Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
citaat Bridget
De Boulevard-reporter heeft er weinig vertrouwen in dat het nog goedkomt. Daarvoor verschillen haar levensstijl en die van Dré ‘te veel’. Met klem: ,,Alsjeblieft, laten we in Nederland weer een beetje aarden en zich bezighouden met belangrijke zaken. Want wie zijn wij? Alsjeblieft zegt hé. Lekker belangrijk!’'

Want wie zijn wij? Alsjeblieft zegt hé. Lekker belangrijk! :rofl: Ja DUH dàt vond ze toch echt zelf lekker belangrijk de laatste tijd door al die insta foto's ... :frusty:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
19-02-2020 09:41
Waar waar waar?
https://www.100pmagazine.nl/nieuws/nico ... F5fPWxnmsQ
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Bridget zegt in het AD dat ze zoveel op Social Media deelde: "Dat doet iedereen die verliefd is".
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-02-2020 09:39
Dat weet ik niet. Ik herinner me wel dat Victoria koblenko vertelde dat sylvie ergens eens had gezegd dat ze perse een voetbalvrouw wou worden en op zoek was naar een voetballer. Echt hele oude gossip die ik nog steeds heb onthouden vanaf mijn 10e ofzo. :-D Het heeft kennelijk indruk gemaakt.
Dat weet ik ook nog. Ze deed het eerst met een onbeduidende speler van NAC of Telstar ofzo.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Serengeti schreef:
19-02-2020 09:38
:HA:
(Tvp)
Deze past er beter bij:
:pukey:

Zo overdreven van hem.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
19-02-2020 09:41
citaat Bridget
De Boulevard-reporter heeft er weinig vertrouwen in dat het nog goedkomt. Daarvoor verschillen haar levensstijl en die van Dré ‘te veel’. Met klem: ,,Alsjeblieft, laten we in Nederland weer een beetje aarden en zich bezighouden met belangrijke zaken. Want wie zijn wij? Alsjeblieft zegt hé. Lekker belangrijk!’'

Want wie zijn wij? Alsjeblieft zegt hé. Lekker belangrijk! :rofl: Ja DUH dàt vond ze toch echt zelf lekker belangrijk de laatste tijd door al die insta foto's ... :frusty:
Wat een mafkees is dat mens toch eigenlijk....
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-02-2020 09:43
Bridget zegt in het AD dat ze zoveel op Social Media deelde: "Dat doet iedereen die verliefd is".
Pubers wel denk ik.

Geen vrouwen van middelbare leeftijd :proud:
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
19-02-2020 09:45
Pubers wel denk ik.

Geen vrouwen van middelbare leeftijd :proud:
pubers ook niet
Dit is gedrag van mensen die geen eigen identiteit hebben en dus leunen op de identiteit van een ander of denken dat de status hoger wordt nu ze een paar zijn
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-02-2020 09:45
Pubers wel denk ik.

Geen vrouwen van middelbare leeftijd :proud:
Ja precies.

En waar kan ik vinden wat Arie over Jan Smit heeft gezegd?

Edit: gevonden.
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 19-02-2020 09:52
3.87% gewijzigd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even een andere mening erin gooien; ik denk dat Sylvie best lief is privé.
Voorheen was ze ook veel vrijer en opener in de media. Maar daar is ze lelijk van terug gekomen. Ik bedoel maar, ze is flink ziek geweest en toch kregen 2 heksen van vriendinnen (waarvan 1 vreemdging met haar man) de ruimte om dat openbaar in twijfel te trekken.

Ze weet precies wat ze wel en niet deelt. Het is allemaal heel oppervlakkig en bijna een toneelspel. Zo komt ze over als een lege huls. Wat ze niet is, want dan kwam je niet zover, ook niet met je kruiwagen.

Yolanthe zet zich heel erg in voor meisjes die op jonge leeftijd in de prostitutie terecht komen. Dat hoeft ze niet te doen maar het raakt haar volgens mij enorm en ze heeft die organisatie goed in de media gekregen. Daar zal vast een heel team achter zitten, maar ze doet het toch maar. En ondanks haar mooie voorkomen is ze al 2 keer flink bedonderd. Maar houdt ze de eer aan zichzelf en gooit nooit met modder, itt tot die heks van een Gerda Smit.

Zo dat was mijn bijdrage.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-02-2020 09:50
pubers ook niet
Dit is gedrag van mensen die geen eigen identiteit hebben en dus leunen op de identiteit van een ander of denken dat de status hoger wordt nu ze een paar zijn
En zover ook haar mediastilte....

En wat jij zegt over die status. Ze hadden het hoog in hun bol met Brazes....zij heeft het sowieso hoog in haar bol. Beter zou ze eens wat aan haar oog moeten doen die door verkeerd gespoten botox meestal op half zeven hangt...echt geen gezicht....benieuwd wie haar volgend knulletje wordt.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-02-2020 09:52
Ik ga even een andere mening erin gooien; ik denk dat Sylvie best lief is privé.
Voorheen was ze ook veel vrijer en opener in de media. Maar daar is ze lelijk van terug gekomen. Ik bedoel maar, ze is flink ziek geweest en toch kregen 2 heksen van vriendinnen (waarvan 1 vreemdging met haar man) de ruimte om dat openbaar in twijfel te trekken.

Ze weet precies wat ze wel en niet deelt. Het is allemaal heel oppervlakkig en bijna een toneelspel. Zo komt ze over als een lege huls. Wat ze niet is, want dan kwam je niet zover, ook niet met je kruiwagen.

Yolanthe zet zich heel erg in voor meisjes die op jonge leeftijd in de prostitutie terecht komen. Dat hoeft ze niet te doen maar het raakt haar volgens mij enorm en ze heeft die organisatie goed in de media gekregen. Daar zal vast een heel team achter zitten, maar ze doet het toch maar. En ondanks haar mooie voorkomen is ze al 2 keer flink bedonderd. Maar houdt ze de eer aan zichzelf en gooit nooit met modder, itt tot die heks van een Gerda Smit.

Zo dat was mijn bijdrage.
Volgens mij heeft ze dat zo ongeveer letterlijk verteld in een aflevering van Linda's zomerweek.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-02-2020 08:48
Dat is hard gegaan met het vorige topic!
Komt door al dat Brazes & Mozes geklets TVP :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
19-02-2020 09:54
Volgens mij heeft ze dat zo ongeveer letterlijk verteld in een aflevering van Linda's zomerweek.
O dat heb ik niet gezien.

Ik vind haar soms ook tenenkrommend hoor. Ze schreef voorheen columns en dan stond er bijvoorbeeld. Ook ik eet wel eens een ijsje hoor en als ik gek wil doen eet ik OOK het hoorntje op. Dat soort dingen.
Maar goed, Rafaël heeft haar bedonderd met Nikki Plessen én Sabia. Als ik haar was zou ik dan ook over ijsjes kleppen ipv hoe rot ik me voel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
TVP laat het maar een stormachtig seizoen worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het net over was die bewuste oudejaarsavond tussen Rafaël en Sylvie en dat direct daarna Sabia het met Raf ging doen.

Ben ik abuis?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Maleficent schreef:
19-02-2020 09:58
Had je al gemeld bij de mods dat het ander topic dicht kon?
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
19-02-2020 09:32
En hier is ze dus bezig met damagecontrole...ik vind haar echt zo’n ontzettende kontdraaier.
Ze zit nu inderdaad wel een beetje in de modus van slachtoffer.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-02-2020 10:01
Ik dacht dat het net over was die bewuste oudejaarsavond tussen Rafaël en Sylvie en dat direct daarna Sabia het met Raf ging doen.

Ben ik abuis?
Nou ja, kies was het niet.
Van je beste vriendin haar man blijf je af. Dat is wel een ongeschreven regel vind ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
Heeft Ras al een reactie gegeven? Toch even haar nieuwe bestie kwijt.

Quelle malheur.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-02-2020 10:05
Nou ja, kies was het niet.
Van je beste vriendin haar man blijf je af. Dat is wel een ongeschreven regel vind ik.
Zeker.

Echter wil ik ze de kost niet geven....... 🤨
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-02-2020 09:50
pubers ook niet
Dit is gedrag van mensen die geen eigen identiteit hebben en dus leunen op de identiteit van een ander of denken dat de status hoger wordt nu ze een paar zijn
Of zo lang mogelijk relevant willen blijven in de Nederlandse showbizz, of verslaafd zijn aan de roes van dopamine die vrijkomt bij verliefdheid. Of naar aandacht blijven hunkeren door maakt-niet-uit-wat ... of alleen op deze wijze het gevoel hebben dat ze 'leven' of.... vul maar in.... 🤗 Het blijft facinerend.
koreana schreef:
19-02-2020 09:43
Bridget zegt in het AD dat ze zoveel op Social Media deelde: "Dat doet iedereen die verliefd is".
En de net nieuwe ex even op haar plek willen zetten. Die was echt ooguitstekertje aan het doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven