Entertainment alle pijlers

Wat luister jij nu?!

02-04-2012 15:10 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
lekker op youtube:

mooooooi nummer. Far Away
Eluveitie - Isara

The Moon & The Nightspirit - Pagan

Globus - Preliator

Nightwish - Planet Hell
quote:lughnasadh schreef op 02 april 2012 @ 16:28:

Eluveitie - Isara

The Moon & The Nightspirit - Pagan

Globus - Preliator

Nightwish - Planet Helloeh nightwish heb ik veeeel te weinig geluisterd de laatste jaren!
Ik luister ook alleen maar de oude nummers. Nightwish zonder Tarja kan me toch een stuk minder bekoren, helaas.
quote:Pandemonium schreef op 02 april 2012 @ 16:16:

[...]

ben daar even een filmpje van aan het kijken op youtube... best mooie muziek, maar wat een irritante manier van zingen heeft die man! Dan doel ik vooral op de mimiek.

Het is een heel aparte man.

Hij is gender queer, dat betekend dat hij zich zowel (niet) man als vrouw voelt en dat geeft inderdaad weleens rare trekjes.

Jij bent een HIM fan zo te lezen
quote:lughnasadh schreef op 02 april 2012 @ 16:37:

Ik luister ook alleen maar de oude nummers. Nightwish zonder Tarja kan me toch een stuk minder bekoren, helaas.En wat vind jij van Tarja solo? Ik vind haar een heel erg goede zangeres, maar ik vind haar solo-albums zo soft.
quote:lughnasadh schreef op 02 april 2012 @ 16:37:

Ik luister ook alleen maar de oude nummers. Nightwish zonder Tarja kan me toch een stuk minder bekoren, helaas.

geen flauw idee hoe ze heten ! Luisterde het vroeger vaak, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.

the moon & the nightspirit is ook best geinig trouwens.
quote:ketricken schreef op 02 april 2012 @ 16:39:

[...]

En wat vind jij van Tarja solo? Ik vind haar een heel erg goede zangeres, maar ik vind haar solo-albums zo soft.Ja, dat ben ik met je eens. Ik had veel steviger kost verwacht, na Nightwish.
quote:scamp schreef op 02 april 2012 @ 16:38:

[...]

Het is een heel aparte man.

Hij is gender queer, dat betekend dat hij zich zowel (niet) man als vrouw voelt en dat geeft inderdaad weleens rare trekjes.

Jij bent een HIM fan zo te lezen

Was ik altijd wel ja! Er komt alleen zo weinig nieuws!

Maar luister eigenlijk naar allerlei muziek. Flogging Molly is trouwens ook muziek om vrolijk van te worden.

Trouwens door die rare trekjes van die man zou ik sowieso al niet naar een concert van hem kunnen gaan, ik zou me kapot ergeren! Net als muziek van Muse vind ik een stuk minder sinds ik me bewust bent van de ademhaling van de zanger, zo irritant!
quote:Pandemonium schreef op 02 april 2012 @ 16:41:

[...]

geen flauw idee hoe ze heten ! Luisterde het vroeger vaak, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.

the moon & the nightspirit is ook best geinig trouwens.

Nou, ze is al een behoorlijk tijdje uit de band hoor, sinds 2005...

Ja M&N is ook leuk, een Roemeense band. Nou ja, duo.
quote:lughnasadh schreef op 02 april 2012 @ 16:44:

[...]

Nou, ze is al een behoorlijk tijdje uit de band hoor, sinds 2005...

Ja M&N is ook leuk, een Roemeense band. Nou ja, duo.haha dat kan zo maar! Ik ben iemand die van alles leuk vindt, maar verdiep me niet in de bands/artiesten zelf.
Scrum - No Rain in the Pub

Ook erg leuk, Nederlandse band. Heb ze al een aantal keer gezien op evenementen.
quote:Pandemonium schreef op 02 april 2012 @ 16:47:

[...]

haha dat kan zo maar! Ik ben iemand die van alles leuk vindt, maar verdiep me niet in de bands/artiesten zelf.Ik ook niet hoor. Tot ik ineens vond dat ze een beetje raar klonk, bleek het een andere zangeres te zijn. Toen ben ik eens even gaan googelen.
quote:lughnasadh schreef op 02 april 2012 @ 16:55:

Scrum - No Rain in the Pub

Ook erg leuk, Nederlandse band. Heb ze al een aantal keer gezien op evenementen.oeh dat is een goede festivalband zeg! Krijg al helemaal het festival gevoel: mooi weer, gezellig mensen, biertje/wijntje en lekker rond springen!
http://youtu.be/hE1QliyA3GI

Mooi muziek, nog onbekende muzikant, kwam het tegen via twitter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven