Entertainment alle pijlers

Welcome to Plathville

14-11-2019 13:24 164 berichten
TLC heeft een nieuwe fundie family gevonden om een serie over te maken.
De Plath family met "maar" 9 kinderen (en 1 overleden zoontje) uit Georgia USA.

De familie Plath is een zeer conservatieve familie die op een farm wonen en afgezonderd leven. Ze geven ook thuisonderwijs.
De kinderen groeien op zonder technologie; geen tv, geen computerspelletjes, geen (vrij) internet en geen social media ect.
En zelfs geen suiker en frisdrank, dat hebben de kinderen blijkbaar nog nooit gedronken.
Ze leven erg op zichzelf en TLC maakt er dus nu een serie van met de titel 'Welcome to plathville'.
De kinderen maken ook allemaal muziek en bespelen meerdere instrumenten. En ze hebben een eigen band als gezin.

Ze hebben misschien veel gemeen met de Duggars, maar de Plaths leven toch meer afgezonderd.
Oudste zoon Ethan (21) is nu getrouwd en heeft voor het eerst in zijn leven cola gedronken en de tv-serie 'Friends' gezien.
En ook een ijsje gaan eten was heel lang 'not done' voor hem.

Hier is seizoen 1 aflevering 1 op Youtube waar ze de familie voorstelllen, maar ik denk dat 'Welcome to Plathville' ook wel in Nederland door TLC zal worden uitgezonden.
Zie: https://www.youtube.com/watch?v=ZDbCVJBGzn8

Wie gaat er kijken en het volgen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf half december wordt het ook weer uitgezonden op TLC
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
LunchLover schreef:
24-11-2020 09:37
Je moet nog rap zijn om te kijken. Deze en aflevering 1 zijn van YouTube gehaald. Ik dacht ik klik hem ff aan om te zien of aflevering 3 dan als suggestie komt... :P

Ze staan er nog wel op als je zoekt. Maar afleving 3 heb ik nog niet gevonden helaas.
himalaya schreef:
24-11-2020 10:04
Vanaf half december wordt het ook weer uitgezonden op TLC

Ah dank je!
Ik heb de aflevering nu gevonden:

https://www.youtube.com/watch?v=Hljq5Gk1TvQ

Triest eigenlijk dat Ethan nooit iets heeft geleerd over relaties en emoties.
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
24-11-2020 16:43
Ik heb de aflevering nu gevonden:

https://www.youtube.com/watch?v=Hljq5Gk1TvQ

Triest eigenlijk dat Ethan nooit iets heeft geleerd over relaties en emoties.

Kak hij is er al af... :P
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Misschien als je 'Welcome to plathville season 2 episode 3' ingeeft.
De titel van de episode is You can't stop the girl
anoniem_65201c43b20be wijzigde dit bericht op 24-11-2020 22:40
1.24% gewijzigd
Deze: https://www.youtube.com/watch?v=Zobseg4QXHE
Alle reacties Link kopieren Quote

Gezien. Tragisch om te zien hoe hun communicatie skills zijn. En hoe weinig ze weten over het leven/ geschiedenis etc.

Dat ze Micah (dat jongetje met de akward gesprekken vorige x) vragen om zijn favoriete film. Ik dacht alleen, heeft hij überhaupt ooit een film gezien? Wellicht niet en dat durf je niet te zeggen natuurlijk.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Volgens mij komt er vanavond weer een nieuwe aflevering.
Daarin heeft Micah een nieuwe vriendin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 4:
https://youtu.be/Z-sUkrcwKCY

Hoe awkward dat pa haar les binnen bonjourt en nog raar gaat doen. Weirrrrd.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik weet trouwens ook niet wat ik van Olivia moet denken hoor.
Vooral in aflevering 3, echt, ik weet het niet...
LunchLover schreef:
01-12-2020 23:14
Hoe awkward dat pa haar les binnen bonjourt en nog raar gaat doen. Weirrrrd.

Ja erg he, ze kunnen de controle niet loslaten. Alsof hij wil laten weten dat ze alles weten wat ze doet en toch niet vrij is.
Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
04-12-2020 22:06
Ik weet trouwens ook niet wat ik van Olivia moet denken hoor.
Vooral in aflevering 3, echt, ik weet het niet...

Nee die slaat nu ook weer beetje door. Met piercings en haar zin doordrijven. En niet bepaald positief over haar man. Hallo. Je bent wel getrouwd hè, krijg er beetje raar gevoel bij.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
04-12-2020 22:13
Nee die slaat nu ook weer beetje door. Met piercings en haar zin doordrijven. En niet bepaald positief over haar man. Hallo. Je bent wel getrouwd hè, krijg er beetje raar gevoel bij.

Inderdaad. Ik krijg ook een heel raar gevoel bij Olivia. Steeds meer eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
24-11-2020 09:56
Ik lees nu ergens dat moeder Kim per ongeluk over haar 18 mnd oude zoontje Joshua heen is gereden in 2005 ofzo. Hij overleed onderweg naar het zh. Wat vreselijk.
Ik vraag me dan af: als hij geen geboortecertificaat had was hij waarschijnlijk ook niet verzekerd. Hoe hadden ze dat willen doen dan?
Ze lijkt wel over Ethan heen te walsen en alleen haar eigen zin te willen en ziet Ethan niet echt als een gelijkwaardige partner, ze behandeld hem als een kind.
Alle reacties Link kopieren Quote
UnexpextedMom schreef:
04-12-2020 22:24
Ik vraag me dan af: als hij geen geboortecertificaat had was hij waarschijnlijk ook niet verzekerd. Hoe hadden ze dat willen doen dan?

Geen idee. Hoe begraaf je iemand die er officieel niet is?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
04-12-2020 22:25
Ze lijkt wel over Ethan heen te walsen en alleen haar eigen zin te willen en ziet Ethan niet echt als een gelijkwaardige partner, ze behandeld hem als een kind.

Aan de ene kant snap ik het wel een beetje, zo gedaagd hij zich soms ook. Hij is natuurlijk ook niet bepaald street smart. Maar goed dat wist ze van te voren ook al.

Maar man man wat komt hij maf uit de hoek af en toe. Maar ja als je opgroeit zonder iets te leren krijg je dat.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie nu aflevering 2 van het nieuwe seizoen op TLC.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 5

https://youtu.be/ga50pualbSk

Ik vind het nogal apart dat de crew aan de zusjes van 7 en 9 vraagt of ze Max cute vinden... O_o

Geluid en beeld lopen niet gelijk trouwens. Maar een betere vond ik niet.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 6

https://youtu.be/bwTzK9yGPKQ

Ik vind Max en Moriah zo schattig samen :heart:

Ik snap niet echt dat Ethan die tattoo nam... @(
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje lijkt wel alsof ik naar een heel andere koppel kijk nu. Tijdens het eerste seizoen leek Olivia echt heel verliefd op Ethan en vond ze zijn onwetendheid heel aandoenlijk en lief. Nu lijkt het alsof het haar ontzettend irriteert, ze snauwt hem ook steeds meer af (bijvoorbeeld tijdens dat tandenpoetsen). Ze zijn nog niet zo lang getrouwd toch...

Dat Micah en Moriah op zichzelf wonen is ook niet niks. Twee kinderen die helemaal niks weten worden aan hun lot overgelaten.
ik vind hun ouders echt verschrikkelijk egoïstische nare mensen, hoe kun je je kinderen nou verbieden om elkaar te zien? Denk dat dat hele gezin uiteindelijk uitelkaar zal vallen.
Ik heb de eerste serie af en toe gezien, maar volg nu wel het nieuwe seizoen.
Denk toch dat die ouders zich verkeken hebben op de gevolgen van deze serie. Ik vind ze griezelig, allebei. Die vader met die grijns en die moeder met de mondhoeken naar beneden....
Denken ze nou echt dat ze het goed gedaan hebben op deze manier?

En die arme kinderen die totaal wereldvreemd zijn, dan moet je toch wel sterk in je schoenen staan om 'te overleven'.
Strawberry_shortcake schreef:
16-12-2020 23:19
Jeetje lijkt wel alsof ik naar een heel andere koppel kijk nu. Tijdens het eerste seizoen leek Olivia echt heel verliefd op Ethan en vond ze zijn onwetendheid heel aandoenlijk en lief. Nu lijkt het alsof het haar ontzettend irriteert, ze snauwt hem ook steeds meer af (bijvoorbeeld tijdens dat tandenpoetsen). Ze zijn nog niet zo lang getrouwd toch...

Inderdaad. En ik ga me eerlijk gezegd er ook steeds meer aan ergeren...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven