Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
rascalles schreef:
27-03-2020 14:50
Volgens Henny deed Marco het met Maan ?

Hangt ervan af hoe serieus je de media courant moet nemen.

Verbazen zou het me niet doen. Ps een interview met beiden gezien. Haar non-verbale houding naar hem was van dien aard dat ze geen nee zal hebben gezegd als hij het opperde. Althans zo leek het.
MediaCourant die de Weekend citeert. Ja nee dan moet het wel zo zijn.
Honey, you should see me in a crown
Een indrukkend verhaal van de weduwe van Putman. De familie blijft leeg achter met jarenlang traumatische gevolgen veroorzaakt door het dodelijke ongeluk......

Patrick Kluivert pakte de draad weer op en vierde vervolgens zijn successen op voetbalgebied. Het is hem niet kwalijk te nemen dat hij met z'n leven is doorgegaan, maar met meer begeleiding vanuit Ajax of psychische ondersteuners had hij eerder het moeilijke gesprek aangaan kunnen zijn om face to face zijn spijt aan de familie Putman te betuigen. Dat hi dit niet eerder gedaan heeft is zeer moeilijk geweest voor de familie.
"The Voice-coach Marco Borsato heeft zijn cannolo ook bij Maan de Steenwinkel naar binnen gehengeld"
:rofl:
Heel fout, maar ik :heart: MediaCourant
Nothing happens for a reason
beetjegek schreef:
27-03-2020 14:37
Gatver, je moet toch gewoon kotsen als die vent boven je hangt...
Misschien deden ze het doggy style
Eurus schreef:
27-03-2020 15:51
MediaCourant die de Weekend citeert. Ja nee dan moet het wel zo zijn.
Uiteraard
Ik vind het toch ook zooooooo ranzig hoe die vieze vent bij The Voice Kids al die pubermeisjes aflebbert. Net ook weer bij zo'n 14 jarig meisje. Gatver, viespeuk, als vreemde vent ga je toch niet zomaar een pubermeisje dat je helemaal niet kent zoenen?
Am Yisrael Chai!
Ik krijg hoe langer hoe meer Michael Jackson ideeën bij hem, gadverdamme.
En het ergste is nog dat het kind nog maagd was.
beetjegek schreef:
28-03-2020 08:25
En het ergste is nog dat het kind nog maagd was.
Maan?
Intotheunknown schreef:
28-03-2020 08:27
Maan?
Ja
fashionvictim schreef:
27-03-2020 20:12
Ik vind het toch ook zooooooo ranzig hoe die vieze vent bij The Voice Kids al die pubermeisjes aflebbert. Net ook weer bij zo'n 14 jarig meisje. Gatver, viespeuk, als vreemde vent ga je toch niet zomaar een pubermeisje dat je helemaal niet kent zoenen?
Eens maar wat ik dan wel weer denk, deed hij dat eerder ook niet in de voicekids en valt het ons nu pas op na al het nieuws wat over hem naar buiten is gekomen.
Sjaantje37 schreef:
28-03-2020 08:54
Eens maar wat ik dan wel weer denk, deed hij dat eerder ook niet in de voicekids en valt het ons nu pas op na al het nieuws wat over hem naar buiten is gekomen.
Ik kijk al die programma’s niet, maar ik vind het dan wel bijzonder dat het nu pas opvalt. Hoogst ongepast.
Het is wachten op de verhalen dat er ook meiden zijn blijven slapen bij hem, net als bij MJ, die was ook zo ziek in zijn hoofd en dacht dat ie overal mee wegkwam. Zelfs met kindermisbruik.
Ik dacht dat Marco vervangen werd in The Voice, door Ilse? Ik zag gisterenavond een klein stukje waarin ik nog steeds Marco zag. Of is dat alleen met de finale ofzo?
Vind het wel gevaarlijk, die insinuaties richting jonge meisjes.
Dat hij vreemdgaat betekent niet ineens dat hij op jonge meisjes geilt en ze onzedelijk betast.
Hij doet dat al jaren op die manier en nu ineens is dat ongepast.
Billy_Mean schreef:
28-03-2020 10:27
Dat hij vreemdgaat betekent niet ineens dat hij op jonge meisjes geilt en ze onzedelijk betast.
Dat gedrag is ongepast ja. Dat betekent mijn inziens inderdaad niet dat hij daar iets seksueels mee bedoelt.
Billy_Mean schreef:

Nee, hoor. Dit wordt ook al jaren bijvoorbeeld in TVOH topics door forummers gezien en geschreven. Het gedag is teklef, te plakkerig, te zoenerig en te slijmerig. Waar ik overigens niet mee zeg dat de man aan jonge meiden zou zitten. Wie ben ik? En weet ik veel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Billy_Mean schreef:

Eens.
Such fun!1
Billy_Mean schreef:
Dit. Ik kijk wel is the voice kids en zie Ali ook veel kinderen omhelzen. Ooh, en Ali geeft ze ook wel is een kus.
Van mij hoeft dat niet. Liever niet zelfs maar om nou te zeggen dat ze geilen op die kinderen is ook onzin.
Ik denk ook niet dat ze ooit alleen zijn met die kinderen.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 11:02
21.66% gewijzigd
BosscheBol1984 schreef:
28-03-2020 09:35
Het is wachten op de verhalen dat er ook meiden zijn blijven slapen bij hem, net als bij MJ, die was ook zo ziek in zijn hoofd en dacht dat ie overal mee wegkwam. Zelfs met kindermisbruik.
Nou, nou, nou doe effe normaal zeg.
Marco Jackson.
BosscheBol1984 schreef:
28-03-2020 11:02
Marco Jackson.
:facepalm:
Kwebbeltje91 schreef:
28-03-2020 10:06
Ik dacht dat Marco vervangen werd in The Voice, door Ilse? Ik zag gisterenavond een klein stukje waarin ik nog steeds Marco zag. Of is dat alleen met de finale ofzo?
Leuk, Anouk en Ilse samen.
Die kunnen elkaars bloed wel drinken hahaha
Stressed is just desserts spelled backwards
Enn schreef:
28-03-2020 10:42
Nee, hoor. Dit wordt ook al jaren bijvoorbeeld in TVOH topics door forummers gezien en geschreven. Het gedag is teklef, te plakkerig, te zoenerig en te slijmerig. Waar ik overigens niet mee zeg dat de man aan jonge meiden zou zitten. Wie ben ik? En weet ik veel.
Ja, dat wil ik zeggen, ik kan me herinneren uit oude Voice-topics dat dat een terugkerende ergernis van velen was. En even afgezien van het feit of er sprake is van seksueel predatorschap, al met al is het gewoon mal gedrag. Als je buurman zo met je dochter van 14 om zou gaan als Borsato met die meisjes uit The Voice dan ging je ook met hem kletsen, gok ik zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven