Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Calypso- schreef:
24-11-2019 14:15
Katja heeft eigenhandig return to sender opgericht , wat heel waardevol is voor mensen in ontwikkelingslanden . Kan jij dat ook ?
En dat is nog relevant zijn voor televisie?! Ze is al 100 jaar niet meer op tv geweest, de enige keer wanneer ze nu nog t nieuws haalt is om te vertellen door hoeveel man ze uit elkaar getrokken is. Nou dat is iets om trots op te zijn zeg poeh poeh.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-11-2019 09:07
Hazes heeft nog ‘MONIQUE’ in zijn nek staan.
Misschien komt er nog een dochtertje in de loop der jaren , kan hij die naam geven.
Je kunt dus beter een ketting met de naam van je geliefde hebben dan een tattoo
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Gatekeeper* schreef:
24-11-2019 17:46
En dat is nog relevant zijn voor televisie?! Ze is al 100 jaar niet meer op tv geweest, de enige keer wanneer ze nu nog t nieuws haalt is om te vertellen door hoeveel man ze uit elkaar getrokken is. Nou dat is iets om trots op te zijn zeg poeh poeh.
Je praat echt onzin. Als je niet eens weet wat haar laatste programma was wat ze in 2019 nog heeft gemaakt , zeg dan gewoon niks .
Calypso- schreef:
24-11-2019 18:46
Je praat echt onzin. Als je niet eens weet wat haar laatste programma was wat ze in 2019 nog heeft gemaakt , zeg dan gewoon niks .
Ik ben geen fan maar laat me raden...”Neuken doe je zo” of
“Spuiten en slikken”.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
24-11-2019 17:46
En dat is nog relevant zijn voor televisie?! Ze is al 100 jaar niet meer op tv geweest, de enige keer wanneer ze nu nog t nieuws haalt is om te vertellen door hoeveel man ze uit elkaar getrokken is. Nou dat is iets om trots op te zijn zeg poeh poeh.
Ze maakt nog regelmatig programma's. Pas nog een goed bekeken programma met Tijl Beckand.
Dus waar heb je het over?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wie is Katja?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
24-11-2019 21:48
Wie is Katja?
De zus van Birgit.
Gatekeeper* schreef:
24-11-2019 19:25
Ik ben geen fan maar laat me raden...”Neuken doe je zo” of
“Spuiten en slikken”.
En weer fout.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
24-11-2019 19:25
Ik ben geen fan maar laat me raden...”Neuken doe je zo” of
“Spuiten en slikken”.
Ik had deze reactie nog niet gelezen, maar echt....wat sla jij de plank mis :no:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Calypso- schreef:
24-11-2019 14:15
Katja heeft eigenhandig return to sender opgericht , wat heel waardevol is voor mensen in ontwikkelingslanden . Kan jij dat ook ?
katja is uit. ze heeft niet echt interessant werk en kampt met een imago van een labiele nymfomaam. heleen van royem zeg maar, maar dan dommer
Alle reacties Link kopieren
Wat is er aan de hand met dit topic joh. Onderling wedstrijdje wie zo bitchy , ongefundeerd en neerbuigend mogelijk over een ander mens kan praten?
toffifee schreef:
24-11-2019 08:07
Wow! Lelijk zeg. Ik heb een vriendin die allesbehalve oppervlakkig is, maar waarbij het ook niet lukt een langdurige relatie op te bouwen. De ene keer ligt dat aan haar, de andere keer aan hem. Sommige mensen hebben hierin geluk, anderen pech, het doet haar wel verdriet dat het haar niet lukt. Daar hebben we het deze week nog over gehad, het raakt mij dus dat je dit zegt.

Ik ben trouwens nog nergens tegengekomen dat Bridget spreekt over relatie.
De tekst raakt jou, omdat je een vriendin hebt die ook niet succesvol is in de liefde? Dat klinkt wel erg dramatisch. Alsof je het hebt over een ernstige ziekte. Het moet niet gekker worden met die overgevoeligheid op het forum.
Hatchi schreef:
25-11-2019 06:54
De tekst raakt jou, omdat je een vriendin hebt die ook niet succesvol is in de liefde? Dat klinkt wel erg dramatisch. Alsof je het hebt over een ernstige ziekte. Het moet niet gekker worden met die overgevoeligheid op het forum.
Emapthie noemen ze dat, niks overgevoeligheid.
Mensen zover moetem afzeiken omdat het kan is gewoon triest gedrag.
Oma corrie de oma van Monique westenberg is overleden. Ze maakt het wel mee afgelopen tijd
Alle reacties Link kopieren
alessia schreef:
26-11-2019 23:09
Oma corrie de oma van Monique westenberg is overleden. Ze maakt het wel mee afgelopen tijd
Hoe oud zal haar oma geweest zijn? Ik heb heus wel empathie, maar Monique heeft haar oma dan nog best lang gehad. Ze is zelf 41.
Alles bij elkaar zal het geen leuke periode zijn voor haar, helemaal eens, maar ik zie nu overal dramacommentaren over het overlijden van haar oma. Ook lichtelijk overdreven.
LieveMona schreef:
27-11-2019 18:34
Hoe oud zal haar oma geweest zijn? Ik heb heus wel empathie, maar Monique heeft haar oma dan nog best lang gehad. Ze is zelf 41.
Alles bij elkaar zal het geen leuke periode zijn voor haar, helemaal eens, maar ik zie nu overal dramacommentaren over het overlijden van haar oma. Ook lichtelijk overdreven.
Ik ben net wat jonger dan Monique en als mijn oma sterft zal ik intens verdrietig zijn. Natuurlijk ben ik ook dankbaar dat zij lang in mijn leven is geweest maar dan kan het verdriet nog wel groot zijn.
S-Meds schreef:
25-11-2019 01:54
katja is uit. ze heeft niet echt interessant werk en kampt met een imago van een labiele nymfomaam. heleen van royem zeg maar, maar dan dommer
:applause:
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
27-11-2019 18:43
Ik ben net wat jonger dan Monique en als mijn oma sterft zal ik intens verdrietig zijn. Natuurlijk ben ik ook dankbaar dat zij lang in mijn leven is geweest maar dan kan het verdriet nog wel groot zijn.
Dat snap ik wel, maar een oma van (minimaal) ver in de 80 die overlijdt, is de normale levensloop en geen wereldschokkende tragedie. Ik denk dat ze dat beter kan relativeren dan de vader van haar kind die er vandoor is.
LieveMona schreef:
27-11-2019 19:14
Dat snap ik wel, maar een oma van (minimaal) ver in de 80 die overlijdt, is de normale levensloop en geen wereldschokkende tragedie. Ik denk dat ze dat beter kan relativeren dan de vader van haar kind die er vandoor is.
Jeez zeg je vind nog al wat.
Laat iedereen zoch voelen zoals ze zich voellen wie ben jij om daar een oordeel over hebben!
Alle reacties Link kopieren
Bridget plaatst op haar instagram een foto met André.
Ze heeft gezegd dat we haar met rust moesten laten zodat hun zelf konden ontdekken of er een relatie in zit.
Waarom gaat ze dan niet een tijdje van social media af.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
27-11-2019 20:46
Bridget plaatst op haar instagram een foto met André.
Ze heeft gezegd dat we haar met rust moesten laten zodat hun zelf konden ontdekken of er een relatie in zit.
Waarom gaat ze dan niet een tijdje van social media af.
Dat heeft ze helemaal niet gezegd.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
27-11-2019 18:34
Hoe oud zal haar oma geweest zijn? Ik heb heus wel empathie, maar Monique heeft haar oma dan nog best lang gehad. Ze is zelf 41.
Alles bij elkaar zal het geen leuke periode zijn voor haar, helemaal eens, maar ik zie nu overal dramacommentaren over het overlijden van haar oma. Ook lichtelijk overdreven.
Tuurlijk, maar je oma blijft je oma. En als een dierbare naaste overlijdt maakt het niks uit of die dierbare 88 of 28 is.
Keuken1987 schreef:
27-11-2019 20:46
Bridget plaatst op haar instagram een foto met André.
Ze heeft gezegd dat we haar met rust moesten laten zodat hun zelf konden ontdekken of er een relatie in zit.
Waarom gaat ze dan niet een tijdje van social media af.
Schrijf geen dingen die daar niet geschreven zijn, je lijkt wel van een fout roddelblad dat ook niet in staat is om echte verhalen te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
27-11-2019 20:59
Dat heeft ze helemaal niet gezegd.
Dat dacht ik. Dan zal ik dat helemaal verkeerd hebben begrepen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
27-11-2019 21:21
Dat dacht ik. Dan zal ik dat helemaal verkeerd hebben begrepen.
Ze had gezegd “waar bemoeien ze zich allemaal mee”, woorden van gelijke strekking trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven