Entertainment alle pijlers

Welcome to Plathville

14-11-2019 13:24 164 berichten
TLC heeft een nieuwe fundie family gevonden om een serie over te maken.
De Plath family met "maar" 9 kinderen (en 1 overleden zoontje) uit Georgia USA.

De familie Plath is een zeer conservatieve familie die op een farm wonen en afgezonderd leven. Ze geven ook thuisonderwijs.
De kinderen groeien op zonder technologie; geen tv, geen computerspelletjes, geen (vrij) internet en geen social media ect.
En zelfs geen suiker en frisdrank, dat hebben de kinderen blijkbaar nog nooit gedronken.
Ze leven erg op zichzelf en TLC maakt er dus nu een serie van met de titel 'Welcome to plathville'.
De kinderen maken ook allemaal muziek en bespelen meerdere instrumenten. En ze hebben een eigen band als gezin.

Ze hebben misschien veel gemeen met de Duggars, maar de Plaths leven toch meer afgezonderd.
Oudste zoon Ethan (21) is nu getrouwd en heeft voor het eerst in zijn leven cola gedronken en de tv-serie 'Friends' gezien.
En ook een ijsje gaan eten was heel lang 'not done' voor hem.

Hier is seizoen 1 aflevering 1 op Youtube waar ze de familie voorstelllen, maar ik denk dat 'Welcome to Plathville' ook wel in Nederland door TLC zal worden uitgezonden.
Zie: https://www.youtube.com/watch?v=ZDbCVJBGzn8

Wie gaat er kijken en het volgen?
Alle reacties Link kopieren Quote
En toch een vaag verhaal van Olivia en ook van Moriah oa, een beetje een wie heeft gelijk spelletje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die ouders een rare vibe afgeven,
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Catootje schreef:
26-09-2023 09:03
En toch een vaag verhaal van Olivia en ook van Moriah oa, een beetje een wie heeft gelijk spelletje.
Ja Moriah beschuldigt Olivia van hetgeen waar Olivia en Ethan, Kim van beschuldigen.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik loop 2 weken achter! O_O
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het een apart verhaal. Neig er naar Olivia te geloven omdat het Ethan aangaat en hij zegt dat het klopt. Dat vage MLM verhaal sloeg nergens op, op z'n minst dan identiteitsfraude dan van Kim door de cc van zoon lief te gebruiken ervoor. Maar het hele verhaal lieten Moriah en Micah ook niet los.

En dan ineens dopen? Ok lol. Haar zus was wel oprecht gelukkig zag ik in de preview, dat vond ik schattig. Benieuwd naar vanavond.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou het is officieel Ethan en Olivia zijn uit elkaar. Staat op allebei hun instagram.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Cheshire-cat schreef:
29-10-2023 12:51
Nou het is officieel Ethan en Olivia zijn uit elkaar. Staat op allebei hun instagram.
Had dat al wel verwacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat was vooral een kwestie van tijd…

Moriah vind ik in de serie erg irritant momenteel. Doet alsof e heel wereldwijs is ,aar keert toch weer terug naar het oude vertrouwde, aar wel erg veroordelend over ethan en Olivia.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Cheshire-cat schreef:
29-10-2023 12:51
Nou het is officieel Ethan en Olivia zijn uit elkaar. Staat op allebei hun instagram.

Tja dat was een kwestie van tijd...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow, het hele auto laten spinnen verhaal is best bizar. Dat hij het überhaupt doet, maar helemaal met een duidelijk bange Olivia die hem vraagt ermee te stoppen en dan doorgaan. Wat een zak.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijk net de aflevering van vorige week. Zegt Kim: ik ga niet veranderen wie ik date omdat Lydia dat wil, dat zou zij ook niet doen.

Uhhh jawel! Jaar of 2 geleden moest ze het "uitmaken" met een jongen waar ze alleen nog maar telefonisch contact mee had! Wtf hypocriet much?!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Las van de week ergens online dat Barry al eerder getrouwd was. Nooit geweten.
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
21-11-2023 00:00
Kijk net de aflevering van vorige week. Zegt Kim: ik ga niet veranderen wie ik date omdat Lydia dat wil, dat zou zij ook niet doen.

Uhhh jawel! Jaar of 2 geleden moest ze het "uitmaken" met een jongen waar ze alleen nog maar telefonisch contact mee had! Wtf hypocriet much?!
Ze zei ook nog iets dat mensen zoveel respect hadden voor Berry omdat hij veel thuis is en de kinderen opvoedt. Ik heb ook respect voor hem, van altijd werken en de kinderen amper zien naar elke avond aan tafel met je kinderen. Kim is weggegaan en heeft hem "laten zitten" met de kids.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Kim echt heel egoïstisch. Die kinderen moeten maar gewoon alles accepteren.

Cassia heeft ook echt een eng ongeluk meegemaakt. Ze heeft toen ze twee was een stuk plastic van een thermometer in haar oog gehad en meerdere operaties gehad.
We’re all mad here

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven