Entertainment alle pijlers

Wat is Amalia veranderd!

16-05-2011 23:09 303 berichten
Vanavond bij het interview van prinses Máxima, kwamen de meisjes ook in beeld. Leuke huiselijke taferelen, waaronder het zingen bij de schoorsteen voor Sinterklaas. De kleintjes vond ik schattig. Amalia echter vind ik zo veranderd. Het is al een tijdje geleden dat ze te zien geweest is, maar echt, ik vind haar geen leuk kind meer om te zien. Ook haar doen en laten vind ik heel typisch. De manier waarop ze haar liedje zong! Bijna geaffecteerd "Zie ginds komt de stoomboot" à la tante Christine. Inclusief de gekke bekken trekkend in de spiegel boven de haard. Er werden ook vragen gesteld aan de meisjes. Wat ze het liefst deden met mama en papa. Ik vond het zo géén kind wat antwoordde: "Geen idee, als we maar met elkaar zijn".

Hopelijk droogt dit meisje nog aardig op, anders krijgen we geen mooie kroonprinses. Ik weet dat schoonheid niet belangrijk is. Ook maar betrekkelijk. Het verbaasde me dat zo'n leuk spontaan kind zo veranderd is. Maar misschien gewoon de leeftijd hoor.

Heeft iemand het interview ook gezien? Ik vond het een leuke uitzending. Maxima vind ik een leuke, intelligente vrouw. Ze deed het heel leuk.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 mei 2011 @ 23:48:

[...]

Gotsakke....jullie zagen het dus ook?!Er ontgaat me weinig hoor. Ik vroeg nog aan mijn man: "Is dat Willem?"
quote:Ste_ schreef op 16 mei 2011 @ 23:49:

Ik niet, nu ben ik benieuwd!Een dikke vrouwenkont leek het. Tenminste..dat was mijn interpretatie
quote:mika65 schreef op 16 mei 2011 @ 23:49:

Maarre wat is er met de billen van WA. Was toch niks bijzonders?

Een soort pafferige plofkont die ik nog nooit bij mannen had gezien. Met iets van een goudkleurige broek erom heen.

(n.b. mijn achterwerk is overigens ook niet voor de poes)
quote:Chatterly schreef op 16 mei 2011 @ 23:49:

[...]

Er ontgaat me weinig hoor. Ik vroeg nog aan mijn man: "Is dat Willem?"
Alle reacties Link kopieren
Chat, dat vond ik echt helemaal niet. Niks mis met zijn kont hoor.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 mei 2011 @ 23:51:

[...]

Een soort pafferige plofkont die ik nog nooit bij mannen had gezien. Met iets van een goudkleurige broek erom heen.

(n.b. mijn achterwerk is overigens ook niet voor de poes)Ik wilde er niet te veel woorden aan vuilmaken.
quote:Chatterly schreef op 16 mei 2011 @ 23:51:

[...]

Een dikke vrouwenkont leek het. Tenminste..dat was mijn interpretatie Oh ja, dat zie je weleens bij mannen ja. Vind ik hem eerlijk gezegd ook precies het type voor
quote:Zanne schreef op 16 mei 2011 @ 23:52:

Chat, dat vond ik echt helemaal niet. Niks mis met zijn kont hoor.Zanne...ga jij eens heel snel uitzending gemist kijken en Alex zijn behind bekijken.
Maar Maxima lijkt me een warm en hartelijk mens en ik denk dat ze ook best wel intelligent is
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 mei 2011 @ 23:53:

[...]

Zanne...ga jij eens heel snel uitzending gemist kijken en Alex zijn behind bekijken.Haha ja gezien. Ik vind er echt niks mis mee. En al helemaal geen vrouwenkont.
Toch vind ik WA een leuke vent. Vooral als hij gewoon zichzelf kan zijn. Op de tribune of met zijn meisjes als hij zo grinnikt om de ondeugd van die kinderen. Ik heb eens gezien dat Amalia eieren aan het verven was, dat ei gooide ze toen door de kamer. Hij vond dat prachtig. En als hij dan zo geniet vind ik hem echt een leuke vader.
Maar alle gekheid op een stok, voor de rest is het een hartstikke aardige vent volgens mij, die ook veel losser en menselijker gaat ''regeren'' dan zijn moeder.

Alleen al het feit dat hij vorige koninginnedag een paraplu weigerde uit solidariteit met het publiek, vind ik (hoewel wat onnodig) een gebaar waaraan je ziet dat hij dichterbij de mensen staat dan Beatrix, en dat vind ik sympathiek en fijn bij een staatshoofd.
Dat denk ik ook Mika. Ze komt erg sympathiek over. En een lekkere pittige tante.
Tja WA is nu eenmaal niet moeders mooiste. Maar van de europese koningshuizen vind ik hem ook niet het lelijkst
quote:Ste_ schreef op 16 mei 2011 @ 23:54:

Maar alle gekheid op een stok, voor de rest is het een hartstikke aardige vent volgens mij, die ook veel losser en menselijker gaat ''regeren'' dan zijn moeder.

Alleen al het feit dat hij vorige koninginnedag een paraplu weigerde uit solidariteit met het publiek, vind ik (hoewel wat onnodig) een gebaar waaraan je ziet dat hij dichterbij de mensen staat dan Beatrix, en dat vind ik sympathiek en fijn bij een staatshoofd.Eens
Ik denk dat WA een hele lieve vader is en hij is helemaal niet lelijk. Ook niet heel mooi, maar lelijk niet.
Ik denk niet dat WA het beter zal doen als zijn moeder, wel anders

Ik vind dat Beatrix heel sympathiek overkomt, en WA heeft er wel eens problemen mee als er camera's in de buurt zijn. Nee ik houd liever Bea
quote:Ste_ schreef op 16 mei 2011 @ 23:54:

Alleen al het feit dat hij vorige koninginnedag een paraplu weigerde uit solidariteit met het publiek, vind ik (hoewel wat onnodig) een gebaar waaraan je ziet dat hij dichterbij de mensen staat dan Beatrix, en dat vind ik sympathiek en fijn bij een staatshoofd.Net als zijn oma, dat was ook zo'n lief mensen mens.
quote:mika65 schreef op 16 mei 2011 @ 23:57:

Ik denk niet dat WA het beter zal doen als zijn moeder, wel anders

Ik vind dat Beatrix heel sympathiek overkomt, en WA heeft er wel eens problemen mee als er camera's in de buurt zijn. Nee ik houd liever BeaEens.
Ben wel echt benieuwd wanneer Beatrix het stokje over gaat geven. Vind ik (als stiekeme fan van het Koningshuis) toch wel een ding eigenlijk!
Ook eens met Mika..

Al vind ik het een beste man, toch krijg ik wel een beetje jeuk van WA's corpsaccent.
quote:N00tje schreef op 17 mei 2011 @ 00:00:

Ook eens met Mika..

Al vind ik het een beste man, toch krijg ik wel een beetje jeuk van WA's corpsaccent.

Kan hij ook weinig aan doen met zo'n voorbeeld.

Hij heeft trouwens, heb ik weleens in een of andere docu gezien, vroeger zijn moeder weleens aangesproken op haar uiterst bekakte accent, dat vond hij echt vreslijk

Ik weet de precieze bewoording niet meer, maar het was wel grappig en redelijk brutaal verwoord van hem.
Door alle malloten die Nederland rijk is zie je de prinsjes en prinsesjes nooit. Het zou toch leuk zijn als ze met koninginnedag gewoon mee konden komen. Meedoen met het zaklopen enzo. Helaas is dat niet mogelijk en vandaar dat je ze nooit ziet. Ik vind het altijd geweldig als er een fotoshoot is en zo'n uitzending als vanavond.
Ik vind wel dat WA en Maxima hun dochters een beetje te krampachtig 'normaal' willen opvoeden. Zo krijgen de kinderen 1,50 zakgeld per week. Als ik bulkte van het geld zou ik mijn kinderen wel iets meer geven dan 1 euro.
quote:Ste_ schreef op 17 mei 2011 @ 00:00:

Ben wel echt benieuwd wanneer Beatrix het stokje over gaat geven. Vind ik (als stiekeme fan van het Koningshuis) toch wel een ding eigenlijk!Je hoeft toch geen stiekeme fan te zijn. Ik vind het koningshuis en alles wat daarbij hoor geweldig. Ik volg de uitzendingen altijd. Ook andere Europese vorstenhuizen vind ik leuk.

Leve de koningin. Hoezee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven