Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
12-03-2023 20:36
Moniques verlangen naar de spotlights zal wel groter zijn dan haar verdriet om het vreemdgaan/verlaten. Ik begrijp niet dat zo'n vrouw geen trots heeft. Is nu al diverse keren voor het oog van heel Nederland te kakken gezet en vernederd door A.H. en toch is dat blijkbaar beter dan een leven zonder hem/in de min of meer anonimiteit? Onbegrijpelijk, waar is je zelfrespect. En voor hen allebei geldt inderdaad: waarom doe je dit je kind toch elke keer weer aan?
Benieuwd ook wat moeder Monique zegt van de zoveelste keer dat dochter die kerel weer in huis neemt.

Die was de capriolen van haar schoonzoon toch al na 2 keer aan-uit-aan-uit zat?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Yildizlar2 schreef:
12-03-2023 20:58
Ja klopt maar moest al een woord en wat letters weg laten . Anders was de titel te lang .
In dat geval vergeef ik je!
Welk woord is ons ontstolen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat de [...]dit vinden?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:11
Reden: ongepast
14.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
12-03-2023 19:23
Een soort genetische kruising tussen René Froger en Wilfred Genee. De bofferd.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Florisante schreef:
12-03-2023 21:13
In dat geval vergeef ik je!
Welk woord is ons ontstolen?
Getroebleerd en heb familie Hazes ook in moeten korten .
Mea culpa ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:11
Reden: quote en reactie verwijderd
96.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
:hello: :blob: :jump: :cheer2: :cheer2:

Complimenten voor het samenvatten van de titel :worship:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat voor t schok-effect a2 en M eind zomer gaan trouwen zodat ze groot nieuws blijven ( misschien heeft hij haar al ten huwelijk gevraagd heimelijk..). Nouja is t niet zomer dan winter '23 of lente '24. Maar getrouwd wordt er zeker. :fortune:
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:12
Reden: quote en reactie verwijderd
96.40% gewijzigd
Jufjoke schreef:
12-03-2023 19:33
Ach Monique, wat leuk dat je zelf ook meeschrijft!
Hahah. Hou op met me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monique1818 schreef:
12-03-2023 21:29
Hahah. Hou op met me.
Nee joh...je gaat weer een ronde mee: mee met Dree

:heart:
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Tvp ofcourse!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees graag weer mee, dus bij dezen een tvp!
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch zou ik het ze nog gunnen dat het dit keer wel lukt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh-happy-day schreef:
12-03-2023 21:55
Toch zou ik het ze nog gunnen dat het dit keer wel lukt.
Oh, zeker, dat wel. Ik gun de meeste mensen geluk in hun leven, dus waarom hun niet. Maar tegelijkertijd heb ik geen medelijden als de derde/vierde enz. keer stoten toch weer pijn doet. Maar goed, dat zijn wat mij betreft twee verschillende dingen, die naast elkaar kunnen bestaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp weer en leuk bedacht de titel
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:12
Reden: offtopic
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaan Mo en A2 nu latten? Hij heeft immers nog zijn eigen huis.

Of trekt A2 weer bij Mo en A3 in? Zou Monique weer checken op een tweede mobiele telefoon of zouden ze voor hun “eigen vorm” gaan; een open relatie?
Ik denk dat A2 alleen los mag op vrouwen in de VS, zodat Monique verschoond blijft van kwetsende artikelen in de roddelpers en op juicekanalen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat er door de hele media meer gemaakt wordt van de teksten van Dre en Mo dan dat er daadwerkelijk sprake is van een relatie.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:13
Reden: offtopic
0.00% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 11:13
Reden: ongepast
98.55% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Yv heeft weer een video over het Hazesconcert.

Allereerst blijkt dus dat het concert op Videoland niet live was, maar een half uur vertraagd, omdat het een soort van geremastered was.
Dit om valse noten eruit te halen.
Vooral Samantha moet het ontgelden; die scheen erg vals te hebben gezonden.

Enfin ze had het bijna gemist trouwens, ze was even niet scherp op de vrijdagavond.

Kennelijk werd A2 nogal bombastisch groots aangekondigd, want kennelijk was het dus daarvoor dat mensen kwamen (al was het niet uitverkocht, allesbehalve).

Ze vraagt zich af of ze niet bijgedragen heeft aan de grootsheid omdat ze hem als Hazoloog anderhalf jaar heeft lopen hypen. Hmm, dat valt wel mee, dat heeft hij vooral zelf gedaan door juist de stilte aan te houden en daarmee voeding te geven aan de hype, maar goed, dat ben ik.

Andre koos 3 liedjes, relatief veilig om te zingen, geen grote uithalen. Wel kon ze horen dat hij wat nasaal en schel klonk, ondanks dat A2 wel zangles heeft gehad, zo hoorde ze.

Dan komt de ‘aai over de bol’ van Rachel, maar achter de schermen was er gepaste afstand tussen Rachel en A2. Ze vindt dat hypocriet: wel die aai over de bol, maar verder negeren ze elkaar of liever gezegd, hij vooral haar.
Alles voor de PR, Yv refereert aan de kroketjes, ook deze aai.

Wel interessant feitje: Rachel heeft dan wel gezegd dat ze niet meer zal claimen als Yv haar een GK noemt, maar ze kan het nog wel doen en dan mag Rachel alsnog de dwangsom opeisen. Dus dat Rachel het niet zal doen betekent niet dat ze het niet kan doen (alsnog).

Yv haalt nog even Els aan (zus Rachel), dat Mo zo gezellig met haar deed. Terwijl, aldus Yv, Els op de tafel stond te dansen “weg met Monique” toen A2 vreemdging met Bridget. Ze noemt haar een golddigger dat ze al die liefjes van A2 accepteert. Wat heeft hij daar beneden hangen? Nou, wellicht zijn portemonnee?

Yv weet het zeker: A2 en Mo gaan een half jaar latten en als het werkt, wordt er getrouwd, want deel 2 van de Docu moet toch ergens nog over gaan.

In de comments door iemand bij de video een hele mooie titel voor de docu: ‘Story of Poverty Artist Holland’. Ook deze mag er zijn: Overal waar mevrouw Hazes komt opdagen verandert het feestje in een bitter bal.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
12-03-2023 21:19
:hello: :blob: :jump: :cheer2: :cheer2:

Complimenten voor het samenvatten van de titel :worship:
:hello: :cheer2: :cheer2:
De toekomst is niet meer wat het was

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven