Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,
Ik breek even in met de vraag of iemand precies weet hoe het nou zit met Wes en Jo.
Eerst zouden ze gaan scheiden en toen weer niet en toen las je weer overal roddels en verhalen van wel en ik snap er weinig van dus weet iemand toevallig hoe het nou zit met dit stel? (Met die foeilelijke trouwjurk toen ze trouwden..)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-08-2019 09:30
Rafael heeft ooit gezegd dat Sylvie vaak zelf de pers belt als ze zogenaamd spontaan op het strand ligt of in de zee zwemt. Moet daar altijd aan denken als ze zogenaamd ‘gesnapt’ is.
Dat doen heel veel A en B celebs. Zelfs prinses Diana heeft dit gedaan. Het kan positief uitvallen, je bent weer in the picture, bouwt wat goodwill op bij fotografen, je geeft hen immers 'exclusieve' beelden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Kwebbeltje91 schreef:
07-08-2019 10:09
Jeetje, dan ben je echt diep triest.
Alles bij elkaar genomen valt Sylvie best te diagnosticeren met een bepaald soort persoonlijkheidsproblematiek. Vooral sneu voor haar zoon.
Snowpink schreef:
07-08-2019 12:23
Alles bij elkaar genomen valt Sylvie best te diagnosticeren met een bepaald soort persoonlijkheidsproblematiek. Vooral sneu voor haar zoon.
Vooral dit inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
07-08-2019 11:22
Was jij niet diegene die mensen met maat 40/42 aan de forse kant vindt?
Dan zal het met Nikkie wel meevallen.
Nee, dat ben ik niet
Ik heb zelf mt44
Frankly my dear, I don"t give a damn
Phoebemeaculpa schreef:
07-08-2019 11:29
Ik breek even in met de vraag of iemand precies weet hoe het nou zit met Wes en Jo.

Ik denk dat niemand dat weet, ook Wes en Jo niet..
Abundance-of-Freedom schreef:
07-08-2019 12:30
Ik denk dat niemand dat weet, ook Wes en Jo niet..
:rofl: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Jullie weten het al. Sylvie is verliefd.

Sylvie Meis is helemaal in love: 'Ik ben heel gelukkig' http://a.msn.com/07/nl-nl/AAFsSeC?ocid=se
"Er is maar één zomer dat je 41 bent." En daarom geniet ze er momenteel op los.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Sylvie doet me vooral aan Jennifer Aniston denken iedere maand een nieuwe scharrel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
07-08-2019 10:26
Leuk voor hen

Niet lullig bedoeld, maar op de foto te zien lijkt ze weer behoorlijk aangekomen te zijn
Zonde
Nikki is een grote vrouw, ze is iets van 1.84m en volgens mij heeft ze een grove bouw.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-08-2019 17:20
Nikki is een grote vrouw, ze is iets van 1.84m en volgens mij heeft ze een grove bouw.
Bovendien lijkt ze helemaal niet te zijn aangekomen op die foto, maar dat terzijde. Wat een onnodige opmerking in dit topic.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
07-08-2019 16:17
Sylvie doet me vooral aan Jennifer Aniston denken iedere maand een nieuwe scharrel
In ieder geval elk seizoen. Deze is mooi voor de vakantiekiekjes. Met kerst is er weer een nieuwe man voor bij de kerstboom en met Pasen is er weer een ander voor bij de paasbrunch. Dat ze er zelf niet doodmoe van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

:rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Eeuwige single Mark Rutte zou eindelijk een vrouw aan de haak hebben geslagen. In de negen jaar dat hij minister president van Nederland is heeft hij, zover bekend is, nog niet één keer een serieuze relatie gehad. Maar daar zou onlangs verandering in zijn gekomen.

New York

De VVD’er zou namelijk samen met zijn vriendin in New York zijn geweest. Dat staat in weekblad Weekend. ,,Onze bron sprak daar met een medewerker van de Amerikaanse veiligheidsdienst, die terloops opmerkte dat hij onlangs in New York de Nederlandse premier en zijn partner had begeleid”, staat er in het tijdschrift. ,,De vrouw in kwestie woont volgens hem in New York en Rutte en zij hadden zich verliefd gedragen.”

Geruchten

Als Mark echt een vriendin zou hebben, dan is dat niet alleen leuk voor hem omdat hij nu zijn leven met iemand kan delen maar ook omdat de roddels en geruchten dan misschien ophouden. Vooral de eerste jaren dat hij premier was ging het gerucht dat Mark homoseksueel zou zijn. Hij en Rtl-verslaggever Erik Mouthaan zouden zelfs een relatie hebben. Beide mannen ontkenden dit. Ook Marieke Elsinga werd regelmatig in verband gebracht met de politicus. De twee zouden een oogje op elkaar hebben en vooral Mark zou met haar flirten. Of dit klopt is niet zeker, maar het is ieder geval niets geworden tussen hen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Zou leuk zijn als Mark Rutte een partner vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet zoveel met Mark Rutte maar ik hoop dat waar is.
Alle reacties Link kopieren
Volgens AD.nl zijn Miley Cyrus en Liam Hemsworth na een jaar huwelijk uit elkaar.
Katie Price is voor de vierde keer verloofd, maar nog niet gescheiden van haar huidige man.

https://www.google.com/amp/s/www.rtlbou ... oofd%3famp

Hopt van de ene huwelijk in de andere en dat met kinderen :nope:
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
09-08-2019 16:41
Ik heb niet zoveel met Mark Rutte maar ik hoop dat waar is.
Ik hoop het ook.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
11-08-2019 09:42
Katie Price is voor de vierde keer verloofd, maar nog niet gescheiden van haar huidige man.

https://www.google.com/amp/s/www.rtlbou ... oofd%3famp

Hopt van de ene huwelijk in de andere en dat met kinderen :nope:
Een 20 jarige die een 41 jarige op haar plek zet.
Klinkt als een geweldige match.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
NightElf schreef:
11-08-2019 04:52
Volgens AD.nl zijn Miley Cyrus en Liam Hemsworth na een jaar huwelijk uit elkaar.
Nog niet eens een jaar, zelfs! Wel jammer :(
¡Apagando las luces!
Maleficent schreef:
11-08-2019 09:57
Een 20 jarige die een 41 jarige op haar plek zet.
Klinkt als een geweldige match.
29 hè ;)
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
11-08-2019 13:50
29 hè ;)
ik zag 20 staan. :'(
Damn ik moet echt aan de leesbril
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
11-08-2019 13:54
ik zag 20 staan. :'(
Damn ik moet echt aan de leesbril
Doe heb ik al dat scheelt haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven