Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Whut?
Rafael die het met Nikkie Plessen deed?

En ik kan mij vinden in de mening van Maleficient.
Zeker als je kijkt naar de mediastilte van Yolanthe inzake Rico. Nou vind ik de uitleg van Jacky er niet veel duidelijkheid in geven maar Yolanthe hield zich stil en liet het bij Rico en Jacky om er iets van te zeggen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag komen de nieuwe bladen uit hè?

Wie gaat ze halen en hier neerzetten wat erin staat??? Ik had het graag zelf gedaan maar ik ben aan de andere kant van de wereld.

Volgende week neem ik mijn oude rol weer op:
Yasmijn van de bladen.

Wie o wie?
Al een account? Log dan hier in.
koreana schreef:
19-02-2020 09:43
Bridget zegt in het AD dat ze zoveel op Social Media deelde: "Dat doet iedereen die verliefd is".

Misschien bedoelt ze iedereen die onzeker is over zijn of haar nieuwe vlam? Ik ken in mijn prive-leven alleen onzekere mensen of mensen die elkaar de tent uit vechten die posten hoe ont-zet-tend gelukkig ze zijn met de partner. De rest houdt zijn waffel.
Maleficent schreef:
19-02-2020 09:58
O dat heb ik niet gezien.

Ik vind haar soms ook tenenkrommend hoor. Ze schreef voorheen columns en dan stond er bijvoorbeeld. Ook ik eet wel eens een ijsje hoor en als ik gek wil doen eet ik OOK het hoorntje op. Dat soort dingen.
Maar goed, Rafaël heeft haar bedonderd met Nikki Plessen én Sabia. Als ik haar was zou ik dan ook over ijsjes kleppen ipv hoe rot ik me voel.
Sylvie schijnt juist een notoire scheve schaatser te zijn geweest tijdens haar huwelijk met Raf.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
19-02-2020 10:23
Misschien bedoelt ze iedereen die onzeker is over zijn of haar nieuwe vlam? Ik ken in mijn prive-leven alleen onzekere mensen of mensen die elkaar de tent uit vechten die posten hoe ont-zet-tend gelukkig ze zijn met de partner. De rest houdt zijn waffel.
Ik weet niet maar ik zet nooit iets op social media over mijn relatie. Niet in goede, niet in slechte tijden :proud:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-02-2020 10:06
Heeft Ras al een reactie gegeven? Toch even haar nieuwe bestie kwijt.

Quelle malheur.
Komt misschien nog? Er is een iemand wijs in die familie en dat is Roxeanne Hazes, de zus en dochter van.
Zij bemoeit zich nergens mee en richt zich op d'r eigen gezinnetje en muziek. Best bewonderingswaardig.
Luci_Morgenster schreef:
19-02-2020 10:13
En de net nieuwe ex even op haar plek willen zetten. Die was echt ooguitstekertje aan het doen.

Dat was zo ontzettend sneu. Al dat gewauwel over Brazes (dat had ze op haar nagels staan), 'ik hou van jou' tegen Rachel en vice versa kwelen, aan de kerstdis schuiven met de nieuwe schoonfamilie en als hoogtepunt de zeventigste verjaardag van haar moeder met lelijke Balenciaga's als cadeau.

Ze had het niet hoeven delen. 't Is niet alsof zij niet weet hoe de roddelpers werkt, aangezien ze zelf bij Boulevard zit en haar mening verkondigt.

Ik vind het een ontzettend raar mens.
FJ, ik vind Roxeanne leuk! Ze is volgens mij de enige Hazes met nog een beetje realiteitszin.
sylvie gaf ooit een tenenkrommend interview in de beo monde waar ze zei dat ze zich zo kon irriteren aan het feit dat je maar 500 euro per automaat kan pinnen. Zo onhandig bij het shoppen.
yasmijn schreef:
19-02-2020 10:25
Ik weet niet maar ik zet nooit iets op social media over mijn relatie. Niet in goede, niet in slechte tijden :proud:

Ik ook niet! :) Ik zeg in real life tegen mijn man dat ik hem een fijne vent vind.
koreana schreef:
19-02-2020 10:20
Whut?
Rafael die het met Nikkie Plessen deed?

En ik kan mij vinden in de mening van Maleficient.
Zeker als je kijkt naar de mediastilte van Yolanthe inzake Rico. Nou vind ik de uitleg van Jacky er niet veel duidelijkheid in geven maar Yolanthe hield zich stil en liet het bij Rico en Jacky om er iets van te zeggen.
fikkie plassen (de vrouw die echt niks kan) doet het met iedereen, ook met hazes toch?
*TanteSjaan* schreef:
19-02-2020 10:30
Ik ook niet! :) Ik zeg in real life tegen mijn man dat ik hem een fijne vent vind.
ik praat niet over en niet tegen de man
Maleficent schreef:
19-02-2020 09:52
Ik ga even een andere mening erin gooien; ik denk dat Sylvie best lief is privé.
Voorheen was ze ook veel vrijer en opener in de media. Maar daar is ze lelijk van terug gekomen. Ik bedoel maar, ze is flink ziek geweest en toch kregen 2 heksen van vriendinnen (waarvan 1 vreemdging met haar man) de ruimte om dat openbaar in twijfel te trekken.

Ze weet precies wat ze wel en niet deelt. Het is allemaal heel oppervlakkig en bijna een toneelspel. Zo komt ze over als een lege huls. Wat ze niet is, want dan kwam je niet zover, ook niet met je kruiwagen.

Yolanthe zet zich heel erg in voor meisjes die op jonge leeftijd in de prostitutie terecht komen. Dat hoeft ze niet te doen maar het raakt haar volgens mij enorm en ze heeft die organisatie goed in de media gekregen. Daar zal vast een heel team achter zitten, maar ze doet het toch maar. En ondanks haar mooie voorkomen is ze al 2 keer flink bedonderd. Maar houdt ze de eer aan zichzelf en gooit nooit met modder, itt tot die heks van een Gerda Smit.

Zo dat was mijn bijdrage.
Eens. Dat gezeur altijd over golddiggers.
Nou, dan zou Sylvie graag een voetballer gewild hebben, en heeft ze met geld en exposure van die voetballer haar eigen carriere op kunnen bouwen.
So what, is dat niet wat we allemaal doen? Toen ik me om wilde laten scholen lukte dat ook alleen maar omdat ik een partner met inkomen had. Ik zou niet weten hoe ik het met 2 kleine kinderen en alleen stufi had moeten redden, er bij werken was niet echt een optie omdat ik met schoolen stage al op een ft werkweek zat.
Stel je voor zeg, dat je steun en voordelen van je partner hebt.

Verder ben ik totaal niet jaloers op het celebwereldje, vreselijk juist als je zo onder een vergrootglas ligt.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
S-Meds schreef:
19-02-2020 10:29
sylvie gaf ooit een tenenkrommend interview in de beo monde waar ze zei dat ze zich zo kon irriteren aan het feit dat je maar 500 euro per automaat kan pinnen. Zo onhandig bij het shoppen.
:rofl:
Al een account? Log dan hier in.
*TanteSjaan* schreef:
19-02-2020 10:28
Dat was zo ontzettend sneu. Al dat gewauwel over Brazes (dat had ze op haar nagels staan), 'ik hou van jou' tegen Rachel en vice versa kwelen, aan de kerstdis schuiven met de nieuwe schoonfamilie en als hoogtepunt de zeventigste verjaardag van haar moeder met lelijke Balenciaga's als cadeau.

Ze had het niet hoeven delen. 't Is niet alsof zij niet weet hoe de roddelpers werkt, aangezien ze zelf bij Boulevard zit en haar mening verkondigt.

Ik vind het een ontzettend raar mens.
ze is een pathetische narcist en dat is Dre ook. Je zou zeggen dat ze gemaakt zijn voor elkaar maar nee, zoveel ego in 1 relatie is niet te doen
Nog updates over Jan? Ik vind het maar een vaag verhaal.
-Darkside- schreef:
19-02-2020 10:31
Eens. Dat gezeur altijd over golddiggers.
Nou, dan zou Sylvie graag een voetballer gewild hebben, en heeft ze met geld en exposure van die voetballer haar eigen carriere op kunnen bouwen.
So what, is dat niet wat we allemaal doen? Toen ik me om wilde laten scholen lukte dat ook alleen maar omdat ik een partner met inkomen had. Ik zou niet weten hoe ik het met 2 kleine kinderen en alleen stufi had moeten redden, er bij werken was niet echt een optie omdat ik met schoolen stage al op een ft werkweek zat.
Stel je voor zeg, dat je steun en voordelen van je partner hebt.

Verder ben ik totaal niet jaloers op het celebwereldje, vreselijk juist als je zo onder een vergrootglas ligt.
eh nee
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
19-02-2020 10:29
FJ, ik vind Roxeanne leuk! Ze is volgens mij de enige Hazes met nog een beetje realiteitszin.
Deel je mening hoor. Ze is best een wijze jongedame geworden na zoveel onzekerheid. Knap dat ze meer los is gekomen van d'r moeder en haar eigen (muzikale)pad volgt.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
19-02-2020 10:26
Komt misschien nog? Er is een iemand wijs in die familie en dat is Roxeanne Hazes, de zus en dochter van.
Zij bemoeit zich nergens mee en richt zich op d'r eigen gezinnetje en muziek. Best bewonderingswaardig.
Ik vind Roxeanne leuk.
Ze zal er vast een mening over hebben, maar vind het knap dat ze er niks over zegt op social media.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Sylvie is echt niet van deze wereld, ze heeft geen greintje zelfspot en toont totaal geen kwetsbaarheid..

Bridget is blijven hangen in de puberteit lijkt wel? Al die foto's, al die teksten, om te kotsen gewoon!
En nu blijkt ook maar weer in dat interview vanochtend, echt 0 zelfreflectie :facepalm:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... e-en-andre
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-02-2020 10:33
eh nee
Ook niet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-02-2020 10:20
Whut?
Rafael die het met Nikkie Plessen deed?


'Rafael ging vreemd met Nikkie Plessen in Vegas'

Nadat Sylvie Meis al toegaf vreemd te zijn gegaan met een piloot, lijkt het er volgens De Telegraaf op dat ook Rafael van der Vaart de lakens met een ander heeft gedeeld. De voetballer zou vreemd zijn gegaan met actrice Nikkie Plessen. Bronnen dichtbij het stel geven te kennen dat Sylvie niet de enige schuldige is van het mislukte huwelijk. 'Zij krijgt nu de schuld van alles. Maar dat is niet terecht. Rafael heeft zich net zo laten gaan met iemand die dat bovendien glashard durft te ontkennen.'

Rafael zou vlak nadat hij in 2011 opnieuw met Sylvie trouwde in Las Vegas tijdens een bruiloftsfeest van styliste Danie Bles de 28-jarige Nikkie Plessen tegen het lijf zijn gelopen. Terwijl Sylvie al in bed lag werd het eerste, voorzichtige intieme contact tussen Rafael en Nikkie vastgelegd door beveiligingscamera's in de tuin van het hotel waar ze verbleven.

De gehele vriendengroep van het stel zou van die gebeurtenis op de hoogte zijn. Ook Sylvie, zo vertelt de bron. 'Natuurlijk. Ze is niet gek! Echt iedereen wist ervan. Het was de rest van de bruiloft ook het gesprek. Maar ik denk dat Sylvie zich schuldig voelde over haar vreemdgaan en het daarom maar heeft laten gaan.'


Kennelijk zijn ze allebei vreemd gegaan. Dat wist ik niet. Ik wist nog wel van Nikki Plessen, en die wordt wel vaker gelinkt aan andere BN-ers die vreemdgaan, zoals André H de tweede.
Stressed is just desserts spelled backwards
S-Meds schreef:
19-02-2020 10:33
eh nee
Ja okay, als je geen partner hebt....

Maar is het erg dan, als je een keer gebruik maakt van de dingen die je partner je biedt?
yasmijn schreef:
19-02-2020 10:35
Ook niet.
Goh verrassend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven