukkige jaren.....
Maleficent schreef:
05-03-2019 18:44
Maar goed, wel sneu voor de kinderen. De oudste van Wesley maakt weer een scheiding mee en voor de jongste is het ook niet leuk.
Inderdaad. Schijnbaar is Yolanthe ook heel hecht met Wesley's oudste zoon Jessey. En liep het contact met zijn ex Ramona vooral via Yolanthe.
Haha bol.com reageert altijd zo leuk :rofl:
Yildizlar schreef:
05-03-2019 18:42
Echt niet ? Ze had een tijdje terug ook haar naam weer in cabau van kasbergen veranderd op social media dacht ik en de bladen insinueerde het al langer .
Ik volg ze helemaal niet dus het laatste wat ik van haar gezien en gehoord had was dat ze al een tijdje probeerden een tweede kindje te krijgen en nu bezig waren met adoptie. Maar ze leken me oprecht gek op elkaar, zij in ieder geval zeker op hem, dus ik vind het zielig. Ook voor die 2 kinderen.
Am Yisrael Chai!
poppiejoppie schreef:
05-03-2019 17:08
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... n-scheiden

Na een huwelijk van bijna acht jaar gaan Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe uit elkaar. Dat heeft het management bevestigd.
Wow die zag ik niet aankomen.
fashionvictim schreef:
05-03-2019 19:29
Ik volg ze helemaal niet dus het laatste wat ik van haar gezien en gehoord had was dat ze al een tijdje probeerden een tweede kindje te krijgen en nu bezig waren met adoptie. Maar ze leken me oprecht gek op elkaar, zij in ieder geval zeker op hem, dus ik vind het zielig. Ook voor die 2 kinderen.
Iedere scheiding is zielig voor de kinderen maar heel verbazingwekkend vond ik deze scheiding niet . Ze leefden ook grotendeels gescheiden ,
Jammer, vind haar met de jaren steeds sympathieker worden. Vind het sowieso een leuk stel en ook vaak meelevend als er iets naars op de wereld gebeurde. Ik was ook in de veronderstelling dat zij druk bezig waren met adopteren.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Fizz schreef:
05-03-2019 18:26
Ik had het dus wel verwacht. Wesley zit in de nadagen van zijn carrière en staat niet meer zoveel in de belangstelling. Zijn status wordt daardoor minder. Yolanthe is, net zoals Sylvie Meis, toch iemand die een man met status zoekt die ook nog eens in de belangstelling staat. Als Yolanthe geen relatie had gehad met Jan Smit of Sneijder, dan was ze nooit geweest waar ze nu is. Ze heeft een heel irritante stem en kan totaal niet presenteren. Als “vrouw van” heb je altijd een leuke binnenkomer. Natasja Froger had ook nooit een programma gepresenteerd als zij niet met Rene getrouwd was geweest.
Hoe verzin je deze onzin :nope:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zei echt hardop Nee! Toen ik het las, echt niet verwacht.
calvijn1 schreef:
05-03-2019 20:15
Hoe verzin je deze onzin :nope:
Waarom denk jij dat het onzin is? Ze kwam aardig in de picture door haar relatie met Jan Smit. Of wil je nu beweren dat ze een natuurtalent op tv is?
Fizz schreef:
05-03-2019 20:35
Waarom denk jij dat het onzin is? Ze kwam aardig in de picture door haar relatie met Jan Smit. Of wil je nu beweren dat ze een natuurtalent op tv is?
Flauw om haar weg te zetten op deze manier. Volgens mij is zij een hele harde werkster. Ik volg haar en ze zet zich in voor een goed doel en ze ontwerpt kleding.
Fizz schreef:
05-03-2019 20:35
Yolanthe was al bekend voordat ze Jan Smit en Wesley leerde kennen. Ze was actrice en deed al wat presentatieklussen. De reden dat ze bekend is geworden is vooral doordat ze zo godsgruwelijk knap is. Daar hebben zowel Jan als Wesley niets aan bijgedragen.
En Yolanthe staat inderdaad waar ze nu staat dankzij Wesley. Was zij geen voetbalvrouw geweest al die jaren, dan had zij nu een veel grotere carrière gehad!!!!! Ze heeft jarenlang Wesley zijn carrière op nummer 1 gezet. Waar hij ging werken ging zij als het moest halsoverkop mee naar toe. Aanbiedingen sloeg ze af, want Wesley ging voor. Als ze niet met hem geweest was, had ze nu al lang en breed een carrière in Hollywood gehad.
toffifee schreef:
05-03-2019 21:14
Flauw om haar weg te zetten op deze manier. Volgens mij is zij een hele harde werkster. Ik volg haar en ze zet zich in voor een goed doel en ze ontwerpt kleding.
Het zal best een aardige meid zijn, maar ze zal nooit kiezen voor een onbekende man zonder status of geld. Misschien kun jij je het niet voorstellen, maar er zijn genoeg vrouwen die hun partner op die manier selecteren.
mick87 schreef:
05-03-2019 21:31
Yolanthe was al bekend voordat ze Jan Smit en Wesley leerde kennen. Ze was actrice en deed al wat presentatieklussen. De reden dat ze bekend is geworden is vooral doordat ze zo godsgruwelijk knap is. Daar hebben zowel Jan als Wesley niets aan bijgedragen.
En Yolanthe staat inderdaad waar ze nu staat dankzij Wesley. Was zij geen voetbalvrouw geweest al die jaren, dan had zij nu een veel grotere carrière gehad!!!!! Ze heeft jarenlang Wesley zijn carrière op nummer 1 gezet. Waar hij ging werken ging zij als het moest halsoverkop mee naar toe. Aanbiedingen sloeg ze af, want Wesley ging voor. Als ze niet met hem geweest was, had ze nu al lang en breed een carrière in Hollywood gehad.
Schei toch uit, ze heeft mooi meegelift met Jan Smit. Ze was en is een talentloze actrice en presenteren kan ze ook niet. Ik begrijp dat jij een poster van haar boven je bed hebt hangen?
Fizz schreef:
05-03-2019 21:32
Het zal best een aardige meid zijn, maar ze zal nooit kiezen voor een onbekende man zonder status of geld. Misschien kun jij je het niet voorstellen, maar er zijn genoeg vrouwen die hun partner op die manier selecteren.
Nou en! Ze is zelf ook niet bepaald armlastig.
Fizz schreef:
05-03-2019 21:32
Omdat ze 2 keer een bekende rijke man heeft gehad?
Yolanthe heeft zelf ook status. Hetzelfde verhaal met Sylvie: zij is inmiddels op eigen houtje miljonair geworden, maar iedereen blijft haar zien als golddigger.
Fizz schreef:
05-03-2019 21:34
Schei toch uit, ze heeft mooi meegelift met Jan Smit. Ze was en is een talentloze actrice en presenteren kan ze ook niet. Ik begrijp dat jij een poster van haar boven je bed hebt hangen?
Wat een gezellige aanwinst ben jij toch voor het forum!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
05-03-2019 21:39
Wat een gezellige aanwinst ben jij toch voor het forum!
Nou, die glansrijke Hollywood-carrière leek mij persoonlijk ook een tikkie overdreven.

Knap is ze wel, en ze kan haar eigen broek inderdaad prima ophouden.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
mick87 schreef:
05-03-2019 21:31
Mwah .... ik denk niet dat Yolanthe een grote carriere gehad had als ze niet mevrouw Sneijder geworden was.
Ik vind het een leuk mens, maar echt goed acteren deed ze niet en presenteren ... mwah.
Ze is wel heel erg knap en heeft volgens mij het hart op de juiste plek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven