Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
28-03-2020 11:06
Leuk, Anouk en Ilse samen.
Die kunnen elkaars bloed wel drinken hahaha
:popcorn: :proud:
BosscheBol1984 schreef:
28-03-2020 11:02
Marco Jackson.
:facepalm: ik ben geen fan van Marco maar dit gaat echt te ver. Of open lekker even een eigen topic over deze man.
Maleficent schreef:
28-03-2020 11:06
Leuk, Anouk en Ilse samen.
Die kunnen elkaars bloed wel drinken hahaha
Oh ja? Waarom?
Betty_Slocombe schreef:
28-03-2020 11:17
Ja, dat wil ik zeggen, ik kan me herinneren uit oude Voice-topics dat dat een terugkerende ergernis van velen was. En even afgezien van het feit of er sprake is van seksueel predatorschap, al met al is het gewoon mal gedrag. Als je buurman zo met je dochter van 14 om zou gaan als Borsato met die meisjes uit The Voice dan ging je ook met hem kletsen, gok ik zo.
Eens. Marco is gewoon een slijmbal die houdt van lichamelijk contact. Maar om meteen te zeggen dat het is seksueels is gaat echt te ver.
Betty_Slocombe schreef:
28-03-2020 11:23
Oh ja? Waarom?

Anouk had een paar jaar geleden (of langer) een filmpje online gezet waarin ze een DVD van Ilse in de prullenbak gooide.
Kwebbeltje91 schreef:
28-03-2020 11:32
Anouk had een paar jaar geleden (of langer) een filmpje online gezet waarin ze een DVD van Ilse in de prullenbak gooide.
Met wat onaardig commentaar ook nog, geloof ik.
Billy_Mean schreef:
28-03-2020 10:27
Vind het wel gevaarlijk, die insinuaties richting jonge meisjes.
Dat hij vreemdgaat betekent niet ineens dat hij op jonge meisjes geilt en ze onzedelijk betast.
Hij doet dat al jaren op die manier en nu ineens is dat ongepast.
Eens
Het vertrek van Tunahan Kuzu als leider van Denk heeft volgens HP/De Tijd te maken met een affaire die hij heeft gehad met een inmiddels voormalige medewerkster van de partij. Kuzu gaf het leiderschap vorig weekend onverwachts op.

Het tijdschrift bezit een schriftelijke verklaring van de vrouw. Die beschuldigt de getrouwde Kuzu onder meer van grensoverschrijdend gedrag. Voorzitter Khadija Arib van de Tweede Kamer heeft haar het advies gegeven aangifte te doen, bevestigt een woordvoerster van Arib.

https://www.nd.nl/nieuws/varia/963128/- ... nd-gedrag-

Nooit gedacht hier nog eens het ND als bron op te voeren :)
.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:22
Reden: Trollen
94.29% gewijzigd
Als het met Marco B. alleen mogelijk is het doggystyle te doen, zou ik het in het geval van Kuzu liever met de hond doen. Wat een enge man is dat, zeg. Je zal er naast wakker worden .. @(
SallySpectra* schreef:
28-03-2020 11:36
Ja, dat kan ik me nog herinneren ja.
SallySpectra* schreef:
28-03-2020 11:36
Ze heeft ook toen ze dronken was ergens wat uitspraken gedaan die gefilmd zijn volgens mij.
Dus het was niet alleen die weggegooide CD.
Het feit dat ze naast Ilse DeLange te zien is als coach in de kindertalentenjacht is geen probleem. Anouk postte jaren geleden een foto van een live-dvd van de zangeres in de vuilnisbak, maar dat hebben de dames achter zich gelaten. "Dat was gewoon een grapje", reageert Anouk. "We zijn allebei volwassen vrouwen. Het is hartstikke relaxed."

Van 1 maart.
Samantha de Jong heeft weer een nieuwe liefde. O nee sorry, een soulmate.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... aatregelen
Julus schreef:
02-04-2020 21:45
Samantha de Jong heeft weer een nieuwe liefde. O nee sorry, een soulmate.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... aatregelen
Laat me raden. Deze is ook weer forever?
Ik lees net dat André en Monique voortaan André Junior niet meer herkenbaar op social media willen.

Bijzonder na dat kind eerst jaren volop te laten zien.
mick87 schreef:
02-04-2020 22:04
Ik lees net dat André en Monique voortaan André Junior niet meer herkenbaar op social media willen.

Waar lees je dat? Vanavond plaatste Mo nog een paar foto's van hem.
mick87 schreef:

Heel bijzonder inderdaad. Hadden ze beter een voorbeeld kunnen nemen aan Carice van Houten. Zij laat het gezicht van haar zoontje ook nooit zien.
Olcay en Ruud gaan samenwonen!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... samenwonen
Julus schreef:
03-04-2020 00:08

Leuk :-)
leuk voor hun! wat betreft samantha, ik vind het vooral tenenkrommend om te lezen dat ze gezellig een fan en haar vriend op bezoek heeft gehad :roll:, en dan ook nog 1 uit nijmegen.. :facepalm: dat ze een nieuw liefje heeft daar kijk ik niet van op, alleen blijven is niet haar sterkste kant. maar gezellig de regels aan je laars lappen vind ik echt oerstom, nou maar hopen dat die fan van haar geen corona heeft meegenomen vanuit nijmegen he
Julus schreef:
03-04-2020 00:08
Jeetje, nu al? Het is nog maar een jaar aan, en in die tijd ook al eens uit geweest. En Ruud heeft toch best nog jonge kinderen?
Lijkt me voor hen ook best heftig (plus dat dit al de zoveelste vriendin is van hun vader).
Nouja, hopelijk blijft het goed gaan. Vooral voor de kinderen dus.
Nothing happens for a reason
mick87 schreef:

Dat is toch nu te laat.
Iedereen herkent hem al. En ik vraag me af hoelang ze het volhouden. Hij moet bij concerten toch ook vaak het podium op.
juliet64 schreef:
03-04-2020 08:36
Jeetje, nu al? Het is nog maar een jaar aan, en in die tijd ook al eens uit geweest. En Ruud heeft toch best nog jonge kinderen?
Lijkt me voor hen ook best heftig (plus dat dit al de zoveelste vriendin is van hun vader).
Nouja, hopelijk blijft het goed gaan. Vooral voor de kinderen dus.
zoveelste vriendin? heb ik dat gemist..? wie waren dat dan.
Nu besef ik mij eigenlijk hoe negatief mijn bericht hiervoor is. Monique en Andrè hebben er dus toch wat van geleerd. Dat had ik niet verwacht. Wel beter dat ze Andrè niet vol in beeld op social media zetten. Nu maar hopen dat ze het volhouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven