Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
sakamanga schreef:
24-03-2020 10:23
Er staat een interview online met de weduwe van het slachtoffer, vele jaren na het ongeluk. Ingrijpend, en werpt een blik op hoe Kluivert als mens is.
Zit het net te lezen ja.

Ik houd hierbij wel rekening mee dat Kluivert nog maar 18 was en niet in de realiteit leefde. Daarnaast heeft hij genoeg zaakwaarnemers om zich heen gehad die hem verkeerd geadviseerd zullen hebben.

Voor de weduwe en kinderen heel zuur
Frankly my dear, I don"t give a damn
Waar staat dat interview?
watdachtjehiervan schreef:
24-03-2020 09:18
Ik word zo moe van al die BNers die oproepen tot thuis blijven. Het komt superieur bij me over.
Simon keizer zegt op instagram dat hij wel zijn verantwoordelijkheid neemt en thuis blijft. Vooral dat woordje wel steekt mij. En hij zegt ook dat het niet eens zo lastig is om thuis te blijven. Je hebt daar alle voorzieningen. Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Genoeg mensen waar thuis letterlijk de hel is. Huiselijk geweld, psychische klachten en met je gezin op minder dan 90 vierkante meter zitten. Om maar wat te noemen.
+ dat gedweep hoe zielig het wel niet is voor de BN-ers dat alle evenementen afgezegd zijn en ze zonder inkomsten zitten. Boehoe je verdient geld als water, als je niets opzij hebt gezet heb je t niet goed gedaan.
watdachtjehiervan schreef:
24-03-2020 09:18
Ik word zo moe van al die BNers die oproepen tot thuis blijven. Het komt superieur bij me over.
Simon keizer zegt op instagram dat hij wel zijn verantwoordelijkheid neemt en thuis blijft. Vooral dat woordje wel steekt mij. En hij zegt ook dat het niet eens zo lastig is om thuis te blijven. Je hebt daar alle voorzieningen. Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Genoeg mensen waar thuis letterlijk de hel is. Huiselijk geweld, psychische klachten en met je gezin op minder dan 90 vierkante meter zitten. Om maar wat te noemen.
Irritant ja. Ik heb dan weer wél medelijden met de crew die betrokken zijn bij shows. Meestal zzpers die het nu veeeeel moeilijker hebben dan meneer Keizer.
Gatekeeper* schreef:
24-03-2020 10:54
+ dat gedweep hoe zielig het wel niet is voor de BN-ers dat alle evenementen afgezegd zijn en ze zonder inkomsten zitten. Boehoe je verdient geld als water, als je niets opzij hebt gezet heb je t niet goed gedaan.
Dit inderdaad. Wat hun in een maand bij elkaar zingen doe ik minstens een jaar over. Wolter Kroes laatst ook hij kan nu niet op vakantie van de zomer want dan moet hij geld verdienen om rond te komen.....misschien iets minder boven je stand leven denk ik dan. En je zorgt toch voor een buffer.
Gebrek aan inkomsten en heel de tijd thuis zitten zal bij de BN'ers zal wel weer voor een golf van scheidingen zorgen. Eerst gaan ze in de zomer nog op vakantie om de relatie te lijmen. En na de vakantie gaat alles stuk.
Heel irritant ja de BN'ers die oproepen tot binnen zitten. Zou ze allemaal voor straf mee laten doen om corona medicatie te testen.
calvijn1 schreef:
24-03-2020 10:35
Zit het net te lezen ja.

Ik houd hierbij wel rekening mee dat Kluivert nog maar 18 was en niet in de realiteit leefde. Daarnaast heeft hij genoeg zaakwaarnemers om zich heen gehad die hem verkeerd geadviseerd zullen hebben.

Ik ga dat ook eens opzoeken.

Hij was inderdaad nog piepjong en dan kan ik me indenken dat je empathisch vermogen nog niet volledig ontwikkeld is( heb daar wel eens over gelezen)

Maar hij had ook ouders, die hadden hem ook kunnen begeleiden richting die ouders toch ?
vivapimpelmees schreef:
24-03-2020 11:26
Irritant ja. Ik heb dan weer wél medelijden met de crew die betrokken zijn bij shows. Meestal zzpers die het nu veeeeel moeilijker hebben dan meneer Keizer.
En dan die kwijlerige reacties van andere BN'rs.

Mijn top 3 om spontaan hoofdpijn te krijgen:

1, alleen maar liefde
2, deze man...
3, zoveel respect voor jou

Dan moet ik toch toegeven dat die teksten van Hazes in ieder geval nooit dweperig zijn.
SEM72 schreef:
24-03-2020 11:31
Dit inderdaad. Wat hun in een maand bij elkaar zingen doe ik minstens een jaar over. Wolter Kroes laatst ook hij kan nu niet op vakantie van de zomer want dan moet hij geld verdienen om rond te komen.....misschien iets minder boven je stand leven denk ik dan. En je zorgt toch voor een buffer.
Wolter Kroes heeft toch ook inkomen aan de royalties?

Dries Roelvink vertelde laatst op tv dat hij voor een schnabbel 2950 euro krijgt. Daar moeten dus nog wel kosten van af. Maar daarvoor heeft hij wel 40 minuten (!) staan zingen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
calvijn1 schreef:
24-03-2020 10:35

Hij was 19. Dan ben je volwassen. Mag je stemmen. Autorijden. Een hypotheek afsluiten. Trouwen.
Als het jouw partner zou zijn die omkwam, zou je dan ook zeggen, ach ja, hij was pas 19...
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
24-03-2020 12:16
Hij was 19. Dan ben je volwassen. Mag je stemmen. Autorijden. Een hypotheek afsluiten. Trouwen.
Als het jouw partner zou zijn die omkwam, zou je dan ook zeggen, ach ja, hij was pas 19...
Het hebben van die rechten maakt je nog geen volwassen man.
Bedoel het niet rot want snap je echt wel maar hij was in mijn ogen nog wel erg jong.

Zie die jonge jongens zelf ook vaak als idioten langs scheuren. Zelf denken ze dan dat ze stoer zijn of zo.
Had Kluivert eigenlijk ook gedronken toen ?
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 12:03
En dan die kwijlerige reacties van andere BN'rs.

Mijn top 3 om spontaan hoofdpijn te krijgen:

1, alleen maar liefde
2, deze man...
3, zoveel respect voor jou

Dan moet ik toch toegeven dat die teksten van Hazes in ieder geval nooit dweperig zijn.
Dre en Moon krijgen nu wél de ultieme relatietest meteen.
vivapimpelmees schreef:
24-03-2020 13:18
Dre en Moon krijgen nu wél de ultieme relatietest meteen.
Gelukkig hebben ze een PlayStation 😆
https://www.mediacourant.nl/2020/03/hen ... an-gedaan/

Henny H. moet ook even aandacht
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 11:59
Ik ga dat ook eens opzoeken.

Hij was inderdaad nog piepjong en dan kan ik me indenken dat je empathisch vermogen nog niet volledig ontwikkeld is( heb daar wel eens over gelezen)

Maar hij had ook ouders, die hadden hem ook kunnen begeleiden richting die ouders toch ?
Zijn moeder deed dat niet zo handig aldus het interview
-Darkside- schreef:
27-03-2020 13:41

Is dat nou die sympathieke familyman van vroeger?
-Darkside- schreef:
27-03-2020 13:41

Zou het waar zijn wat Henny zegt?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 09:11
Hoe erg dat ongeluk ook was, maakt hem dat dan zijn leven lang een slecht persoon ?
Ik vind dat lastig en geloof ook dat er geen dag voorbij gaat waarop je zou wensen dat je die dag ongedaan kon maken.

Ach welnee, dat is wensdenken, niet de realiteit.
Keuken1987 schreef:
27-03-2020 14:22
Zou het waar zijn wat Henny zegt?
Tja....wie weet
minnimouse schreef:
27-03-2020 14:18
Is dat nou die sympathieke familyman van vroeger?
Altijd al een griezel gevonden.
Leep.
Knockknock schreef:
24-03-2020 10:40
Waar staat dat interview?
http://blog-maartentrompadvocaten.nl/sl ... t-vertelt/
-Darkside- schreef:
27-03-2020 14:25
Tja....wie weet
Gatver, je moet toch gewoon kotsen als die vent boven je hangt...
Volgens Henny deed Marco het met Maan ?
rascalles schreef:
27-03-2020 14:50
Volgens Henny deed Marco het met Maan ?
Podvedee!
Ik ga toch maar weer eens "I told you so en kreeg er een ban voor" zeggen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven