Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zondag 24 februari 2019 om 13:29
Je hoort tegenwoordig nooit meer dat ze flink boos zijn opelkaar en elkaar nooit meer willen zien.minnimouse schreef: ↑24-02-2019 12:24Olcay Gulsen is weer vrijgezel.
En ook al zijn ze niet meer samen, ze hoopt wel dat hij in haar leven blijft en ze heeft voor altijd respect voor hem.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
zondag 24 februari 2019 om 14:37
Ik geloof die uitspraken nooit. Zeker als blijkt dat je ex al scharrelde met een ander, dan lijkt het mij stug dat je zo positief bent.Keuken1987 schreef: ↑24-02-2019 13:29Je hoort tegenwoordig nooit meer dat ze flink boos zijn opelkaar en elkaar nooit meer willen zien.
zondag 24 februari 2019 om 14:46
Waar is de tijd gebleven dat je een flinke wraakactie verzonKeuken1987 schreef: ↑24-02-2019 13:29Je hoort tegenwoordig nooit meer dat ze flink boos zijn opelkaar en elkaar nooit meer willen zien.

zondag 24 februari 2019 om 15:09
En geef haar eens ongelijk! Wat een knapperd is die bradley toch!

Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 24 februari 2019 om 15:11
Het was toch die omroepster van de Tros die wraak nam, omdat haar man er met Patty vandoor was gegaan? Alle knoopjes van zijn overhemd afgeknipt of zoiets.
zondag 24 februari 2019 om 15:13
Oh nee, die kerel ruilde Tineke Verburg (omroepster) in voor Patty Harpenau (kunstenares en moeder van Dotan).
Haalde ze even door elkaar.
Tineke Verbrug knipte alle knopen van zijn overhemden, stopte ze in een zak met een briefje erbij waarop stond 'ze kan toch zo goed naaien?'

maandag 25 februari 2019 om 13:03
Schrijfster Susan Smit en haar vriend Onno Aerden gaan trouwen. De journalist heeft de 45-jarige Smit in Parijs ten huwelijk gevraagd.
Op haar sociale media maakt Smit het nieuws wereldkundig. Ze schrijft: "We gaan trouwen! Vorig weekend vroeg mijn hart me ten huwelijk in Parijs. Ik heb (zoals zovelen) een grillig pad belopen in de liefde, en ben zo blij en gelukkig, ook omdat de kinderen van beide kanten het geweldig vonden. Het klopt wonderwel, de liefde is mooi!"
Smit en Aerden zijn sinds drie jaar een stel, toen beiden elkaar leerden kennen achter de schermen van Pauw. De schrijfster had even daarvoor na een relatie van zes jaar gebroken met Peter Veldhoven.
Bron: nu.nl
Op haar sociale media maakt Smit het nieuws wereldkundig. Ze schrijft: "We gaan trouwen! Vorig weekend vroeg mijn hart me ten huwelijk in Parijs. Ik heb (zoals zovelen) een grillig pad belopen in de liefde, en ben zo blij en gelukkig, ook omdat de kinderen van beide kanten het geweldig vonden. Het klopt wonderwel, de liefde is mooi!"
Smit en Aerden zijn sinds drie jaar een stel, toen beiden elkaar leerden kennen achter de schermen van Pauw. De schrijfster had even daarvoor na een relatie van zes jaar gebroken met Peter Veldhoven.
maandag 25 februari 2019 om 15:28
Tineke Verburg is op dat moment wel in mijn achting gestegen!minnimouse schreef: ↑24-02-2019 15:13Oh nee, die kerel ruilde Tineke Verburg (omroepster) in voor Patty Harpenau (kunstenares en moeder van Dotan).
Haalde ze even door elkaar.
Tineke Verbrug knipte alle knopen van zijn overhemden, stopte ze in een zak met een briefje erbij waarop stond 'ze kan toch zo goed naaien?'![]()

maandag 25 februari 2019 om 17:34
En Patty Harpenau kreeg met karma te maken. Die ex van Tineke bleek Patty namelijk ook te bedriegen. Ik herinner me het verhaal dat hij van zijn ene minares de woorden "Ik hou van jou" in chocoladeletters kreeg met Sinterklaas en dat hij die vervolgens aan Patty cadeau deed die het heel romantisch vond.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 25 februari 2019 om 18:39
maandag 25 februari 2019 om 18:59
Wat is dat nu weer voor een achterlijke benaming. Nog erger dan "mijn lief"Abundance-of-Freedom schreef: ↑25-02-2019 13:03Schrijfster Susan Smit en haar vriend Onno Aerden gaan trouwen. De journalist heeft de 45-jarige Smit in Parijs ten huwelijk gevraagd.

Nothing happens for a reason

maandag 25 februari 2019 om 20:03
Nah ze spelen óf heel handig op de geruchten in óf het spettert ervan af.
Denk het eerste.
https://m.youtube.com/watch?v=LrSit1tVaUI
Denk het eerste.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 26 februari 2019 om 08:02
Enn schreef: ↑25-02-2019 20:03Nah ze spelen óf heel handig op de geruchten in óf het spettert ervan af.
Denk het eerste.
Ze zijn wel erg graag in elkaars nabijheid in ieder geval:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... party.html
Ik vind hem niet leuk, dus hoop voor haar dat het allemaal geacteerd is

dinsdag 26 februari 2019 om 08:25
Ik vind dat zo'n....ongemakkelijk en zweverig stel. Al hun instagramposts ook altijd waarin hij het altijd en eeuwig over zijn 'bonuskinderen' heeft. Hij doet ook zo enorm midlife aan vind ik.Abundance-of-Freedom schreef: ↑25-02-2019 13:03Schrijfster Susan Smit en haar vriend Onno Aerden gaan trouwen. De journalist heeft de 45-jarige Smit in Parijs ten huwelijk gevraagd.