Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
*2020* schreef:
19-02-2020 09:11
https://www.nu.nl/achterklap/6031856/br ... ingen.html
Bizar dat je bedreigingen krijgt.
En dat dat de schuld is van De Breuk.
Maar daar dan geen aangifte van gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
19-02-2020 09:11
https://www.nu.nl/achterklap/6031856/br ... ingen.html
Bizar dat je bedreigingen krijgt.
Niet de media krijgt de schuld, maar druk van buitenaf.
Op eigen kracht met de centen van respectievelijk Wes en Raf.
MarindaH schreef:
19-02-2020 09:20
Ja, dat denk ik ook hoor. Dat 'op eigen kracht' is natuurlijk discutabel. Maar goed, uiteindelijk hebben veel mensen kruiwagens nodig, in alle lagen van de bevolking.
yo was al actrice voor Wes
Sylvie was voor Raf eh.... eh..... nou ja na Raf was ze tenminste socialite.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
19-02-2020 09:03
Ik kon niet meer reageren op een bericht van het vorige topic over de vergelijking tussen Sylvie en Yolanthe. Ik denk dat het allebei uitgekookte dames zijn die vooraf hun strategie bepaald hebben. De carrières van beide dames waren nooit van de grond gekomen zonder bekende partners, want behalve het hebben van goede looks zijn het niet bepaald talentvolle presentatrices of actrices. Aan een kleding- of sieradenlijn je naam verbinden, wil helemaal niet zeggen dat je zelf druk bezig bent met ontwerpen. Het gaat om de naamsbekendheid, die je hebt omdat je je beweegt in het societyleven met je bekende partner en iedere scheet op social media plaatst.

Yolanthe had zonder haar relatie met Jan Smit nooit programma's bij de TROS gepresenteerd (wat ze heel beroerd deed met haar snerpende stem) en Sylvies presentatieklussen in Duitsland had ze nooit gekregen zonder haar relatie met Vd Vaart. Het werk dat Yolanthe in Turkije kreeg, kwam door haar man Wesley Sneijder die daar voetbalde. Veel geld hebben helpt natuurlijk ook om ergens een voet tussen de deur te krijgen.

Ik ben ervan overtuigd dat beide vrouwen nooit zo aan de weg zouden hebben getimmerd als zij getrouwd waren geweest met een doorsnee accountant of timmerman.

Wel moet ik ze nageven dat ze talent hebben om de juiste mannen aan de haak te slaan.
Net als Monique die vast een kledinglijn gaat beginnen ofzo, A.A. After Andre...
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-02-2020 09:24
yo was al actrice voor Wes
Sylvie was voor Raf eh.... eh..... nou ja na Raf was ze tenminste socialite.
Voor Wesley had ze Jan Smit als bekende partner. Haar acteercarrière was minimaal en ze is niet bepaald een talentvol actrice. Nog recent speelde ze in de een of andere politieserie en haar acteerwerk daarin was tenenkrommend.
Teeveepee
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
19-02-2020 09:30
Net als Monique die vast een kledinglijn gaat beginnen ofzo, A.A. After Andre...
Ik vraag mij sowieso af waar die van leeft. Alimentatie?
Alle reacties Link kopieren
yajes schreef:
19-02-2020 09:05
Iemand interview van Bridget op radio 538 gehoord?

Ze vertelde dat het prima met haar ging, echt niets gebeurd was op Curaçao en dat het uit is gegaan door alle hectiek en bedreigingen op social media.
Daarna gaf ze toch ook wel toe dat hun levens te verschillend zijn.

Jammer dat de presentator zo met haar mee kwijlde.. hij had een goed inkoppertje kunnen maken toen Bridget zei dat mensen niet zo druk om haar en André moesten maken want wie zijn zij nou helemaal en er zijn toch wel belangrijker dingen op de wereld..

Ahum, wat doe jij dan in Boulevard? En waarom plaats je zelf allerlei foto's op social media?
En hier is ze dus bezig met damagecontrole...ik vind haar echt zo’n ontzettende kontdraaier.
Alle reacties Link kopieren
Deed Sylvie voor Raf niet iets voor TMF? Ik was toen nog een kind maar ik herinner een kwijlende broer die sylvie wel graag zag :-D
*2020* schreef:
19-02-2020 09:14
Moest hij heel hard FOEI gaan roepen?
Hij moet objectief zijn en kritische vragen durven te stellen.

Ik weet niet of je het interview hebt gehoord maar hij deed echt heel overdreven, met zijn "ik krijg er helemaal kippenvel van".
Fizz schreef:
19-02-2020 09:30
Voor Wesley had ze Jan Smit als bekende partner. Haar acteercarrière was minimaal en ze is niet bepaald een talentvol actrice. Nog recent speelde ze in de een of andere politieserie en haar acteerwerk daarin was tenenkrommend.
Ja maar ze was ook geen actrice vanwege haar keurige dictie en inleving.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze meer sympathie zou krijgen als ze gewoon zegt, Jezus, wat ben ik stom bezig geweest, hè.
Dat zijn we bijna allemaal weleens geweest.
Frizz schreef:
19-02-2020 09:23
Niet de media krijgt de schuld, maar druk van buitenaf.
je ze bedoelt Mo
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-02-2020 09:32
Deed Sylvie voor Raf niet iets voor TMF? Ik was toen nog een kind maar ik herinner een kwijlende broer die sylvie wel graag zag :-D
Was er niet iets met een soap waar ze in speelde toen ze verkering kreeg met Rafaël?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Fizz schreef:
19-02-2020 09:32
Ik vraag mij sowieso af waar die van leeft. Alimentatie?
Ik begreep dat ze geld verdient met haar instagram-activiteiten.
Fizz schreef:
19-02-2020 09:32
Ik vraag mij sowieso af waar die van leeft. Alimentatie?
En boekjes schrijven over haar hond
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-02-2020 09:22
En dat dat de schuld is van De Breuk.
Maar daar dan geen aangifte van gaan doen?
Bijzonder wel.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Frizz schreef:
19-02-2020 09:21
Maar natuurlijk is er wel ‘iets’ gebeurd, want je hebt niet het ene moment een geweldige relatie en de volgende dag besluit je samen dat het eindigt. Maar goed. Mogen ze ook lekker voor zichzelf houden natuurlijk.

En dat zou Arie ook moeten doen, z’n mening voor zich houden over Jan dan. Althans, via de media. Als ie z’n mening wil delen doe je dat thuis of anoniem via een leuk forum.

Arie, kom er maar in!
yasmijn schreef:
19-02-2020 09:36
Was er niet iets met een soap waar ze in speelde toen ze verkering kreeg met Rafaël?
De pc Hooftstraat
Alle reacties Link kopieren
yajes schreef:
19-02-2020 09:34
Hij moet objectief zijn en kritische vragen durven te stellen.

Ik weet niet of je het interview hebt gehoord maar hij deed echt heel overdreven, met zijn "ik krijg er helemaal kippenvel van".

:HA:
(Tvp)
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Ah nieuw topic . :idee:
Ik las dit dus : Nicolette Kluijver en haar man nu definitief uit elkaar.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-02-2020 09:36
Was er niet iets met een soap waar ze in speelde toen ze verkering kreeg met Rafaël?
Dat weet ik niet. Ik herinner me wel dat Victoria koblenko vertelde dat sylvie ergens eens had gezegd dat ze perse een voetbalvrouw wou worden en op zoek was naar een voetballer. Echt hele oude gossip die ik nog steeds heb onthouden vanaf mijn 10e ofzo. :-D Het heeft kennelijk indruk gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
19-02-2020 09:19
Als ze gewoon die eerste periode thuisbezorgd.nl hadden gebruikt, en gezellig Netflix hadden gekeken, had er nu geen haan naar gekraaid als ze als stel naar buiten zouden treden. Zo belangrijk zijn ze inderdaad niet. Maar de manier waarop, gadverdamme. Vreemdgangers en homewreckers zijn nou eenmaal niet zo populair.
Precies dit, ze wilde zelfs dat Hazes het naar buiten bracht zodat ze gewoon over straat konden (lees: het hele internet volplempen met kiekjes van haar en Hazes).

Nu gaat ze het slachtoffer uithangen dat ze uit elkaar zijn door media en bedreigingen van buitenaf...tis dat ik geen piemel heb anders had ik hier echt een slappe van gekregen.

Ik denk dat Hazes zelf haar nog het meest door het slijk heeft gehaald. Ja als je met een twintiger continue op stap moet en de leukste, de mooiste en de jongste uit wil hangen dan gaat dat opbreken. Niet eens een andere levensstijl, eerder een andere levensfase...

Mag ik een teiltje!
Byrma schreef:
19-02-2020 09:38
Ah nieuw topic . :idee:
Ik las dit dus : Nicolette Kluijver en haar man nu definitief uit elkaar.
Waar waar waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven