Entertainment
alle pijlers
Wat is jou meest irritante nummer ooit?
maandag 10 maart 2008 om 14:36
Al 3 dagen zit het in mn hoofd, ik krijg het er met geen mogelijkheid uit..
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
anoniem_50460 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 14:37
Reden: lettertje vergeten...
Reden: lettertje vergeten...
% gewijzigd
dinsdag 18 maart 2008 om 10:30
dinsdag 18 maart 2008 om 12:17
Het zal vast van een enorme slechte smaak getuigen, maar de hele top 9 van de top 2000. Wat een braaknummers. En al jaren !!! in de top 10. Waarom?
http://top2007.radio2.nl/page/list/0
http://top2007.radio2.nl/page/list/0
dinsdag 18 maart 2008 om 13:07
James Blunt met stip op nummer 1. Die stem! Verschrikkelijk!
Paul de Leeuw. De man is niet leuk en kan niet zingen.
Careless Whisper van George Michael. Die heb ik in de jaren 80 zo vreselijk vaak gehoord, dat ik er nu nog kotsmisselijk van word. Pat Benatar met Love is a Battelfield idem dito.
Oasis, een stelletje ongeïntresseerde lummels die denken dat ze de Beatles zijn.
Marco Borsato. Hij zal vast hartstikke lief zijn voor zijn moeder en Leontien, maar ik word gek van die semi-intellectuele crematiekrakers.
Paul de Leeuw. De man is niet leuk en kan niet zingen.
Careless Whisper van George Michael. Die heb ik in de jaren 80 zo vreselijk vaak gehoord, dat ik er nu nog kotsmisselijk van word. Pat Benatar met Love is a Battelfield idem dito.
Oasis, een stelletje ongeïntresseerde lummels die denken dat ze de Beatles zijn.
Marco Borsato. Hij zal vast hartstikke lief zijn voor zijn moeder en Leontien, maar ik word gek van die semi-intellectuele crematiekrakers.
woensdag 19 maart 2008 om 15:38