Entertainment
alle pijlers
Wat is jou meest irritante nummer ooit?
maandag 10 maart 2008 om 14:36
Al 3 dagen zit het in mn hoofd, ik krijg het er met geen mogelijkheid uit..
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
anoniem_50460 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 14:37
Reden: lettertje vergeten...
Reden: lettertje vergeten...
% gewijzigd
dinsdag 11 maart 2008 om 18:31
woensdag 12 maart 2008 om 11:45
"Ik zing dit lieeeeeeeeeed voor Oooooooooome Heeeeeenk."
Oke, na openen van deze link heb je nog 7 seconden voordat de muziek begint. Tijd zat dus om het venster te sluiten!
Oke, na openen van deze link heb je nog 7 seconden voordat de muziek begint. Tijd zat dus om het venster te sluiten!
woensdag 12 maart 2008 om 22:51
Leuk topic!
James Blunt (die stem)
Katie met haar negen miljoen fietsen (en alle andere nummers)
Appa (Ik heb schijt aan de overheid en meer van dat soort kul) (deze gezellig muziek luisteren mijn leerlingen, dit zet ik niet vrijwillig aan).
Wat ook nog vers in mijn geheugen ligt: dragostei din tei (zoiets? i.i.g. " majahiiiiiiiiiiiii majahooeeeee"). Als dat in een winkel o.i.d. te beluisteren was > wegwezen....
James Blunt (die stem)
Katie met haar negen miljoen fietsen (en alle andere nummers)
Appa (Ik heb schijt aan de overheid en meer van dat soort kul) (deze gezellig muziek luisteren mijn leerlingen, dit zet ik niet vrijwillig aan).
Wat ook nog vers in mijn geheugen ligt: dragostei din tei (zoiets? i.i.g. " majahiiiiiiiiiiiii majahooeeeee"). Als dat in een winkel o.i.d. te beluisteren was > wegwezen....