Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!
maandag 17 februari 2020 om 15:23
Sjaantje37 schreef: ↑17-02-2020 15:02Ik heb niet het gevoel dat André er kapot is van de breuk. Hij gaat gezellig door terwijl de vrouw weer in de kreukels ligt. Precies hetzelfde gedrag als na de breuk met Monique.
Ik denk dat Bridget wel weer overeind komt. Ze heet niet voor niets het ijskonijn.
Vind het echt verschrikkelijk voor haar zoon die deze poppenkast 3 maanden heeft moeten doormaken of hij is er ondertussen wel aan gewend met zo’n moeder.
Hij zal wel moeten he.... Ze kunnen moeilijk de tv opnames van een programma stilgooien omdat Dreetje het zwaar heeft. Ik zie de laatste dagen geen gezellige foto's van hem, alles is gewoon werkgerelateerd.
maandag 17 februari 2020 om 15:25
Dit somt het wel op inderdaad en ik kan me er ook wel in vinden. Het was ook gewoon te gênant om te bestaan met als klap op de vuurpijl de media de schuld in de schoenen willen schuiven.koreana schreef: ↑17-02-2020 15:18Bron: AD
https://www.ad.nl/dossier-angela-kijkt- ... ~a9a3b304/
Ik hoop maar dat de seks het waard was voor André en Bridget
Angela kijkt tvJournaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op televisie.
Hoe sneu ik het ook vind voor André en Bridget - en dan vooral voor de twee kleine kinderen die erbij betrokken zijn - toch moest ik besmuikt grinniken toen ik las wat de reden is voor de breuk in hun prille relatie. ‘De media hebben het gedaan.’ Ja ja, in showbizzland is dat zo ongeveer de equivalent van ‘de brug stond open’ en ‘mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten’. Kortom, het meest gemakkelijke smoesje dat er is en dat dus ook niemand serieus neemt.
Komt natuurlijk ook nog eens bij dat het niet echt geloofwaardig is als je de mediadruk de schuld geeft als je:
1) zelf bij een entertainmentrubriek werkt die louter drijft op nieuwtjes over de sterren, dus ook hun liefdesleven. Of als je je privéleven een paar seizoenen lang uitvent in een realitysoap omdat er zo nodig concertkaartjes of een nieuw album verkocht moeten worden. Ga dan ook niet klagen als op momenten dat het je wat minder goed uitkomt de druk te hoog is. Dat weet je al zodra je eraan begint, zeker als je allebei gepokt en gemazeld bent op media- en liefdesgebied.
2) elke scheet van je prille relatie op Instagram zet. Ik zit niet op social media, maar desondanks kreeg zelfs ik mee dat ze afgelopen drie maanden zo’n vijf keer op vakantie zijn geweest, Bridget bij elk optreden van André vooraan stond en ze geen gelegenheid voorbij lieten gaan om een foto te posten van hoe verliefd ze wel niet waren. Het zal wel heel mutserig en ouderwets van mij zijn, maar wees daar toch een beetje voorzichtig mee, denk ik altijd als ik dat zie. Je bent geen puber meer. Leer elkaar eerst eens grondig kennen voordat je je liefde van de daken schreeuwt. Vanwege je eigen reputatie, maar vooral omdat je allebei een kind hebt rondlopen. Dan houd je je toch vanzelf een beetje in? Zeker als een daarvan in de leeftijd is dat hij dingen kan lezen en begrijpen dat zijn moeder jaren geleden al ‘met een slipje op haar enkels’ in de kroeg stond met André.
3) denkt een loopje te kunnen nemen met het nuchtere boerenverstand van de meeste Nederlanders. Zeg maar eerlijk: zijn er bij u thuis ook gekscherend weddenschappen afgesloten op de houdbaarheidsdatum van deze relatie? Bij ons wel. Want dat de romance zoveel stof deed opwaaien vanaf het allereerste moment was natuurlijk niet omdat we Bridget en André hun geluk misgunnen, of de seks, of de aandacht. Het kwam omdat mensen op hun klompen aanvoelden dat deze bevlieging geen lang leven beschoren was en het pijnlijk vonden om te zien hoe er ondertussen wel een gezin kapot ging.
Ik hoop maar dat de seks het allemaal waard was. Misschien horen we dat nog eens in Boulevard of het nieuwe seizoen van André Hazes: ik haal alles uit het leven.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 17 februari 2020 om 15:26
Er is een docu over Rico , volgens mij op Videoland , of misschien was het een serie die naar aanloop van zijn gevecht met Badr werd gefilmd ( het laatste gevecht ) en daar werd wel in en om de villa gefilmd .minnimouse schreef: ↑17-02-2020 14:32Hoe dan ook: er werd niet in dit huis gefilmd zover ik kon zien.
Maar maakt verder ook niet uit.
maandag 17 februari 2020 om 15:28
Vriend van mij plaatst een bericht op Facebook over het feit dat Brazes uit elkaar zijn.
Jawel, ze zijn er nog, De Onwetenden, want een kennis van hem vraagt wie dat zijn en blijft volhouden echt nog nooit van ze gehoord te hebben.....
Jawel, ze zijn er nog, De Onwetenden, want een kennis van hem vraagt wie dat zijn en blijft volhouden echt nog nooit van ze gehoord te hebben.....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 17 februari 2020 om 15:28
Misschien de docu op Videoland dan. Geen idee meerLisbeth_Salander schreef: ↑17-02-2020 15:26Er is een docu over Rico , volgens mij op Videoland , of misschien was het een serie die naar aanloop van zijn gevecht met Badr werd gefilmd ( het laatste gevecht ) en daar werd wel in en om de villa gefilmd .

Is me bijgebleven omdat het me verbaasde dat hij in zo'n woninkje woonde.
maandag 17 februari 2020 om 15:30
Dat was dan de oude docu die je hebt gezien .minnimouse schreef: ↑17-02-2020 15:19Dat begrijp ik inmiddels.
Ik zei alleen dat die docu in dat rijtjeshuis is opgenomen.

maandag 17 februari 2020 om 15:33

En wij wel met ons gespeculeer?

maandag 17 februari 2020 om 15:33
Of misschien juist wel een IRL maar ik was hoogst verbaasd en vrienden van die vriend dus ook.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 17 februari 2020 om 15:39

maandag 17 februari 2020 om 15:45
hebben jullie de in memoriam al gezien: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... epunten-op

maandag 17 februari 2020 om 16:01
21 januariS-Meds schreef: ↑17-02-2020 15:45hebben jullie de in memoriam al gezien: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... epunten-op

maandag 17 februari 2020 om 16:04
watdachtjehiervan schreef: ↑17-02-2020 13:59Natuurlijk. Hij stuurt wel vaker 800 rozen op Valentijsdag naar een andere vrouw. Koekkoek. Dit gelooft toch niemand?!
Dat hij rozen heeft gestuurd staat nergens. Ook niet dat het er 800 waren. Ook niet dat het speciaal voor Valentijnsdag was
maandag 17 februari 2020 om 16:15
Sjonge jonge ..en 10 februari 2020: Rachel hint op huwelijkS-Meds schreef: ↑17-02-2020 15:45hebben jullie de in memoriam al gezien: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... epunten-op

ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
maandag 17 februari 2020 om 16:15
Ik vond haar prachtig. Toen ze nog een jonge frisse ‘Spaanse’ was. Met een natuurlijk uiterlijk. Ze heeft zichzelf verminkt met haar verbouwingen. In plaats van de charmante en sierlijke vrouw is ze nu zo’n typische ordinaire ‘Instagram-griet’. Van die grietjes die teveel in Dubai rondhangen en teveel laten verbouwen aan zichzelf. Echt zonde. Ze had helemaal niets nodig aan ingrepen en is er vol voor gegaan: Nieuwe borsten, nieuwe billen, nieuwe tanden, ogen gelift, haargrens veranderd, neuscorrectie, fillers, liposuctie. Dat wat haar mooi maakte is verdwenen.minnimouse schreef: ↑17-02-2020 14:15Yolanthe lijkt mij wel een lieve vrouw.
En mooi is ze zeker. Ze zal aanbidders genoeg hebben.
maandag 17 februari 2020 om 16:17
Holy, een heel vilein stuk op Geen Stijl, maar een van de comments (een hele lange), is pas echt interessant. Over Y en W en hun geldbronnen. Dat is een beetje off topic, maar ook dit :
Medio 3 april 2019 zou ze op een geheim diner in een club op Miami aanwezig zijn geweest, omringd door kickboksers en negers in bontjassen. Niet raar op zich, wel omdat één van die gasten Rico Verhoeven bleek te zijn. Verhoeven bleek bij het verlaten van de club Yolanthe naar haar limousine te begeleiden, althans zo vertellen enkele anonieme journalisten.
https://www.geenstijl.nl/5151968/smiecht/
Medio 3 april 2019 zou ze op een geheim diner in een club op Miami aanwezig zijn geweest, omringd door kickboksers en negers in bontjassen. Niet raar op zich, wel omdat één van die gasten Rico Verhoeven bleek te zijn. Verhoeven bleek bij het verlaten van de club Yolanthe naar haar limousine te begeleiden, althans zo vertellen enkele anonieme journalisten.
impala wijzigde dit bericht op 17-02-2020 16:20
11.26% gewijzigd
.
maandag 17 februari 2020 om 16:19
Smaken verschillen nu eenmaal.Ammiedammie schreef: ↑17-02-2020 16:15Ik vond haar prachtig. Toen ze nog een jonge frisse ‘Spaanse’ was. Met een natuurlijk uiterlijk. Ze heeft zichzelf verminkt met haar verbouwingen. In plaats van de charmante en sierlijke vrouw is ze nu zo’n typische ordinaire ‘Instagram-griet’. Van die grietjes die teveel in Dubai rondhangen en teveel laten verbouwen aan zichzelf. Echt zonde. Ze had helemaal niets nodig aan ingrepen en is er vol voor gegaan: Nieuwe borsten, nieuwe billen, nieuwe tanden, ogen gelift, haargrens veranderd, neuscorrectie, fillers, liposuctie. Dat wat haar mooi maakte is verdwenen.
Vroeger vond ik haar ook mooi, maar nu ook nog wel. Vind niet dat ze er heel verbouwd uit ziet.
maandag 17 februari 2020 om 16:19
In de link die ik geplaatst had kun je lezen dat Rico zegt dat ze al jaren relatie therapie volgden. En dat de relatie al geruime tijd over is omdat Jackie niet in zijn schaduw wilde blijven.
Niet elke man is gelijk een vreemdganger, als hun relatie over is heeft hij het recht om verder te gaan met zijn leven. En om Yolanthe voor slettebak uit te maken is wel heel erg laag.

maandag 17 februari 2020 om 16:22
ja hij geeft er een leuke draai aanMorduchen schreef: ↑17-02-2020 16:19In de link die ik geplaatst had kun je lezen dat Rico zegt dat ze al jaren relatie therapie volgden. En dat de relatie al geruime tijd over is omdat Jackie niet in zijn schaduw wilde blijven.
Niet elke man is gelijk een vreemdganger, als hun relatie over is heeft hij het recht om verder te gaan met zijn leven. En om Yolanthe voor slettebak uit te maken is wel heel erg laag.
maandag 17 februari 2020 om 16:27
HahahahahahahahaS-Meds schreef: ↑17-02-2020 15:45hebben jullie de in memoriam al gezien: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... epunten-op

maandag 17 februari 2020 om 16:30
Die foto op Geen Stijl!impala schreef: ↑17-02-2020 16:17Holy, een heel vilein stuk op Geen Stijl, maar een van de comments (een hele lange), is pas echt interessant. Over Y en W en hun geldbronnen. Dat is een beetje off topic, maar ook dit :