Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Heidi Klum is in februari al officieel getrouwd, maar heeft het afgelopen zaterdag pas gevierd.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -trouwfoto
Alle reacties Link kopieren
’P. Diddy verloofd met ex-vriendin zoon’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... endin-zoon


P. Diddy heeft de aandacht weer eens op zich weten te richten. Hij is namelijk verloofd. En niet met zomaar iemand, nee, dit keer is de ex-vriendin van zijn zoon de gelukkig.

Lori Harvey (22), de stiefdochter van Steve Harvey, werd vrijdagavond met Diddy (49) op een feestje gespot. Ze droeg een enorme diamenten ring om haar ringvinger, zo melden verschillende Amerikaanse media. Meerdere mensen op het feest bevestigden dat de rapper haar de ring gegeven heeft. Bovendien schrijft ze op Instagram Stories bij een foto waarop de ring te zien is: ’Ik ben iemands vrouw’.

Lori en Diddy zijn sinds een aantal maanden samen. Wanneer de relatie van Lori en de zoon van de rapper precies op de klippen is gelopen, is niet duidelijk, maar er wordt gefluisterd dat er maar enkele maanden tussen de twee mannen zat.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
05-08-2019 18:48
Bovendien schrijft ze op Instagram Stories bij een foto waarop de ring te zien is: ’Ik ben iemands vrouw’.

O_o
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
05-08-2019 18:52
O_o
Wat een ziek verhaal.

Ik las vanmiddag in de sauna en oud roddelblad met een interview met Monique, die zei dat ze vreemdgaan van Dre nooit zou accepteren en al misselijk werd bij het idee dat hij met een ander zou zoenen.
.
Rouge__ schreef:
05-08-2019 18:48
’P. Diddy verloofd met ex-vriendin zoon’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... endin-zoon


P. Diddy heeft de aandacht weer eens op zich weten te richten. Hij is namelijk verloofd. En niet met zomaar iemand, nee, dit keer is de ex-vriendin van zijn zoon de gelukkig.

Lori Harvey (22), de stiefdochter van Steve Harvey, werd vrijdagavond met Diddy (49) op een feestje gespot. Ze droeg een enorme diamenten ring om haar ringvinger, zo melden verschillende Amerikaanse media. Meerdere mensen op het feest bevestigden dat de rapper haar de ring gegeven heeft. Bovendien schrijft ze op Instagram Stories bij een foto waarop de ring te zien is: ’Ik ben iemands vrouw’.

Lori en Diddy zijn sinds een aantal maanden samen. Wanneer de relatie van Lori en de zoon van de rapper precies op de klippen is gelopen, is niet duidelijk, maar er wordt gefluisterd dat er maar enkele maanden tussen de twee mannen zat.
Ik had toch bij Depay gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Heidi Klum en die Tom niet echt een combi...
mick87 schreef:
05-08-2019 22:26
Ik vind Heidi Klum en die Tom niet echt een combi...
Ik vind het een beetje sneu dat je voor de derde keer wéér gaat trouwen in een spierwitte jurk en met alles erop en eraan...
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Alle reacties Link kopieren
Nikki de Jager is ten huwelijk gevraagd door haar vriend.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-08-2019 23:00
Nikki de Jager is ten huwelijk gevraagd door haar vriend.
Ik vind het snel, zo lang zijn ze toch nog niet samen? Hopelijk is deze man beter voor haar dan haar ex...
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
04-08-2019 22:01
Kan wel zijn, maar heb dan een leuke tijd samen zonder er een kind bij te maken. Een kind waar Dre nog láng niet aan toe was /is. En dat had Monique moeten weten. En dat wist ze ook. Maar ja, haar eierstokken rammelden wel. En met Dre als vader ben je wel verzekerd van een fikse kinderalimentatie. Ik vind het vooral uitgekookt en egoïstisch.
Hij wilde zelf een jonge vader zijn.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
06-08-2019 23:23
Ik vind het snel, zo lang zijn ze toch nog niet samen? Hopelijk is deze man beter voor haar dan haar ex...
Een jaar zijn ze samen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
04-08-2019 19:24
Ik welk opzicht?
Qua uiterlijk.
SombraOnline schreef:
06-08-2019 23:23
Ik vind het snel, zo lang zijn ze toch nog niet samen? Hopelijk is deze man beter voor haar dan haar ex...
Een jaar en hij is 23. Ben benieuwd hoe lang dat blijft bestaan.
Sylvie Meis bevestigd relatie met Niclas Costello.

https://www.nu.nl/achterklap/5975451/sy ... iefde.html
Sylvie kan het geluk niet echt meer vinden na Rafaël .
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij altijd over of Sylvie veel te hard zoekt en, als ze iemand date, ook veel te hard gaat.
Dit is puur gebaseerd op de berichten die ik in de media lees, denk vooral niet dat ik inside information heb.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 07-08-2019 09:55
1.16% gewijzigd
Ik vind Sylvie een beetje sneu met dat serial daten en iedereen haar grote liefde noemen.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
07-08-2019 09:05
Ik vind Sylvie een beetje sneu met dat serial daten en iedereen haar grote liefde noemen.
Ik vind haar vreselijk irritant met haar ziekelijke hang naar aandacht en haar gemaakte poses.
Alle reacties Link kopieren
Wel een knapperd, die nieuwe lover van Sylvie.

Rafael heeft ooit gezegd dat Sylvie vaak zelf de pers belt als ze zogenaamd spontaan op het strand ligt of in de zee zwemt. Moet daar altijd aan denken als ze zogenaamd ‘gesnapt’ is.
Abundance-of-Freedom schreef:
07-08-2019 08:31
Sylvie Meis bevestigd relatie met Niclas Costello.

https://www.nu.nl/achterklap/5975451/sy ... iefde.html
Castello.
minnimouse schreef:
07-08-2019 09:30
Wel een knapperd, die nieuwe lover van Sylvie.

Rafael heeft ooit gezegd dat Sylvie vaak zelf de pers belt als ze zogenaamd spontaan op het strand ligt of in de zee zwemt. Moet daar altijd aan denken als ze zogenaamd ‘gesnapt’ is.
Jeetje, dan ben je echt diep triest.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-08-2019 23:00
Nikki de Jager is ten huwelijk gevraagd door haar vriend.
Leuk voor hen

Niet lullig bedoeld, maar op de foto te zien lijkt ze weer behoorlijk aangekomen te zijn
Zonde
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
04-08-2019 22:01
Kan wel zijn, maar heb dan een leuke tijd samen zonder er een kind bij te maken. Een kind waar Dre nog láng niet aan toe was /is. En dat had Monique moeten weten. En dat wist ze ook. Maar ja, haar eierstokken rammelden wel. En met Dre als vader ben je wel verzekerd van een fikse kinderalimentatie. Ik vind het vooral uitgekookt en egoïstisch. Dat Dre vreemdgaat is ook volledig in lijn met wat ze had kunnen verwachten. Ik heb geen medelijden met haar. Eigen keuze geweest, met alles erop en eraan.
Wat een ongelooflijk k#tpost!

Monique is een hele zelfstandige vrouw die altijd heel hard heeft gewerkt, dus zijn geld helemaal niet nodig heeft.
Daarnaast heeft Andre in interviews altijd aangegeven dat hij jong vader wilde worden en Monique was ook al 40 en ze werd moeilijk zwanger.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rafael en Nikkie Plessen hebben ook ooit een avontuurtje gehad...
calvijn1 schreef:
07-08-2019 10:26
Leuk voor hen

Niet lullig bedoeld, maar op de foto te zien lijkt ze weer behoorlijk aangekomen te zijn
Zonde

Was jij niet diegene die mensen met maat 40/42 aan de forse kant vindt?
Dan zal het met Nikkie wel meevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven