Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het Prisma spreekwoordenboek nog bij zijn moeder ligt, blauwe emmer ;-D
Jessie en Merel uit Utopia 2 gaan niet samen verder.
Jessie is te druk bezig met andere zaken. Merel is geen prioriteit voor hem.
Ze zijn pas net uit Utopia. Merel was leuk voor in Utopia. Blijkbaak niet voor buiten de poort.
Ik heb Utopia niet gevolgd maar dit lijkt me vrij pijnlijk voor Merel.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
01-01-2020 11:26
Jessie en Merel uit Utopia 2 gaan niet samen verder.
Jessie is te druk bezig met andere zaken. Merel is geen prioriteit voor hem.
Ze zijn pas net uit Utopia. Merel was leuk voor in Utopia. Blijkbaak niet voor buiten de poort.
Ik heb Utopia niet gevolgd maar dit lijkt me vrij pijnlijk voor Merel.
Jammer, maar was wel een beetje te verwachten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
01-01-2020 09:23
Ik las het net :facepalm:

Wat een ego heb je als je denkt dat de lelijke reacties alleen maar voortkomen uit jaloezie en afgunst.
Ik vind dat ook altijd zo'n dooddoener. Als je iemand niet tof vindt, ben je jaloers. Maar die overdreven haatreacties hoeven van mij ook niet zo. Vraag me ook altijd af wat iemand er nou voor voldoening uit haalt om op accounts van 'bekende mensen' hun ongenoegen te uiten. Die hebben inderdaad toch een bord voor hun kop en zetten je weg als afgunstig.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
01-01-2020 08:32
Ach Bridget en Dré zitten in Casablanca en willen alleen maar liefde in 2020.
Ipv afgunst en jaloezie van ons toetsenbordluitjes.
Ze WilT met mij naar Casablanca, van die spelfout mogen we ook niks vinden natuurlijk ;)
spelfout heeft hij aangepast. :P
Alle reacties Link kopieren
Wat een aantrekkelijke vrouw, die dame van Afrojack... NOT
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
27-12-2019 09:39
Ik kan alleen maar denken, hoe heeft Monique dit zolang vol gehouden met dit over het paard getilde jochie.
Dit denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
01-01-2020 19:22
Dit denk ik ook.
Blijkbaar toch emotioneel afhankelijker dan wij dachten.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-12-2019 16:29
Hoe is het nu tussen Rox en Rachel? Die waren destijds zo close, maar een tijdje geleden waren er geruchten dat dat ook niet lekker liep. En nu zie je Rachel weer de hele tijd met André.

Roxeanne heeft trouwens een leuk gezin. Wat een mooi ventje is haar zoon. Ik vind haar best wel leuk.
Dit valt mij ook op. Net of rach haar nu laat vallen om al haar aandacht bij Dre te hebben.
Rox lijkt me een leuke oprechte vrouw. Toppertje.
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
01-01-2020 19:12
Wat een aantrekkelijke vrouw, die dame van Afrojack... NOT
Nou inderdaad. Op zich ziet ze er op de verlovingsfoto met de ring echt leuk en lief uit, maar ik zie vooral veel 'bimbo' foto's van haar.
Ik kan nog niet plakken helaas, maar in dit artikel zie je haar met Afrojack waar ze gewoon echt leuk en lief is, en daaronder, in de blauwe jurk een echte :facepalm:

https://www.ad.nl/show/afrojack-op-zijn ... ~a2665fab/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
01-01-2020 19:26
Blijkbaar toch emotioneel afhankelijker dan wij dachten.
Als ik foto's van Monieque zie denk ik alleen maar; Wat ben je mooi, wat lijk je me lief. Jij bent hoe dan ook de grote winnaar in het verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
01-01-2020 22:11
Als ik foto's van Monieque zie denk ik alleen maar; Wat ben je mooi, wat lijk je me lief. Jij bent hoe dan ook de grote winnaar in het verhaal.
Ja, Monique is de wijste!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Monique een mooi, lief mens.

André heeft haar echt te grabbel gegooid en bovenal 'gedegradeerd' door met Bridget verder te gaan.

Als we de 'rechtszaken' bekijken dan was hij al aan het flikflooien met Bridget terwijl hij net met Monique was tijdens de bruiloft van Patty Brard. Dat siert hem niet.
Het verklaart wel waarom Monique aangaf: als je weet met wie hij dit deed ende zo.
Oftewel, Monique wist wel degelijk van Andre's escapades met Bridget op de bruiloft van Patty. Kan niet anders.

Verder zijn er geruchten dat hij met Nikkie Plessen (Pikkie Plessen) heeft lopen scharrelen.
Pleit niet in zijn voordeel.

Ik denk dat Monique zijn 'gedrag' lange tijd getolereerd heeft omdat ze een kind hebben.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
01-01-2020 10:49
Link?
Dat staat in een ouderwetsch papieren tijdschrift.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nikkie Plessen?
Pffff als ik iemand irritant vind is zij het wel!
Dank voor de onvergetelijke Brazesfoto's en filmpjes.
koreana schreef:
01-01-2020 22:58

Ik denk dat Monique zijn 'gedrag' lange tijd getolereerd heeft omdat ze een kind hebben.
Ik denk dat Andrè door Monique lange tijd een stuk rustiger was. Zijn succes kan hij volgens mij helemaal niet aan. Monique kon hem ook niet meer in toom houden.
Ik ben zeer benieuwd hoe Andrè eindigt nu hij niet meer met Monique is.
Ik las toevallig een artikeltje waarin Raggel reageerde op De Breuk.
Pijnlijk. Ze suggereert erg tussen de regels door dat het Moniques schuld was dat zij en haar zoon lange tijd geen contact hadden.
Zou ze bedoelen dat André van Monique niet steeds uit zuipen mocht met de familie en dat Raggel dat maar niks vond?

Gelukkig kunnen ze nu weer lekker de alcoholist uithangen met elkaar
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
02-01-2020 09:51
Ik denk dat Andrè door Monique lange tijd een stuk rustiger was. Zijn succes kan hij volgens mij helemaal niet aan. Monique kon hem ook niet meer in toom houden.
Ik ben zeer benieuwd hoe Andrè eindigt nu hij niet meer met Monique is.
Op een of andere manier denk ik dat het niet goed eindigt. Overdadig alcohol gebruik, labiel gedrag, jezelf god wanen en denken dat je alles kunt en mag...
En dan als er even geen succes meer is enorm in de put belanden
Alle reacties Link kopieren
André was voor Monique gewoon een klein kind dat af en toe een liedje van zijn pa zong en die op zat te scheppen dat hij het met een hoer had gedaan.
Toen kwam hij Monique tegen en kreeg ineens succes met 'Leef' en toen werd hij ineens een 'rockster' en dacht hij dat hij alles en iedereen kon krijgen en toen was Monique ook niet meer goed genoeg. Want Monique was natuurlijk het 'zeikwijf' die hem vroeg af en toe eens tijd door te brengen met zijn gezin.

Rachel is ook een gemeen mens. Ik las ergens op Shownieuws dat ze zei dat ze de die kerstdag doorgebracht had met alle geliefden om haar heen. Zie foto van Hazes en Bridget.
Dochter Rox ontbreekt ...
Zolang Rox en André het niet hebben bijgelegd zullen ze niet samen dagen doorbrengen bij Rachel.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
02-01-2020 15:34
Zolang Rox en André het niet hebben bijgelegd zullen ze niet samen dagen doorbrengen bij Rachel.
Het ging mij erover dat Rachel roept dat ze die dag doorgebracht heeft met al haar geliefden. Dat, plus de geruchten dat het niet meer botert tussen haar en Rox, zorgen ervoor dat ik denk dat Rox nu uit de gratie is.
Rox heeft ook iets gezegd van dat ze denkt dat ze genoeg zegt als ze daar niet op in wil gaan.
minnimouse schreef:
02-01-2020 15:37
Het ging mij erover dat Rachel roept dat ze die dag doorgebracht heeft met al haar geliefden. Dat, plus de geruchten dat het niet meer botert tussen haar en Rox, zorgen ervoor dat ik denk dat Rox nu uit de gratie is.
Rox heeft ook iets gezegd van dat ze denkt dat ze genoeg zegt als ze daar niet op in wil gaan.

Ah zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo heerlijk om te lezen dat er meer mensen zijn die hetzelfde denken over Bridget Andre en Rachel. Kort gezegd BAR (hoe toepasselijk, 3 drankorgels bij elkaar) Wat een misbaksel zijn het ook. Rust willen en dan alles, nog net geen naaktfoto's, op social media pleuren. Hahahaha
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
02-01-2020 15:37
Het ging mij erover dat Rachel roept dat ze die dag doorgebracht heeft met al haar geliefden. Dat, plus de geruchten dat het niet meer botert tussen haar en Rox, zorgen ervoor dat ik denk dat Rox nu uit de gratie is.
Rox heeft ook iets gezegd van dat ze denkt dat ze genoeg zegt als ze daar niet op in wil gaan.
Dat ging over de berichten dat André en Monique uit elkaar waren en dat hij nu met Bridget was.
Niet over hun moeder.

maar ik kan me wel voorstellen dat ze er geen trek in heeft om daar rond te hangen, want ze heeft geen goede band met haar broer.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven