Entertainment
alle pijlers
Wat is jou meest irritante nummer ooit?
maandag 10 maart 2008 om 14:36
Al 3 dagen zit het in mn hoofd, ik krijg het er met geen mogelijkheid uit..
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
anoniem_50460 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 14:37
Reden: lettertje vergeten...
Reden: lettertje vergeten...
% gewijzigd
maandag 10 maart 2008 om 18:08
Ook Extince? Die vind ik nog wel goed. De rest is inderdaad verschrikkelijk.
Dit nummer vind ik verschrikkelijk. Fergie - Clumsy
En de meeste Andre Hazesnummers kan ik ook niet echt waarderen.
maandag 10 maart 2008 om 18:18
Nou, dan doe ik ook een flinke duit in het zakje: AKA The Junkies met 'Konijntje'. Beste leuke beat hoor, maar die tekst blijft té lang hangen en ja, 't is ook wel een beetje vunzig. Kijk voor de gein eens op de link naar youtube, weet zeker dat je in ieder geval één dag met die tekst in je hoofd zit.
"Kom op konijntje kom maar wiebele, wiebele
Wiebel met je oortjes, laat ze heen en weer wiebele
Kom op konijntje, doe je ding, doe je dansje"
"Kom op konijntje kom maar wiebele, wiebele
Wiebel met je oortjes, laat ze heen en weer wiebele
Kom op konijntje, doe je ding, doe je dansje"
maandag 10 maart 2008 om 18:39
't is maar wat je volwassen noemt :s Wat is dít slecht zeg, blugh.
Ik vind 'ik heb een toeter op mijn waterscooter' (of zoiets. De tekst behelst niet veel meer dan dat) ook echt té verschrikkelijk.
Bridge over troubled water van Simon en Garfunkel is ook verschrikkelijk, maar ik moet zeggen dat ik die versie nog prefereer boven het broddelgedrocht dat in de nieuwe RPM zit: Hannah Jones - Bridge Over Troubled Water "Love To Infinity Radio Mix" NIret om aan te horen, werkelijk
maandag 10 maart 2008 om 18:49
Maak me gek, maak me gek met je mond,
Maak me gek, ja de vonken die vliegen in het rond.
Je maakt me gek, maakt me gek van verlangen,
Als jij naar me lacht.
Maak me gek, met je vingers je zoen,
Deze avond wil ik nog heel vaak over doen.
Je maakt me gek, van bezonnen bezeten,
Kom bij me vannacht.
AFSCHUWELIJK! AFSCHUWELIJK! AFSCHUWELIJK!
Maak me gek, ja de vonken die vliegen in het rond.
Je maakt me gek, maakt me gek van verlangen,
Als jij naar me lacht.
Maak me gek, met je vingers je zoen,
Deze avond wil ik nog heel vaak over doen.
Je maakt me gek, van bezonnen bezeten,
Kom bij me vannacht.
AFSCHUWELIJK! AFSCHUWELIJK! AFSCHUWELIJK!
maandag 10 maart 2008 om 22:09
dinsdag 11 maart 2008 om 09:04
http://www.youtube.com/watch?v=XhOgbRQo-wk
Een update van het lijstje in m'n eerste post: Ik ontdekte gisteren de nieuwe Akon. 'Wanna be startin something', heet het. Mooi hè.
Een update van het lijstje in m'n eerste post: Ik ontdekte gisteren de nieuwe Akon. 'Wanna be startin something', heet het. Mooi hè.
dinsdag 11 maart 2008 om 10:58
dinsdag 11 maart 2008 om 17:22
Echt, op nummer 1 staat een liedje waarvan ik de titel godzijdank ben kwijtgeraakt... Ik heb het ook al heel lang niet meer gehoord, gelukkig.
Het liedje was een paar jaar geleden (minder dan vijf in ieder geval) een hit(je) op de radio. Er werd in geklapt, en daarnaast veel oh-oh gezongen door meerdere mensen. Daarnaast zong een vrouw wat simpele tekstjes.
Nou ja, hoe dan ook... Qua ergernis was dat het ergste nummer wat ik ooit heb gehoord (ik zapte al bij de eerste klapgeluiden). Gelukkig is er nooit meer zo'n vreselijk nummer gekomen daarna.
Verder vind ik 'Unfaithful' van Rihanna afschuwelijk, jankerig, en zeikerig... Brrr.
Het liedje was een paar jaar geleden (minder dan vijf in ieder geval) een hit(je) op de radio. Er werd in geklapt, en daarnaast veel oh-oh gezongen door meerdere mensen. Daarnaast zong een vrouw wat simpele tekstjes.
Nou ja, hoe dan ook... Qua ergernis was dat het ergste nummer wat ik ooit heb gehoord (ik zapte al bij de eerste klapgeluiden). Gelukkig is er nooit meer zo'n vreselijk nummer gekomen daarna.
Verder vind ik 'Unfaithful' van Rihanna afschuwelijk, jankerig, en zeikerig... Brrr.