Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

dinsdag 5 maart 2019 om 23:55
Ghe... ik wel. Maar dat is echt alleen maar omdat ik haar insta soms bekijk doordat ik dat mooie kleine ventje al vanaf baby bijzonder vindt om naar te kijken. Zodoende bekijk ik af en toe haar insta. Zo merkte ik dus dat zij al langere tijd geen foto’s meer plaatste van manlief met van die zoete berichtjes ernaast.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 6 maart 2019 om 00:05
Nou smaken verschillen dat blijkt wel weer.mick87 schreef: ↑05-03-2019 21:31Yolanthe was al bekend voordat ze Jan Smit en Wesley leerde kennen. Ze was actrice en deed al wat presentatieklussen. De reden dat ze bekend is geworden is vooral doordat ze zo godsgruwelijk knap is. Daar hebben zowel Jan als Wesley niets aan bijgedragen.
En Yolanthe staat inderdaad waar ze nu staat dankzij Wesley. Was zij geen voetbalvrouw geweest al die jaren, dan had zij nu een veel grotere carrière gehad!!!!! Ze heeft jarenlang Wesley zijn carrière op nummer 1 gezet. Waar hij ging werken ging zij als het moest halsoverkop mee naar toe. Aanbiedingen sloeg ze af, want Wesley ging voor. Als ze niet met hem geweest was, had ze nu al lang en breed een carrière in Hollywood gehad.
Ik vind werkelijk niks "godsgruwelijk knap" aan Yolanthe.
woensdag 6 maart 2019 om 00:14
zag al wat plaatjes op FB maar begreep het niet hahaha

Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 6 maart 2019 om 05:37
Ik vind het vooral bizar hoe vreselijk ze verbouwd is in haar gezicht. Gisteren lieten ze bij RTL wat beelden zien van toen en nu en ze lijkt totaal niet meer op een paar jaar terug. Totaal ander gezicht.
rascalles wijzigde dit bericht op 06-03-2019 10:17
0.67% gewijzigd
woensdag 6 maart 2019 om 05:54
Ik vond haar vroeger knapper dan na de verbouwingen. Ik zag gisteren nog ergens een foto van vroeger, jammer hoor.
Deze vrouw heeft echt voor haar eigen geld gezorgd, iemand als golddigger wegzetten vind ik dan weer zo onaardig. Misschien is het vertienvoudigd sinds ze met Wesley is, maar ze was niet armlastig toen ze in een relatie met hem stapte. Ze hebben een kroeg/café, ze heeft een kledinglijn, en ze presenteert. Ze doet veel.
woensdag 6 maart 2019 om 07:35
Dat viel mij ook op aan die bruiloftfoto die nu weer overal opduikt.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
woensdag 6 maart 2019 om 08:30
Ze begint op Melissa te lijken van Andy van der Meyde.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 6 maart 2019 om 10:18
Ik lees net dat haar restaurant , sieradenlijn en kledinglijn totaal geflopt zijn. Volgens mij heeft ze vooral fortuin geërfd van haar vader.toffifee schreef: ↑06-03-2019 05:54Ik vond haar vroeger knapper dan na de verbouwingen. Ik zag gisteren nog ergens een foto van vroeger, jammer hoor.
Deze vrouw heeft echt voor haar eigen geld gezorgd, iemand als golddigger wegzetten vind ik dan weer zo onaardig. Misschien is het vertienvoudigd sinds ze met Wesley is, maar ze was niet armlastig toen ze in een relatie met hem stapte. Ze hebben een kroeg/café, ze heeft een kledinglijn, en ze presenteert. Ze doet veel.
woensdag 6 maart 2019 om 10:19
Nu je het zegt idd !
woensdag 6 maart 2019 om 10:26
Ze heeft inderdaad veel later pas geld van haar vader geërfd, maar toen ze met Jan Smit een relatie had, had ze nog geen cent. Volgens Gerda Smit kwam ze met 1 vuile onderbroek en vertrok ze met twee vrachtwagens vol spullen. Pas tijdens haar relatie met Jan Smit kreeg ze tv-werk, waar ze weinig van bakte. Daarvoor was haar carrière op een dood spoor geraakt.

woensdag 6 maart 2019 om 11:14
Dit is het ergste wat ik over Yolanthe gelezen heb.

woensdag 6 maart 2019 om 11:42
https://www.story.nl/artikel/showbizz/b ... aar-wesley
anoniem_383152 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 13:27
44.04% gewijzigd

woensdag 6 maart 2019 om 11:51
Dat rtl boulevard filmpje van de hele familie van 2 weken terug. Het glazuur springt gewoon van mijn kiezen
Zo zie je maar....
Neemt niet weg dat ik het ook totaal niet zag aankomen. Na al die shit die ze over zich heen hebben gekregen en toch wel moeilijke tijden gehad denk ik met het zwanger worden proces, leek het me zo'n steady en sterk team. Wat verdrietig dat het zo loopt voor alle partijen.

Neemt niet weg dat ik het ook totaal niet zag aankomen. Na al die shit die ze over zich heen hebben gekregen en toch wel moeilijke tijden gehad denk ik met het zwanger worden proces, leek het me zo'n steady en sterk team. Wat verdrietig dat het zo loopt voor alle partijen.

woensdag 6 maart 2019 om 13:27
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-verknald
Met zijn post op Instagram lijkt Wesley te suggereren dat hij een scheve schaats heeft gereden. Of dat ook daadwerkelijk zo is, laat hij in het midden. Met zijn laatste opmerking laat de voetballer doorschemeren dat de scheiding nog geen uitgemaakte zaak is.
Met zijn post op Instagram lijkt Wesley te suggereren dat hij een scheve schaats heeft gereden. Of dat ook daadwerkelijk zo is, laat hij in het midden. Met zijn laatste opmerking laat de voetballer doorschemeren dat de scheiding nog geen uitgemaakte zaak is.

woensdag 6 maart 2019 om 13:44
En dan die moeder van Jan Smit als gezaghebbende bron opvoerenBilly_Mean schreef: ↑06-03-2019 11:11Wat een kift weer om zo af te geven om wat ze al dan niet gepresteerd heeft.

woensdag 6 maart 2019 om 13:45
Meerdere scheve schaatsen. En dus heeft Yo er genoeg van maar probeert hij de boel nog te lijmen. Kansloos.poppiejoppie schreef: ↑06-03-2019 13:27https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-verknald
Deed ie bij zijn ex toch ook al?

woensdag 6 maart 2019 om 16:07
Yolanthe doet veel en ook voor arme landen. Waarbij ze toch ook risico loopt
Het lijkt erop dat Wesley is vreemdgegaan. Maar is nog niet bevestigd.
Voor hetzelfde geldt deed hij iets anders stouts.
Want in de serie van Linda de Mol zei Yolanthe ook dat ze wel verwacht dat hij een keer vreemd zou gaan.
Het lijkt erop dat Wesley is vreemdgegaan. Maar is nog niet bevestigd.
Voor hetzelfde geldt deed hij iets anders stouts.
Want in de serie van Linda de Mol zei Yolanthe ook dat ze wel verwacht dat hij een keer vreemd zou gaan.

woensdag 6 maart 2019 om 16:44
Ik heb het ook net gekeken. Wat een ontzettend mierzoet filmpje is dat zeg. Ik vraag me ook af waarom ze dit zouden laten filmen.florita schreef: ↑06-03-2019 11:51Dat rtl boulevard filmpje van de hele familie van 2 weken terug. Het glazuur springt gewoon van mijn kiezenZo zie je maar....
woensdag 6 maart 2019 om 16:47
Volgens mij was het een promo filmpje voor Qatar.Kwebbeltje91 schreef: ↑06-03-2019 16:44Ik heb het ook net gekeken. Wat een ontzettend mierzoet filmpje is dat zeg. Ik vraag me ook af waarom ze dit zouden laten filmen.
.