Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2078 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:13
Reden: quote en reactie verwijderd
98.35% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:14
Reden: grof
96.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Polo schreef:
12-03-2023 22:54
Ik denk dat er door de hele media meer gemaakt wordt van de teksten van Dre en Mo dan dat er daadwerkelijk sprake is van een relatie.
Dat zou ook nog kunnen. Maar ze staan wel erg innig te zoenen op die foto.
Alle reacties Link kopieren Quote
Polo schreef:
12-03-2023 22:54
Ik denk dat er door de hele media meer gemaakt wordt van de teksten van Dre en Mo dan dat er daadwerkelijk sprake is van een relatie.
Precies wat ik dacht. Ik vraag me af of er wel echt een relatie is, of dat ze gewoon wat mijmeren en het wel leuk vinden om daarbij verwarring te zaaien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Polo schreef:
12-03-2023 22:54
Ik denk dat er door de hele media meer gemaakt wordt van de teksten van Dre en Mo dan dat er daadwerkelijk sprake is van een relatie.
Ja die kans is zeer groot . Ze bespelen de mensen en de media handig . Zo kunnen ze straks alle kanten op .
Alle reacties Link kopieren Quote
Het levert Mo in ieder geval weer volgers op dus ze zit weer in de lift.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteravond eens objectief gekeken naar Heel Holland zingt Hazes maar god wat heb ik te doen met A2. Die jongen is een matige zanger en valt totaal in het niet bij z'n vader. Hij zingt heel gemaakt, ik vind dat hij probeert om zijn vader na te doen. Ik vond Waylon het vele malen beter te doen en hij raakte me wel.

Het is duidelijk dat A2 het heel graag wilt, maar hij heeft hét gewoon niet. Ik vind het zielig voor hem en ik kan me goed voorstellen hoe onmogelijk het moet voelen om in die voetsporen te treden. Het lijkt me geen verkeerde jongen en ik hoop dat hij gelukkig wordt. Maar zingen is het niet voor hem. Ik zie hem meer tv programmas presenteren ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:14
Reden: grof
96.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
BlauweDruif schreef:
13-03-2023 06:45
Ik heb gisteravond eens objectief gekeken naar Heel Holland zingt Hazes maar god wat heb ik te doen met A2. Die jongen is een matige zanger en valt totaal in het niet bij z'n vader. Hij zingt heel gemaakt, ik vind dat hij probeert om zijn vader na te doen. Ik vond Waylon het vele malen beter te doen en hij raakte me wel.

Het is duidelijk dat A2 het heel graag wilt, maar hij heeft hét gewoon niet. Ik vind het zielig voor hem en ik kan me goed voorstellen hoe onmogelijk het moet voelen om in die voetsporen te treden. Het lijkt me geen verkeerde jongen en ik hoop dat hij gelukkig wordt. Maar zingen is het niet voor hem. Ik zie hem meer tv programmas presenteren ofzo.
Dat deed hij jaren geleden ooit eens. Een of ander spelprogramma, wat leek op het Rad van Fortuin, of misschien was het dat wel in een remake. En dat deed hij best aardig.

Niet voor het eerst wordt benoemd, nu door jou, dat het voor A2 niet meevalt om in de schoenen van A1 te stappen omdat die dus echt wel talent had (al hou ik totaal niet van die muziek, dus of ik nou zo goed kan oordelen, maar goed) en zowel A2 als Rox echt middelmatig zijn, waarbij je van Rox nog kan zeggen dat ze wel een groei heeft doorgemaakt en wellicht de druk op haar minder groot was/is.
Maar A2 heeft de lastigheid dat hij moet opboksen tegen dat imago van zijn vader.
Daarnaast heeft hij wel eens laten vallen graag een kroeg te beginnen. Misschien zou hij uiteindelijk meer baat hebben bij echt die kroeg waar hij zelf dan een moppie kan zingen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:15
Reden: quote en reactie verwijderd
95.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Eens met de forummers die vinden dat A2 niet in de schaduw van zijn vader kan staan qua zangkwaliteiten.
Een kroeg openen, vindt A2 misschien wel leuk maar is dan wel de kat op het spel binden; geen goed idee. Het zal daarnaast denk ik niet genoeg verdienen om zijn levensstijl te onderhouden.

Eigenlijk zie ik hem meer als de eigenaar van een keten sportscholen.
mdh wijzigde dit bericht op 13-03-2023 10:44
0.55% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
BlauweDruif schreef:
13-03-2023 06:45
Ik heb gisteravond eens objectief gekeken naar Heel Holland zingt Hazes maar god wat heb ik te doen met A2. Die jongen is een matige zanger en valt totaal in het niet bij z'n vader. Hij zingt heel gemaakt, ik vind dat hij probeert om zijn vader na te doen. Ik vond Waylon het vele malen beter te doen en hij raakte me wel.

Het is duidelijk dat A2 het heel graag wilt, maar hij heeft hét gewoon niet. Ik vind het zielig voor hem en ik kan me goed voorstellen hoe onmogelijk het moet voelen om in die voetsporen te treden. Het lijkt me geen verkeerde jongen en ik hoop dat hij gelukkig wordt. Maar zingen is het niet voor hem. Ik zie hem meer tv programmas presenteren ofzo.
Daar is hij echt beter in, heeft hij ook de uitstraling voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Presenteren mwah zo leuk deed hij die spelshow niet hij was/bewoog niet heel natuurlijk voor de camera.
Een kroeg ja dat zou hij goed kunnen denk ik maar ja A niet handig met zijn alcoholprobleem en B dan wordt Monique gek denk ik van alle aandacht die hij krijgt .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yvonne zei dat het niet live was maar een halfuurtje later zodat ze autotune konden inzetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
13-03-2023 08:24
Daar is hij echt beter in, heeft hij ook de uitstraling voor.
Ja van die spelprogramma's die Gordon ook deed. Dat je elke keer na je eigen grap blauw ligt van het lachen en de deelnemers
glazig staan te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:15
Reden: quote en reactie verwijderd
95.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Een nieuw topic is natuurlijk hartstikke leuk, maar ik lees in de eerste 4 pagina's al genoeg dingen die in onze ogen niet ok zijn. Een van die dingen is de titel van dit topic. We gaan die sowieso aanpassen, maar het is aan jullie of die nieuwe titel vanuit jullie komt of vanuit ons.
Verder lees ik behoorlijk grove uitlatingen over Rachel Hazes die ik zo ga verwijderen. Prima dat je iemand niet mag, maar hou het gewoon netjes.
Voor de duidelijkheid: dit is een topicwaarschuwing, er volgen geen persoonlijke waarschuwingen meer, maar gelijk een ban voor degenen die zich niet houden aan deze waarschuwing.
Ik lees wel welke titel jullie bedacht hebben.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
mag het wel als 'Fam.H6' er niet voor staat?
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
13-03-2023 11:09
mag het wel als 'Fam.H6' er niet voor staat?
Nee, ook dan niet, het is overduidelijk dat dit op mensen slaat en dan maakt het niet uit of dat wel of niet in de titel vermeld staat.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 08:27
Presenteren mwah zo leuk deed hij die spelshow niet hij was/bewoog niet heel natuurlijk voor de camera.
Een kroeg ja dat zou hij goed kunnen denk ik maar ja A niet handig met zijn alcoholprobleem en B dan wordt Monique gek denk ik van alle aandacht die hij krijgt .
Ik zie hem wel een human interest programma maken eigenlijk. Bijvoorbeeld met verslaafden, mensen die iets is overkomen etc. Iets waarin hij niet in die showrol zit. Ik vind André ondanks alles wel sympathiek overkomen. .
Alle reacties Link kopieren Quote
Als gecremeerd en geflambeerd er uit gehaald wordt mag het dan ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou dames wat vinden jullie aanpassen of de tweede titel kiezen ?
We zijn het zat en kiezen het hazespad ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 11:23
Als gecremeerd en geflambeerd er uit gehaald wordt mag het dan ?
Uitgerangeerd is ook niet ok. Jullie hebben genoeg ideeën voor een andere titel. Neem er daar eentje van.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 11:26
Nou dames wat vinden jullie aanpassen of de tweede titel kiezen ?
We zijn het zat en kiezen het hazespad ?

doe deze 2e titel inderdaad maar
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor het aanmaken van het nieuwe topic!

M.b.t. Andre en zijn presenteer skills, ik vond het best leuk om naar te kijken. Paste wel bij de sfeer van 'Rad van Fortuin'.

Ik begrijp soms ook niet waarom hij dat podium op blijft gaan. Veel stress, risicovolle omgeving en hij heeft 2 therapeuten ter plekke nodig om die drie liedjes te kunnen zingen.
Begin inderdaad een restaurant zoals je grote wens is. En de suggestie die hier wordt gedaan: zing daar lekker wat nummertjes. Zou best een succes kunnen zijn :-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven