We zijn er bijna!
dinsdag 5 augustus 2014 om 19:04
quote:gismo72 schreef op 05 augustus 2014 @ 18:34:
Ik ben gek op de programma's van Max
droomhuis gezocht, we zijn er bijna, de groeten van , heel holland bakt. (ben nog maar 41..) Heerlijke kneuterigheid.Ach joh, ik heb ooit bij Max proms gezeten. En een fans dat Engelbert Humperdinck nog heeft! Hele hordes dames bij het podium met bloemen voor hem ik heb me kostelijk vermaakt haha! Maar was niet voor herhaling vatbaar hoor. Ik was toen 26 ofzo
Ik ben gek op de programma's van Max
droomhuis gezocht, we zijn er bijna, de groeten van , heel holland bakt. (ben nog maar 41..) Heerlijke kneuterigheid.Ach joh, ik heb ooit bij Max proms gezeten. En een fans dat Engelbert Humperdinck nog heeft! Hele hordes dames bij het podium met bloemen voor hem ik heb me kostelijk vermaakt haha! Maar was niet voor herhaling vatbaar hoor. Ik was toen 26 ofzo
donderdag 7 augustus 2014 om 20:14
quote:nylover schreef op 04 augustus 2014 @ 09:06:
Heerlijk kneuterig programma inderdaad! Net als jullie vind ik omroep Max geweldig
Alhoewel niet allemaal van Max, vind ik Bed&Breakfast, Droomhuis gezocht, Ik vertrek en Heel Holland bakt ook net zo rustgevend om te kijken.Heel Holland bakt! Met Martine Bijl, geweldig.
Heerlijk kneuterig programma inderdaad! Net als jullie vind ik omroep Max geweldig
dinsdag 12 augustus 2014 om 14:08
Vond de uitzending van gisteren saai. Ik heb het idee dat in vorige series veel meer het levensverhaal van de deelnemers aan bod kwam. Nu weer veel getrut op de camping, die afstandsbedieningen om die caravans te besturen! Ik krijg daar sterk de neiging van om te brullen: "kunnen jullie dan helemaal niets zelf !". En ook allemaal een satellietschotel mee. Je zult toch ook de Nederlands tv-programma's missen, zeg.
Witte raaf, het stel dat met een tent meedoet aan de reis. Vraag mij af of die veel aansluiting hebben gehad met de rest die zich omringen met alle luxe die ze maar betalen kunnen.
Witte raaf, het stel dat met een tent meedoet aan de reis. Vraag mij af of die veel aansluiting hebben gehad met de rest die zich omringen met alle luxe die ze maar betalen kunnen.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
dinsdag 12 augustus 2014 om 14:08
Vond de uitzending van gisteren saai. Ik heb het idee dat in vorige series veel meer het levensverhaal van de deelnemers aan bod kwam. Nu weer veel getrut op de camping, die afstandsbedieningen om die caravans te besturen! Ik krijg daar sterk de neiging van om te brullen: "kunnen jullie dan helemaal niets zelf !". En ook allemaal een satellietschotel mee. Je zult toch ook de Nederlands tv-programma's missen, zeg.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
maandag 20 juli 2015 om 14:07
Ik ben benieuwd! Vind het alleen wel raar dat ze doen of die mensen net terug zijn terwijl de reis en de opnames vorig jaar gemaakt zijn en nu uitgezonden worden. Heb ik in een interview met Martine van Os gelezen, op de website van de ANWB staat overigens dat de reis wel in 2015 was.............
dinsdag 11 augustus 2015 om 14:29
dinsdag 11 augustus 2015 om 20:56
quote:MarianneDavids schreef op 11 augustus 2015 @ 14:29:
Even een antiek topic omhoog gevist. Toevallig zie ik nu een aflevering, wat een gekneuter is dat. Er moet gezamenlijk een Grieks buffet worden gemaakt, staat iemand in de caravan een enorme pan hutspot te maken.
Ik vind dit seizoen niet zo leuk.
Beetje zeurderige ouwe mensen
"Wij houden niet van cultuur"
Waarom ga je dan naar Griekenland
Even een antiek topic omhoog gevist. Toevallig zie ik nu een aflevering, wat een gekneuter is dat. Er moet gezamenlijk een Grieks buffet worden gemaakt, staat iemand in de caravan een enorme pan hutspot te maken.
Ik vind dit seizoen niet zo leuk.
Beetje zeurderige ouwe mensen
"Wij houden niet van cultuur"
Waarom ga je dan naar Griekenland
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 11 augustus 2015 om 23:59
Ik moest ook wel lachen om dat buffet. Het mag een eigen recept zijn maar dan wèl met een grieks tintje.
En dan zegt die vrouw doodleuk: " het griekse tintje is dat alle spullen in Griekenland zijn gekocht". Heerlijk toch?
Is er dit seizoen minder van het campingleven te zien? Of lijkt dat maar zo?
2 weken geleden was er een vrouwelijke gids. Dat vond ik een hele aparte vrouw. Ze praatte heel apart vond ik. Kan ook al 3 weken geleden zijn. Die mannelijke gids van gister vond ik grappig. In die arena: "je moet een briefje van 100 euro verscheuren, dat hoor je pas goed" iets in die trant in ieder geval.
En dan zegt die vrouw doodleuk: " het griekse tintje is dat alle spullen in Griekenland zijn gekocht". Heerlijk toch?
Is er dit seizoen minder van het campingleven te zien? Of lijkt dat maar zo?
2 weken geleden was er een vrouwelijke gids. Dat vond ik een hele aparte vrouw. Ze praatte heel apart vond ik. Kan ook al 3 weken geleden zijn. Die mannelijke gids van gister vond ik grappig. In die arena: "je moet een briefje van 100 euro verscheuren, dat hoor je pas goed" iets in die trant in ieder geval.
woensdag 13 juli 2016 om 13:36
Ik heb alletwee de afleveringen gekeken.
Die van afgelopen maandag: wat een slecht weer zeg. Wanneer zouden ze die reis gemaakt hebben? In het voorjaar?
En die mensen die in badjas naar het toiletgebouw lopen om te gaan douchen (neem ik aan tenminste )
En dat ieniemienie monopolyspel. Tjonge zeg.
Dat kan ik zelfs niet lezen.
Die van afgelopen maandag: wat een slecht weer zeg. Wanneer zouden ze die reis gemaakt hebben? In het voorjaar?
En die mensen die in badjas naar het toiletgebouw lopen om te gaan douchen (neem ik aan tenminste )
En dat ieniemienie monopolyspel. Tjonge zeg.
Dat kan ik zelfs niet lezen.
woensdag 13 juli 2016 om 14:12
woensdag 13 juli 2016 om 16:41
Die badjassen doen ze er expres in als shot volgens mij, omdat het zo opvallend is. Ik zag dat 25 jaar geleden toen ik nog moest kamperen met mijn ouders namelijk nooit.
Ik vind het een heerlijk kneuterig programma. Ik heb alleen de eerste aflevering gemist dit jaar.
Het monopolyspel snapte ik niet: in een caravan kun je toch prima een grote versie meenemen? En met twee personen is monopolie spelen niet echt leuk.
Ik vind het een heerlijk kneuterig programma. Ik heb alleen de eerste aflevering gemist dit jaar.
Het monopolyspel snapte ik niet: in een caravan kun je toch prima een grote versie meenemen? En met twee personen is monopolie spelen niet echt leuk.
woensdag 13 juli 2016 om 20:42
Ja precies Modus, met z'n 2-en in een grote caravan.
Dan neem je toch de grote versie mee.
Wij gaan dit jaar ook sinds een aantal jaren weer kamperen.
Maar de tijd dat we reisedities van spellen meenamen ligt achter ons.
En in een badjas over de camping? No way!
Toen de kinderen nog klein waren kwamen ze met badjas/badcape uit het douchegebouw noet andersom.
Zouden jullie aan zo'n reis meedoen?
Als ik het zie dan denk ik:leuk. Maar toch zou ik het denk ik niet doen.
Al die gezamelijke activiteiten, jeu de boules competitie brrr.
Maar misschien vergis ik me daar in hoor.
Dan neem je toch de grote versie mee.
Wij gaan dit jaar ook sinds een aantal jaren weer kamperen.
Maar de tijd dat we reisedities van spellen meenamen ligt achter ons.
En in een badjas over de camping? No way!
Toen de kinderen nog klein waren kwamen ze met badjas/badcape uit het douchegebouw noet andersom.
Zouden jullie aan zo'n reis meedoen?
Als ik het zie dan denk ik:leuk. Maar toch zou ik het denk ik niet doen.
Al die gezamelijke activiteiten, jeu de boules competitie brrr.
Maar misschien vergis ik me daar in hoor.
donderdag 14 juli 2016 om 10:45
Ik weet ook niet of ik mee zou willen doen Bartjes.
Ik zeg wel altijd dat ik mee wil doen als ik oud ben
Maar inderdaad al de gezamenlijke activiteiten en uitstapjes.... daar zou ik niet vrolijk van worden brrrr
Die mini monopoly snapte ik ook niet. Ze zijn met z'n 2e en hebben een hele auto + caravan tot hun beschikking voor alle bagage..
Ik zeg wel altijd dat ik mee wil doen als ik oud ben
Maar inderdaad al de gezamenlijke activiteiten en uitstapjes.... daar zou ik niet vrolijk van worden brrrr
Die mini monopoly snapte ik ook niet. Ze zijn met z'n 2e en hebben een hele auto + caravan tot hun beschikking voor alle bagage..