Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!
dinsdag 17 september 2019 om 13:49
Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!
Misschien hoort het op een topic dat er nog niet is, maar Rob neemt na 50 jaar afscheid van zijn fan's. Eigenlijk ook een beetje scheiden van zijn fan's.
missie_m wijzigde dit bericht op 17-09-2019 13:53
17.03% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.

dinsdag 17 september 2019 om 13:52
Eens hoor maar ik kan de hazesjes, en Dre in het bijzonder, slecht hebben.

dinsdag 17 september 2019 om 13:52
dinsdag 17 september 2019 om 14:40
Van Hazes junior hadden we nooit gehoord als hij niet 'de zoon van' was. Volkomen talentloos behalve in het uitmelken van de nalatenschap van pa.SallySpectra* schreef: ↑17-09-2019 13:52Eens hoor maar ik kan de hazesjes, en Dre in het bijzonder, slecht hebben.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
dinsdag 17 september 2019 om 15:27
Ik snap de sympathie voor Monique ook niet. Ze had beter moeten weten dan hem vader te maken van een kind. Zij was al volwassen, zij had de verstandigste moeten zijn. Het was toch te verwachten dat het zo zou aflopen. Maar ze moest zo nodig. Ik vind haar egoïstisch en opportunistisch. Als Dre geen Hazes had geheten en geen geld had gehad, maar gewoon de puberale onverantwoordelijke zuipschuit was geweest die hij is, was ze er nooit aan begonnen. Hoe gecharmeerd ze dan misschien ook van hem was geweest.
.
dinsdag 17 september 2019 om 15:40
Ik snap de sympathie voor die hele familie niet zo. Ik vind ze allemaal stom.
Hazes senior zelf die volgens mij helemaal niet zo leuk was als hij drank op had, en dat was elke dag
Rachel die net doet/deed alsof zijn kinderen uit het vorige huwelijk niet bestaan
Hazes Junior die heel rap zijn vader achterna gaat
Roxanne die elke scheet op instagram gooit
ik ben Hazes moe
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 17 september 2019 om 16:26
+1Maleficent schreef: ↑17-09-2019 15:40Ik snap de sympathie voor die hele familie niet zo. Ik vind ze allemaal stom.
Hazes senior zelf die volgens mij helemaal niet zo leuk was als hij drank op had, en dat was elke dag
Rachel die net doet/deed alsof zijn kinderen uit het vorige huwelijk niet bestaan
Hazes Junior die heel rap zijn vader achterna gaat
Roxanne die elke scheet op instagram gooit
ik ben Hazes moe
Hazes Junior een tijdje geleden op zien treden. Wat een arrogante vent is dat zeg. Volgens mij heeft ie ook aardig wat eisen voordat ie optreedt.
donderdag 19 september 2019 om 15:11
Dit !!!
Ik snap niet dat hij als zoon van.... nu dezelfde streken uithaalt als zijn vader. Hij weet toch wat een ellende het was? Hij denkt echt alleen aan zichzelf
donderdag 19 september 2019 om 15:12
Dit ook. Al vind ik het wel een leuke vrouw. Maar niet bijster verstandig.impala schreef: ↑17-09-2019 15:27Ik snap de sympathie voor Monique ook niet. Ze had beter moeten weten dan hem vader te maken van een kind. Zij was al volwassen, zij had de verstandigste moeten zijn. Het was toch te verwachten dat het zo zou aflopen. Maar ze moest zo nodig. Ik vind haar egoïstisch en opportunistisch. Als Dre geen Hazes had geheten en geen geld had gehad, maar gewoon de puberale onverantwoordelijke zuipschuit was geweest die hij is, was ze er nooit aan begonnen. Hoe gecharmeerd ze dan misschien ook van hem was geweest.

donderdag 19 september 2019 om 19:35
Ze lijkt mij heel aardig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
zaterdag 21 september 2019 om 13:55
Ik lees dat Saskia en Serge 50 jaar getrouwd zijn. Vind ik speciaal ook omdat ze elke dag samenwerken. Ze zijn nooit echt groot in NL geworden, jammer want hij is een zeer bekwaam muzikant en zij heeft echt een heel mooie en heldere stem.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
zaterdag 21 september 2019 om 15:09
En hele lieve mensen.SweetFirefly schreef: ↑21-09-2019 13:55Ik lees dat Saskia en Serge 50 jaar getrouwd zijn. Vind ik speciaal ook omdat ze elke dag samenwerken. Ze zijn nooit echt groot in NL geworden, jammer want hij is een zeer bekwaam muzikant en zij heeft echt een heel mooie en heldere stem.
Leuk, 50 jaar getrouwd. Hun echte namen zijn trouwens Ruud en Trudy Schaap.
dinsdag 24 september 2019 om 11:15

dinsdag 24 september 2019 om 11:18
Is Tiësto 50????!!!!!!!Maleficent schreef: ↑24-09-2019 11:15
Dj en producer Tiësto (50) is afgelopen zaterdag in het huwelijksbootje gestapt met zijn grote liefde Annika Backes (22).
Hij ziet er wel een stuk jonger uit dan 50, maar 28 jaar leeftijdsverschil vind ik wel flink.
dinsdag 24 september 2019 om 11:25
Dat dacht ik dus ook!

Ach ja, als ze maar gelukkig zijn, denk ik dan...
¡Apagando las luces!
dinsdag 24 september 2019 om 11:58
Ik vind het idioot. 22 jaar, dan ben je nog bijna een kind. Dit doet iets met mijn beeld van Tiesto. Weinig goeds.SombraOnline schreef: ↑24-09-2019 11:25Dat dacht ik dus ook!En z’n vrouw is 22, jeetje. Had d’r vader kunnen zijn.
.
dinsdag 24 september 2019 om 12:00
Volgens mij heeft hij altijd wel een beetje dit soort vriendinnen gehad.
Model, blond, jong. Beetje zoals Leonardo Di Caprio.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 24 september 2019 om 15:33
Zullen ze nog kinderen krijgen?SombraOnline schreef: ↑24-09-2019 11:25Dat dacht ik dus ook!En z’n vrouw is 22, jeetje. Had d’r vader kunnen zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
dinsdag 24 september 2019 om 17:17
Dat dacht ik dus ook

Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 24 september 2019 om 17:18
Ik denk het wel. Hij had toch vorig jaar in een interview gezegd dat hij zich nog te jong voelde om vader te zijn?

Maar jeetje. Tiësto al 50! Wow.
dinsdag 24 september 2019 om 17:20
Gatver, ik vind het er ook echt uitzien als een vader die zijn dochter - op hele ongepaste wijze - kust. Ieuw.Maleficent schreef: ↑24-09-2019 11:15
Hij ziet er wel een stuk jonger uit dan 50, maar 28 jaar leeftijdsverschil vind ik wel flink.
Am Yisrael Chai!