Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
dinsdag 24 maart 2020 om 10:35
Zit het net te lezen ja.
Ik houd hierbij wel rekening mee dat Kluivert nog maar 18 was en niet in de realiteit leefde. Daarnaast heeft hij genoeg zaakwaarnemers om zich heen gehad die hem verkeerd geadviseerd zullen hebben.
Voor de weduwe en kinderen heel zuur
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 24 maart 2020 om 10:54
+ dat gedweep hoe zielig het wel niet is voor de BN-ers dat alle evenementen afgezegd zijn en ze zonder inkomsten zitten. Boehoe je verdient geld als water, als je niets opzij hebt gezet heb je t niet goed gedaan.watdachtjehiervan schreef: ↑24-03-2020 09:18Ik word zo moe van al die BNers die oproepen tot thuis blijven. Het komt superieur bij me over.
Simon keizer zegt op instagram dat hij wel zijn verantwoordelijkheid neemt en thuis blijft. Vooral dat woordje wel steekt mij. En hij zegt ook dat het niet eens zo lastig is om thuis te blijven. Je hebt daar alle voorzieningen. Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Genoeg mensen waar thuis letterlijk de hel is. Huiselijk geweld, psychische klachten en met je gezin op minder dan 90 vierkante meter zitten. Om maar wat te noemen.
dinsdag 24 maart 2020 om 11:26
Irritant ja. Ik heb dan weer wél medelijden met de crew die betrokken zijn bij shows. Meestal zzpers die het nu veeeeel moeilijker hebben dan meneer Keizer.watdachtjehiervan schreef: ↑24-03-2020 09:18Ik word zo moe van al die BNers die oproepen tot thuis blijven. Het komt superieur bij me over.
Simon keizer zegt op instagram dat hij wel zijn verantwoordelijkheid neemt en thuis blijft. Vooral dat woordje wel steekt mij. En hij zegt ook dat het niet eens zo lastig is om thuis te blijven. Je hebt daar alle voorzieningen. Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Genoeg mensen waar thuis letterlijk de hel is. Huiselijk geweld, psychische klachten en met je gezin op minder dan 90 vierkante meter zitten. Om maar wat te noemen.
dinsdag 24 maart 2020 om 11:31
Dit inderdaad. Wat hun in een maand bij elkaar zingen doe ik minstens een jaar over. Wolter Kroes laatst ook hij kan nu niet op vakantie van de zomer want dan moet hij geld verdienen om rond te komen.....misschien iets minder boven je stand leven denk ik dan. En je zorgt toch voor een buffer.Gatekeeper* schreef: ↑24-03-2020 10:54+ dat gedweep hoe zielig het wel niet is voor de BN-ers dat alle evenementen afgezegd zijn en ze zonder inkomsten zitten. Boehoe je verdient geld als water, als je niets opzij hebt gezet heb je t niet goed gedaan.
dinsdag 24 maart 2020 om 11:42
Gebrek aan inkomsten en heel de tijd thuis zitten zal bij de BN'ers zal wel weer voor een golf van scheidingen zorgen. Eerst gaan ze in de zomer nog op vakantie om de relatie te lijmen. En na de vakantie gaat alles stuk.
Heel irritant ja de BN'ers die oproepen tot binnen zitten. Zou ze allemaal voor straf mee laten doen om corona medicatie te testen.
Heel irritant ja de BN'ers die oproepen tot binnen zitten. Zou ze allemaal voor straf mee laten doen om corona medicatie te testen.
dinsdag 24 maart 2020 om 11:59
Ik ga dat ook eens opzoeken.
Hij was inderdaad nog piepjong en dan kan ik me indenken dat je empathisch vermogen nog niet volledig ontwikkeld is( heb daar wel eens over gelezen)
Maar hij had ook ouders, die hadden hem ook kunnen begeleiden richting die ouders toch ?
dinsdag 24 maart 2020 om 12:03
En dan die kwijlerige reacties van andere BN'rs.vivapimpelmees schreef: ↑24-03-2020 11:26Irritant ja. Ik heb dan weer wél medelijden met de crew die betrokken zijn bij shows. Meestal zzpers die het nu veeeeel moeilijker hebben dan meneer Keizer.
Mijn top 3 om spontaan hoofdpijn te krijgen:
1, alleen maar liefde
2, deze man...
3, zoveel respect voor jou
Dan moet ik toch toegeven dat die teksten van Hazes in ieder geval nooit dweperig zijn.
dinsdag 24 maart 2020 om 12:05
Wolter Kroes heeft toch ook inkomen aan de royalties?SEM72 schreef: ↑24-03-2020 11:31Dit inderdaad. Wat hun in een maand bij elkaar zingen doe ik minstens een jaar over. Wolter Kroes laatst ook hij kan nu niet op vakantie van de zomer want dan moet hij geld verdienen om rond te komen.....misschien iets minder boven je stand leven denk ik dan. En je zorgt toch voor een buffer.
Dries Roelvink vertelde laatst op tv dat hij voor een schnabbel 2950 euro krijgt. Daar moeten dus nog wel kosten van af. Maar daarvoor heeft hij wel 40 minuten (!) staan zingen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 24 maart 2020 om 12:16
Hij was 19. Dan ben je volwassen. Mag je stemmen. Autorijden. Een hypotheek afsluiten. Trouwen.
Als het jouw partner zou zijn die omkwam, zou je dan ook zeggen, ach ja, hij was pas 19...
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 24 maart 2020 om 12:23
Het hebben van die rechten maakt je nog geen volwassen man.SweetFirefly schreef: ↑24-03-2020 12:16Hij was 19. Dan ben je volwassen. Mag je stemmen. Autorijden. Een hypotheek afsluiten. Trouwen.
Als het jouw partner zou zijn die omkwam, zou je dan ook zeggen, ach ja, hij was pas 19...
Bedoel het niet rot want snap je echt wel maar hij was in mijn ogen nog wel erg jong.
Zie die jonge jongens zelf ook vaak als idioten langs scheuren. Zelf denken ze dan dat ze stoer zijn of zo.
Had Kluivert eigenlijk ook gedronken toen ?
dinsdag 24 maart 2020 om 13:18
Dre en Moon krijgen nu wél de ultieme relatietest meteen.Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 12:03En dan die kwijlerige reacties van andere BN'rs.
Mijn top 3 om spontaan hoofdpijn te krijgen:
1, alleen maar liefde
2, deze man...
3, zoveel respect voor jou
Dan moet ik toch toegeven dat die teksten van Hazes in ieder geval nooit dweperig zijn.
dinsdag 24 maart 2020 om 13:23
Gelukkig hebben ze een PlayStation
vrijdag 27 maart 2020 om 13:41
vrijdag 27 maart 2020 om 13:56
Zijn moeder deed dat niet zo handig aldus het interviewBilly_Mean schreef: ↑24-03-2020 11:59Ik ga dat ook eens opzoeken.
Hij was inderdaad nog piepjong en dan kan ik me indenken dat je empathisch vermogen nog niet volledig ontwikkeld is( heb daar wel eens over gelezen)
Maar hij had ook ouders, die hadden hem ook kunnen begeleiden richting die ouders toch ?
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 27 maart 2020 om 14:18
Is dat nou die sympathieke familyman van vroeger?-Darkside- schreef: ↑27-03-2020 13:41https://www.mediacourant.nl/2020/03/hen ... an-gedaan/
Henny H. moet ook even aandacht
vrijdag 27 maart 2020 om 14:22
Zou het waar zijn wat Henny zegt?-Darkside- schreef: ↑27-03-2020 13:41https://www.mediacourant.nl/2020/03/hen ... an-gedaan/
Henny H. moet ook even aandacht
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
vrijdag 27 maart 2020 om 14:23
Ach welnee, dat is wensdenken, niet de realiteit.Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 09:11Hoe erg dat ongeluk ook was, maakt hem dat dan zijn leven lang een slecht persoon ?
Ik vind dat lastig en geloof ook dat er geen dag voorbij gaat waarop je zou wensen dat je die dag ongedaan kon maken.
vrijdag 27 maart 2020 om 14:25
Tja....wie weet
vrijdag 27 maart 2020 om 14:27
Altijd al een griezel gevonden.
Leep.
vrijdag 27 maart 2020 om 14:35
vrijdag 27 maart 2020 om 14:37
Gatver, je moet toch gewoon kotsen als die vent boven je hangt...