Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 18 mei 2009 @ 12:53:

Ik zal vanavond mijn dagboek erbij pakken, daar zitten op 1 bladzijde allerlei plaatjes geplakt van jongens op wie ik was toentertijd...



BrosNick KamenBrother Beyond (zongen 'the harder I'm trying' vond die zanger (Nathan, ja ik weet het nog, altijd zo lekker!)Wordt vervolgd (als ik mijn dagboek heb gevonden!) Ha, die Nathan van Brother Beyond heeft daarna in Worlds Apart gezeten, een boybandje, en laatst zag ik hem in een serie waarin hij een aantal jongens transformeert tot vrouwen om een girlband op te richten. Heel fout programma in iedergeval
Alle reacties Link kopieren
quote:Eucalypta schreef op 19 mei 2009 @ 09:40:

Keek iemand ooit wel eens naar Never mind the buzzcocks op BBc? Daar hadden ze altijd zo'n line-up met 5 mensen, waar er 1 zo'n eendagsvlieg tussenstond. Het panel moest dan raden wie de echte eendagsvlieg was. Hilarisch!



Ja!

Dat programma is sowieso erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonna schreef op 19 mei 2009 @ 23:21:

Ik was helemaal gek op Joey Lawrence (Joey Russo in de serie 'Blossom'). En oh ja, hij zong ook nog!



Zo zag hij er toen uit:

[afbeelding]



En zo nu:

[afbeelding]



Nee!

Die had ik dus écht niet herkend!
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 20 mei 2009 @ 23:17:

Deze kwam ik net op Youtube tegen!

B.E.D. van Welles verliefd geweest en over 1000 jaar.

Over de personen nu kan ik niets vinden.



[afbeelding]Volgens mij zijn ze allemaal al eens langs geweest bij Deal or no deal... Ergens in het eerste jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven