Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ooooo, had ik 'tegenwoordige' Terence Trent d'Arby maar niet gezien. Wat een engerd is dat geworden! En ik vond hem vroeger zo leuk, dat is nu helemaal naar de knoppen
Alle reacties Link kopieren
Bruce Boxleitner in How the west was won.

Lekkerlekkerlekker!





Ik vind hem wel aardig opgedroogd. Hij is samen met Melissa 'huis op de prairie' Gilbert?

Plaatje plakken lukte effe niet.




Bruce en Melissa
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 18 mei 2009 @ 12:36:

Joey Tempest, de zanger van Europe nu:



[afbeelding]



Oeh die is eigenlijk best lekker



Maar even in het kader van het songfestival.

Mijn man en ik hadden het er gisteravond over.

Kan iemand zich die afgrijselijke Nederlandse inzending Double Dutch nog herinneren met hun email to Berlin?

Vroeg me af wat daar van terecht gekomen was vast niks goeds
Alle reacties Link kopieren




Sam Brown met Stop
Alle reacties Link kopieren
Al die series van vroeger: Home Improvement, Heartbreak High (oe....Drazic!), 7th Heaven. Al die ellende keek ik toen. Heartbreak High was echt leuk.


Lou Gramm van Foreigner, nu.... iehhhhhh!!!
Alle reacties Link kopieren
Ah, mensen, hou op! Ik moet aan het werk maar kom hier maar niet los van. Veel te leuk.
Stop, heel mooi. Maar ook Sade, Diamond life, helemaal grijs gedraaid en wilde er natuurlijk ook zo uitzien. Dat gaat niet helemaal als je melkboerenhondenhaar hebt en verder zo Hollands als klompen bent.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ja heartbreak high, jammer dat die nooit op dvd zijn uitgekomen. Ik hoop dat dat ooit nog mag gebeuren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Drazic (Callan Mulvey) tegenwoordig





Drazic Vroeger

quote:Lee24 schreef op 18 mei 2009 @ 12:43:

[...]





Oeh die is eigenlijk best lekker



Maar even in het kader van het songfestival.

Mijn man en ik hadden het er gisteravond over.

Kan iemand zich die afgrijselijke Nederlandse inzending Double Dutch nog herinneren met hun email to Berlin?

Vroeg me af wat daar van terecht gekomen was vast niks goeds
Alle reacties Link kopieren
Ja, Womack & Womack. Live Is Just a Ballgame. Prachtig. Was net als Dickens ook helemaal weg van Sade.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lee24 schreef op 18 mei 2009 @ 12:43:

[...]





Oeh die is eigenlijk best lekker



Maar even in het kader van het songfestival.

Mijn man en ik hadden het er gisteravond over.

Kan iemand zich die afgrijselijke Nederlandse inzending Double Dutch nog herinneren met hun email to Berlin?

Vroeg me af wat daar van terecht gekomen was vast niks goeds Ze waren toen al wat ranzig dus het zal me niks verbazen als ze in de sexfotografie zitten nu
Alle reacties Link kopieren
Anita Heartbreak High (Lara Cox), mooie vrouw!

Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 18 mei 2009 @ 12:47:

[...]



[afbeelding]



Die ja.

Zie nu net op Google dat het Double Date is.

Die heel verstandig het zingen opgegeven hebben
quote:zusenzo schreef op 18 mei 2009 @ 12:45:

[afbeelding]Dit vind ik nog steeds een mooi nummer (en extra mooi door de herinneringen)
Alle reacties Link kopieren
Als je per ongeluk een stukje Australische series kijkt, kom je heel vaak nog Heartbreak High acteurs tegen. Drazic zag ik in Mcleod's Daughters en Lara Cox in een kinderserie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dwayne Wayne vroeger als Kadeem...vond hem geweldig..



Alle reacties Link kopieren
Oh Mc Miker G en DJ Sven, wat erg! Die waren toch heel erg NCRV? Ik had verwacht dat die nu ieder 4 kinderen hadden en een baan als boekhouder. En dat ze heel soms nog heel trots op een bedrijfsfeest hun Holiday rap kwamen doen. Nooit gedacht dat dat zo zou aflopen.



Maarreh, iemand nog nieuws van de Shorts? Ik baal er een beetje van dat ik aan ze moest denken want wat plopte daar in mijn hoofd? Comment ça va? Comme si comme si comme

si comme ça!

Ik gok: tegenwoordig vrachtwagenchauffeurs, alle 4. En 2x per jaar komen ze bij elkaar met de vrouwen en dan gaan ze steengrillen en herinneringen ophalen. Of héééél erg B-schnabbelcircuit, jonge Russische vriendinnen en foute braspartijen.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Ik zal vanavond mijn dagboek erbij pakken, daar zitten op 1 bladzijde allerlei plaatjes geplakt van jongens op wie ik was toentertijd...BrosNick KamenBrother Beyond (zongen 'the harder I'm trying' vond die zanger (Nathan, ja ik weet het nog, altijd zo lekker!)Wordt vervolgd (als ik mijn dagboek heb gevonden!)
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Iemand de serie as if weleens gezien?

Vond dit altijd wel een leuke meid







Maar geloof dat ze het ook niet erg ver geschopt heeft
Alle reacties Link kopieren
Got, ik draai het om...kadeem als dwayne wayne...*gooit koffie in ogen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven