Entertainment alle pijlers

Vraag over Dr Deen

11-02-2016 20:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met Freek?wil geen kinderen met Isa, de dochter van Dr Deen. Hij zei in de aflevering v deze week 'als ik nog 20 jaar leef'.
Volgens mij heeft hij heeft zware astma/longproblemen waarvoor hij medicatie gebruikt...
Nou..............., volgens mij was dat in eerdere afleveringen aan de orde. Wat mij bijstaat was dat hij een longziekte had waarmee hij niet oud kon worden en misschien ook nog wel erfelijk was. Heb het niet helemaal gevolgd, vind het eigenlijk een redelijk waardeloze serie, maar ben jaren in de zomer naar Vlieland gegaan dus kijk eigenlijk alleen maar omdat ik de Vlielandbeelden zo leuk vind. Zit hier heel hard te lachen om mezelf dat ik hier op reageer
Hij heeft CF
OK. Dat is om elk geval afgelopen 4 weken niet aan de orde geweest. Alleen dat hij geen kinderen wel en Isa nu wel.

Ik ooit 1x opVlieland geweest , vind de beelden van het eiland ook zo mooi. Zou zo met de tent op Stortemelk gaan staan.
In het vorige seizoen is dit aan de orde geweest. Hij heeft een erfelijke longaandoening.
De aflevering van maandag was wel weer wat zeg. Dus Isa heeft ook een relatie gehad met de vriend van haar zus? Was hij van geboorte gehandicapt? Ik wist dus ook niet dat Femke zijn kind niet was.

Wel typisch en grappig ook; Dr.Deen die het over haar kinderen en (toekomstige ) kleinkids heeft....
Nou, jij hebt wel wat gemist zeg..... Even serieus, het is een verhaallijn van drie keer niks, als het zich niet op Vlieland afspeelde zou ik er never naar kijken, maar de serie is volgens mij op dvd te koop, de vorige seizoenen dus, dus je kan je kennis bijspijkeren
Volg de verhaallijn soms ook niet zo. Maar Vlieland vind ik zo mooi. 2 x geweest. |❤Vlieland
Ja, ik ben er 20 jaar terug eens geweest ,zou zo op Stortemelk willen staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven