Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
14-08-2019 15:34
Nee, Valerie is een heel leuk en hartelijk mens. Houdt niet van het oppervlakkige Gooische wereldje, hield zich altijd een beetje op de achtergrond maar daar is toch niks mis mee.
Dat zeg ik toch niet dat daar iets mis mee is? Maar ik ken die vrouw niet en de meeste mensen die zoiets roepen ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Hazes en zn vriendin schijnen ook voor de 365e keer uit elkaar te zijn, ditmaal echt volgens telegraaf....
En Ruud en Olcay daten weer...

https://www.nu.nl/achterklap/5984394/ol ... en-is.html
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
28-08-2019 14:45
En Ruud en Olcay daten weer...

https://www.nu.nl/achterklap/5984394/ol ... en-is.html
...om daarna weer weken te lezen dat ze weer samen zijn, of toch weer ieder hun eigen weg gaan?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
28-08-2019 15:34
...om daarna weer weken te lezen dat ze weer samen zijn, of toch weer ieder hun eigen weg gaan?
Zoiets vermoed ik wel ja..
Alle reacties Link kopieren
Eerst gaan ze nog beweren dat ze de beste vrienden blijven. Olcay is toch niet echt relatiemateriaal ('sex wordt zo overschat') terwijl Ruud de Wild zijn achternaam eer aan doet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zanger Tino Martin en zijn vriendin hebben gezamenlijk een punt gezet achter hun drie jarige relatie.

Tino Martin weg bij vriendin Kimberley http://a.msn.com/07/nl-nl/AAGw3XS?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
29-08-2019 19:44
Eerst gaan ze nog beweren dat ze de beste vrienden blijven. Olcay is toch niet echt relatiemateriaal ('sex wordt zo overschat') terwijl Ruud de Wild zijn achternaam eer aan doet.
Misschien kan hij haar vuurtje weer opstoken, je weet 't niet :)
.
Alle reacties Link kopieren
newspaper schreef:
28-08-2019 14:25
Hazes en zn vriendin schijnen ook voor de 365e keer uit elkaar te zijn, ditmaal echt volgens telegraaf....
Ik vond het nooit echt een combi. En ik heb nooit gEsnapt wat je met een 16 jaar jongere man wil als je zelf al tegen de 40 bent.
Alle reacties Link kopieren
newspaper schreef:
28-08-2019 14:25
Hazes en zn vriendin schijnen ook voor de 365e keer uit elkaar te zijn, ditmaal echt volgens telegraaf....
Ik gun ze alle geluk hoor, maar deze relatie blijft idd niet duren. Hoe lang zijn ze nu samen? En nu al elke keer problemen, uit elkaar geweest, hij de jonge hond en zij de oudere vrouw. Denk dat dit niet werkt.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
30-08-2019 09:01
Ik vond het nooit echt een combi. En ik heb nooit gEsnapt wat je met een 16 jaar jongere man wil als je zelf al tegen de 40 bent.
Nee ik ook niet. Ik vind haar een leuke volwassen vrouw, heb telkens het gevoel als ik ze samen zie dat ze een groot kind bij zich heeft. Wel sneu voor kleine André als ze echt uit elkaar gaan!
newspaper schreef:
30-08-2019 10:13
Nee ik ook niet. Ik vind haar een leuke volwassen vrouw, heb telkens het gevoel als ik ze samen zie dat ze een groot kind bij zich heeft. Wel sneu voor kleine André als ze echt uit elkaar gaan!
Dit vind ik ook.
Ik vind het zo onverstandig dat ze zo snel aan kinderen zijn begonnen.

Ik denk wel dat het klopt dat ze in zwaar weer zitten of al uit elkaar zijn. Monique plaatst al een hele tijd niks meer op instagram en Andrè heeft een hele donkere foto op instagram geplaatst en laatste een tekst over dat hij zijn gevoelens niet kan verwoorden.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
30-08-2019 10:47
Dit vind ik ook.
Ik vind het zo onverstandig dat ze zo snel aan kinderen zijn begonnen.
Monique was 38 toen ze moeder werd. Ze hadden nou ook niet bepaald alle tijd van de wereld met haar leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen had kunnen zien dat dit geen lang leven was beschoren. Zij al wat ouder (verstandiger), hij een jonge hond nog volop in het nachtleven. Op een gegeven moment ga je dat verschil in leeftijd merken.
Overigens vind ik Monique echt een leuk mens, zij kan zoveel beter krijgen.
mick87 schreef:
30-08-2019 10:59
Monique was 38 toen ze moeder werd. Ze hadden nou ook niet bepaald alle tijd van de wereld met haar leeftijd.
Dan had ze geen realtie aan moeten gaan met Andrè maar met een man die wel volwassen is en toe was aan een kind.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
30-08-2019 11:04
Dan had ze geen realtie aan moeten gaan met Andrè maar met een man die wel volwassen is en toe was aan een kind.
Tja, als je alles weet van te voren ...

Mij lijkt Monique wel een leuk mens en ik denk dat zij wel oprecht van elkaar houden, maar dat André gewoon nog niet toe is aan de brave huisvader spelen. Die jongen heeft nu succes en plukt daar nu de vruchten van. Logisch. Altijd op reis en onderweg naar optredens, iedereen wil wat van je, dan heb je een ander leven dan wanneer je thuis zit met een kind. Logisch dus wel dat dat dan op een gegeven moment botst.
Ellie Goulding is getrouwd met Clark Kent
Afbeelding
Katie en Orlando waren er ook:

Afbeelding
watdachtjehiervan schreef:
30-08-2019 11:04
Dan had ze geen realtie aan moeten gaan met Andrè maar met een man die wel volwassen is en toe was aan een kind.
Er zijn zoveel koppels van gelijke leeftijd die kinderen krijgen en weer uitelkaar gaan. Misschien moeten we eens stoppen om in het sprookje te geloven dat we vooraltijd samen zullen zijn met de partnet waar we kibderen bij krijgen en er wat realistischer in staan dat dit niet zo veel voor zal komen.
Star² schreef:
31-08-2019 18:28
Ellie Goulding is getrouwd met Clark Kent
Afbeelding
Wat een jurk zeg :facepalm:
Ja en d'r lippen heeft ze ook laten doen geloof ik,
Ik vind de jurk eerlijk gezegd wel mooi juist omdat die zo apart is, maar die make-up past er niet bij. Dan maak je het weer te modern.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
31-08-2019 18:29
Katie en Orlando waren er ook:

Afbeelding

Katy Perry ziet er zwanger uit.
Alle reacties Link kopieren
Orlando ziet er goed uit zeg

Wat een lelijke jurk van de bruid. Beetje seksloos ding
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
31-08-2019 22:20
Orlando ziet er goed uit zeg

Wat een lelijke jurk van de bruid. Beetje seksloos ding
Ja vreselijk. Vast de jaren ‘70 trouwjurk van haar moeder.
Is Katie Perry zwanger?

Die jurk van Ellie Goulding is op alle fronten lelijk. Hij lijkt te groot, spierwit staat maar heel weinig mensen en zij is daar niet een van en het model is een opleving van oude Victoriaanse tijden.

Hoe kan zij voor de spiegel hebben gestaan en denken dat deze jurk haar stond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven