Entertainment alle pijlers

Waar doen ze het van?

23-09-2020 21:33 2369 berichten
Ik kijk er nu net naar, eerste aflevering van een nieuw programma waarin vier compleet tegengestelde gezinnen op financieel gebied gevolgd worden.
Best bijzonder en ik ben benieuwd wat het wordt. Kijkt er nog iemand?
Slushpup schreef:
16-02-2021 09:35
Ik hoop dat er in het nieuwe seizoen minstens 1 gezin zal zitten met een normaal modaal inkomen (2500 euro netto per maand) en 2 á 3 kinderen. En die dan in een particuliere huurwoning zitten en nét geen recht hebben op alle potjes en toeslagen. Lijkt me een stuk interessanter.
Oh dat is weleens fijn ja. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Nieuws over de familie Azimi : www.ad.nl/binnenland/bekende-broers-azi ... ~a9b7ace1/
nienkejj wijzigde dit bericht op 09-03-2021 10:45
Reden: Link werkte niet
5.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nienkejj je bent me echt net voor !!
wou het net gaan posten

ben benieuwd.
zijn het toch stiekeme boefjes?
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd! wel bijzonder dat ze al met naam genoemd worden in de titel, terwijl er nog niets bewezen is (officieel)
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
09-03-2021 10:46
Ben ook benieuwd! wel bijzonder dat ze al met naam genoemd worden in de titel, terwijl er nog niets bewezen is (officieel)
Ja dat vind ik ook heel apart...
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
09-03-2021 10:46
Ben ook benieuwd! wel bijzonder dat ze al met naam genoemd worden in de titel, terwijl er nog niets bewezen is (officieel)
ik vind het nogal wat!
Alle reacties Link kopieren
Er is al eerder een inval geweest waar niets werd aangetroffen. De broers zeiden toen dat het jaloezie was :-) In Nederland mag en kan je niet rijk zijn. Ik ben benieuwd of er nu iets wordt aangetroffen
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
09-03-2021 11:31
ik vind het nogal wat!
Ik ook, heel vreemd dat dat zo genoemd wordt. Ik vraag me wel af waar ze in godsnaam zoveel geld mee verdienen eigenlijk. Aftandse hotels in the middle of nowhere? Tefeloon winkels? Welke dan, geen grote namen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook vreemd maar als ik dan mijzelf en mijn vriendin vergelijk vergelijkwaardige inkomens en huizen. Wij kunnen investeren op vakantie gaan en hebben een spaarrekening. Zei zitten diep in de schulden door verkeerde uitgave. Dus ja het kan waarschijnlijk ook wel opeen legale manier verdiend zijn. Soms moet je ook geluk hebben en goed kunnen investeren.
Alle reacties Link kopieren
TiumPerfectum schreef:
09-03-2021 13:49
Ik ook, heel vreemd dat dat zo genoemd wordt. Ik vraag me wel af waar ze in godsnaam zoveel geld mee verdienen eigenlijk. Aftandse hotels in the middle of nowhere? Tefeloon winkels? Welke dan, geen grote namen.
Vooral met beleggen denk ik. Maar waarom zouden ze zo de publiciteit zoeken als ze wat te verbergen zouden hebben?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn speurhonden ingezet - we richten ons op de administratie. Slimme honden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het artikel ook gelezen. Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen. Dat er een inval is geweest zegt natuurlijk niet veel. Ik kan mij herinneren dat er bij Jan de Bouvrie ook ooit een inval is geweest.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
09-03-2021 16:18
Vooral met beleggen denk ik. Maar waarom zouden ze zo de publiciteit zoeken als ze wat te verbergen zouden hebben?
Ik weet het niet, omdat zijn ego hem in de weg zit of misschien omdat hij denkt niets fout te doen. Misschien is er niets aan de hand hoor maar van zo'n lelijk hotel in een uithoek moet hij het niet hebben.

Ik vond het in het programma destijds wel vreemd dat bij zijn afschrijvingen hypotheek stond.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
09-03-2021 16:18
Vooral met beleggen denk ik. Maar waarom zouden ze zo de publiciteit zoeken als ze wat te verbergen zouden hebben?
Omgekeerde psychologie kan ook he. Wolf in schaapskleren.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn in 2017 ook al meerdere invallen geweest. Toen is er niet echt iets gevonden (volgens mij alleen dat niet alle medewerkers goed geregistreerd stonden). De broers zijn toen niet opgepakt, nu wel.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd verhaal. Over die eerdere inval (geen invallen) het is één keer eerder gebeurd, vertelde Salar dat het vooral een gigantisch machtsvertoon was. Een leger aan politiemensen die in de vroege ochtend met veel bombarie kwamen binnenvallen, de boel op zijn kop zette, en uiteindelijk 1 werknemer vonden waarvan de papieren niet klopte. Werkvisum was een week verlopen ofzo, iets heel kleins.
Salar noemde het jaloezie en pesterij, omdat hij en zijn broer nu eenmaal graag te koop lopen met hun welvaart.
Ben benieuwd wat het verhaal dit keer is.
Alle reacties Link kopieren
TiumPerfectum schreef:
10-03-2021 08:40
Ik weet het niet, omdat zijn ego hem in de weg zit of misschien omdat hij denkt niets fout te doen. Misschien is er niets aan de hand hoor maar van zo'n lelijk hotel in een uithoek moet hij het niet hebben.

Ik vond het in het programma destijds wel vreemd dat bij zijn afschrijvingen hypotheek stond.
Die man heeft tientallen panden die hij verhuurt voor horeca en als winkels

het is echt niet 1 hotel wat hij heeft
Alle reacties Link kopieren
Azimi houdt straks een persconferentie want de maat is vol volgens hem.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
15-03-2021 14:52
Azimi houdt straks een persconferentie want de maat is vol volgens hem.
:rofl:

We krijgen het stikdruk met alle persconferenties en verklaringen van Andre, Marco, Salar, Meghan en wie dan ook
Ik kom niet meer toe aan mijn netflixserie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven