Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2078 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Rijksmuseum schreef:
13-03-2023 12:20
Bedankt voor het aanmaken van het nieuwe topic!

M.b.t. Andre en zijn presenteer skills, ik vond het best leuk om naar te kijken. Paste wel bij de sfeer van 'Rad van Fortuin'.

Ik begrijp soms ook niet waarom hij dat podium op blijft gaan. Veel stress, risicovolle omgeving en hij heeft 2 therapeuten ter plekke nodig om die drie liedjes te kunnen zingen.
Begin inderdaad een restaurant zoals je grote wens is. En de suggestie die hier wordt gedaan: zing daar lekker wat nummertjes. Zou best een succes kunnen zijn :-)
André zijn hele identiteit is gebaseerd op de zoon van zijn en de entertainmentindustrie. Hij weet niet beter
Alle reacties Link kopieren Quote
Dus nu een nieuwe Topic naam? Die foto's oei oei ik vind Rachel er nu echt veel beter uitzien dan op de foto in de opening. Laatste stand is weer dat Moon de Rock is en Hazes Junior de Star? Als dat maar goed gaat. Is het nu echt officieel weer aan dan? Hij kan toch ook platonisch altijd van haar blijven houden?
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
13-03-2023 09:55
Ja van die spelprogramma's die Gordon ook deed. Dat je elke keer na je eigen grap blauw ligt van het lachen en de deelnemers
glazig staan te kijken.
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
13-03-2023 12:30
André zijn hele identiteit is gebaseerd op de zoon van zijn en de entertainmentindustrie. Hij weet niet beter
Best triest eigenlijk want hij zou misschien wel gelukkiger zijn. Maar ik zie hem geen 9-5 baan nemen en elke ochtend met z'n broodtrommel op z'n fiets stappen.
Ik denk dat hij dat niet meer hoeft, met zijn geld en eventuele erfenis?
Alle reacties Link kopieren Quote
Of eiwitshakes uitbrengen onder zijn eigen merk. Onder de toonbank wat anabolen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monique1818 schreef:
13-03-2023 12:44
Ik denk dat hij dat niet meer hoeft, met zijn geld en eventuele erfenis?
Als 'ie er slim mee omgaat misschien niet.
Maar ik bedoelde ook meer dat hij volgens mij de aandacht en het applaus nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
13-03-2023 11:37
doe deze 2e titel inderdaad maar
Ik zie anders nog steeds de 1e titel.
Alle reacties Link kopieren Quote
ModeratorViva schreef:
13-03-2023 11:35
Uitgerangeerd is ook niet ok. Jullie hebben genoeg ideeën voor een andere titel. Neem er daar eentje van.
Dan deze ?

We zijn het zat en kiezen het Hazespad .
minnimouse schreef:
13-03-2023 13:13
Als 'ie er slim mee omgaat misschien niet.
Maar ik bedoelde ook meer dat hij volgens mij de aandacht en het applaus nodig heeft.
Jaaa zo. Zou heel goed kunnen. Ik heb volgens mij nog nooit zo vaak het woord applause rondom zijn optreden inderdaad horen vallen. Meestal spreek je over, fijn om weer te kunnen zingen, bij een come-back.
Niet wat Monique schrijft dat hij het publiek en applause heeft gemist. Dus zal vast een kern van waarheid in zitten, want die Monique kent hem toch als de beste. Uhuh. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
En een oudere docu zei hij ook dat hij verslaafd was aan intagram omdat hij steeds wilde weten wat fans van hem vinden. Precies hetzelfde hoorde ik Paris Hilton ook zeggen in haar docu. Ze zijn beide opgegroeid als bekend persoon met een publiek dat je bejubeld. Dat vormt toch ook je karakter. Als dat ineens wegvalt dan moet dat heel raar voelen, denk ik.
Hmm. Ja opzich een logische aanname.
Ik heb toch altijd het idee dat ‘BN-ers’ geen tijd hebben om hun dm en reacties te lezen, dus ze het niet echt raakt.
Maar het zijn natuurlijk ook gewoon mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
ModeratorViva schreef:
13-03-2023 11:05
Beste forummers,

Een nieuw topic is natuurlijk hartstikke leuk, maar ik lees in de eerste 4 pagina's al genoeg dingen die in onze ogen niet ok zijn. Een van die dingen is de titel van dit topic. We gaan die sowieso aanpassen, maar het is aan jullie of die nieuwe titel vanuit jullie komt of vanuit ons.
Verder lees ik behoorlijk grove uitlatingen over Rachel Hazes die ik zo ga verwijderen. Prima dat je iemand niet mag, maar hou het gewoon netjes.
Voor de duidelijkheid: dit is een topicwaarschuwing, er volgen geen persoonlijke waarschuwingen meer, maar gelijk een ban voor degenen die zich niet houden aan deze waarschuwing.
Ik lees wel welke titel jullie bedacht hebben.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Ik ben het zowaar met jullie eens, dit gaat echt veel te ver.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe titel suggestie gedaan ik kan het zelf niet aanpassen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
12-03-2023 19:16
Die neef heeft wat weg van Froger als je snel kijkt of ligt het aan mij 🤣
Ik dacht dat het Froger was !😅
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 11:26
Nou dames wat vinden jullie aanpassen of de tweede titel kiezen ?
We zijn het zat en kiezen het hazespad ?
Helemaal mee eens!

Excuses, het is mijn fout.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou nou, wat een jolige dolle boel daar bij hip en go. Ik verheug me al op alle komende posts.. :nope:
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
13-03-2023 15:51
Helemaal mee eens!

Excuses, het is mijn fout.
Hey we gingen er in mee hoor , kan gebeuren wordt opgelost.
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
13-03-2023 15:54
Nou nou, wat een jolige dolle boel daar bij hip en go. Ik verheug me al op alle komende posts.. :nope:
Wat een overdreven hypergedoe. Nog erger dan de Chica’s.
Is dat nu werkelijk nodig om kleding te kunnen verkopen?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
13-03-2023 15:54
Nou nou, wat een jolige dolle boel daar bij hip en go. Ik verheug me al op alle komende posts.. :nope:
Volgens mij is het in Breda in het voormalige Grand Theater . En idd dolle pret . Eigenaresse is er ook bij .
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
13-03-2023 15:54
Nou nou, wat een jolige dolle boel daar bij hip en go. Ik verheug me al op alle komende posts.. :nope:

Verschrikkelijk inderdaad. Ik vind het vooral erg kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-03-2023 15:46
Nieuwe titel suggestie gedaan ik kan het zelf niet aanpassen .
zoals je ziet, hebben we de titel aangepast. Dank je wel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben allemaal, ook ik, meegedaan aan het bedenken van de titel, ook de oorspronkelijke.
Dank daarom Mods, dat niet iemand er persoonlijk op afgerekend is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Het blijft boeiend :shame:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven