Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Sorry Elynn hahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Feesie schreef op 18 mei 2009 @ 14:04:

Eleonora, ik wilde dus heel graag een Bananarama-kapsel vroeger. Kan die wens nu niet meer helemaal invoelen.



Siobhan vond ik het leukste, maar die heeft dus intussen wijselijk voor de eer bedankt. Het is altijd mijn nachtmerrie dat ik er stiekem ook zo blijk uit te zien terwijl ik denk er fris en kittig bij te lopen. Wat een ordi's.Wilde zelf altijd Siobhan zijn, maar mijn vriendinnetjes uit het Friese dorp waar ik vandaan kwam konden dat niet zo goed uitspreken. En ik had ook nog eens heel kort donker haar, waardoor die geblondeerde en getoupeerde lokken ook nooit wat werden.
Alle reacties Link kopieren
Brian Setzer = Jan Keizer (die vent van BZN). O aargh toch.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Feesie schreef op 18 mei 2009 @ 14:07:

Brian Setzer = Jan Keizer (die vent van BZN). O aargh toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik was als erg jong kind (8 a 9 denk ik) weg van deze serie met name de hoofdrolspeler Peter Barton. Snap nu nog niet wat ik er aan vond, totaal mijn type niet. Maar ja, weet jij veel als klein meisje



http://www.youtube.com/watch?v=UwSZeYDRd08



Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu de Angels vragen om dit topic te verwijderen..............



IK voel me ineens zo oud...........
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Kate Bush toen:







En nu:



Alle reacties Link kopieren
quote:elleinspe schreef op 18 mei 2009 @ 14:09:

Ik ga nu de Angels vragen om dit topic te verwijderen..............



IK voel me ineens zo oud........... Nee, Elle. Gewoon meedoen. Word je blij van (en je komt absoluut niet meer aan je werk toe).
Alle reacties Link kopieren
Ook Paul King vond ik erg leuk! Volgens mij presenteert hij nog het een en ander.



Toen:





Nu:

Alle reacties Link kopieren
Oh, maar het gaat over eendagshelden. Kan ik Kate toch niet toe rekenen.....




Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 18 mei 2009 @ 14:10:

[...]





Nee, Elle. Gewoon meedoen. Word je blij van (en je komt absoluut niet meer aan je werk toe).Ik voer nu al geen flikker uit....( heb ik trouwens wel vaker...hoe zou dat komen?? )
Blij? Zwaar depressief wordt je van dat gegraaf!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig topic!



Zo vraag ik me wel eens af wat er van Georgie Davis geworden is...









Alle reacties Link kopieren
De zanger van WetWetWet, Marty Pellow

toen:





Nu:

Alle reacties Link kopieren
Ook was ik weg van Peter Tork uit de Monkees. Toen geen flauw benul dat hij zo'n dertig jaar ouder is. Volgens mij zijn ze 1 of 2 jaar hele populair geweest (eind jaren zestig) en daarna heel lang niets meer. Nu leven ze weer van de oude roem. Tot een soort eendagsvlieg...



Toen ik hem geweldig vond:







En nu ;-):

Kijk dan wat erg!

Ian Astbury - the Cult







Alle reacties Link kopieren
The Pasadenas.... Hebben na hun succes in 1988 nog wel 's een gooi naar een hit gedaan, maar het is nooit meer wat geworden. Plaatjes plakken lukt me helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Suzanna Hoffs geeft de burger weer moed. Nog steeds een hele mooie vrouw.



OK, ik gooi er nog eentje in de groep: Allison Moyet. Wie herinnert zich haar nog? Een statige dikke dame met een prachtige stem.



Plaatjes plakken lukt bij mij nooit, helaas.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Marty Pellow... ja, die was lekker. Iemand nog een recente foto van 'm?
Robert Smith - the Cure



Alle reacties Link kopieren
Ja zeg, nu wil het plaatje Marty Pellow nu ook wel zien hoor! Biebelie?
mahna mahna tuduuuudududu
Oja, Eden!! Die werkt nu voor een kerkgenootschap, geloof ik.

Ik vond haar zusje Kelly altijd zo leuk: Robin Wright die nu met Sean Penn in scheiding ligt.



En Peter Barton, dat was Matthew Star hè? Ooooo, die vond ik ook geweldig! (ik was destijds 10 jaar en hij leek op een jongetje uit mijn klas waar ik verliefd op was).
quote:Elynn schreef op 18 mei 2009 @ 14:17:

Marty Pellow... ja, die was lekker. Iemand nog een recente foto van 'm?
Alle reacties Link kopieren
Oeps

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven