Welk programma moet weer terug op de buis?
maandag 5 juli 2010 om 23:12
quote:Notebook schreef op 05 juli 2010 @ 23:10:
[...]
Ow jaaaaaa, ik vond die man ook erg lekkerrrrrrr
Hoe heet die serie ook alweer? Was begin jaren '90. Toch?Eeerder eind 80 volgens mij, ik ga even zoeken.
[...]
Ow jaaaaaa, ik vond die man ook erg lekkerrrrrrr
Hoe heet die serie ook alweer? Was begin jaren '90. Toch?Eeerder eind 80 volgens mij, ik ga even zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 5 juli 2010 om 23:14
Pepper
Hill Street Blues
Die serie met buitenaardse wezens V
Er was ook een serie die ging over een vrouw die door haar man in een rivier met krokodillen was geduwd en voor dood achter gelaten. Maar ze leefde nog, ging naar de plastisch chirurg en nam wraak door hem opnieuw te versieren.... spannend.
Hill Street Blues
Er was ook een serie die ging over een vrouw die door haar man in een rivier met krokodillen was geduwd en voor dood achter gelaten. Maar ze leefde nog, ging naar de plastisch chirurg en nam wraak door hem opnieuw te versieren.... spannend.
maandag 5 juli 2010 om 23:16
quote:Iwannalive schreef op 05 juli 2010 @ 23:14:
Pepper
Hill Street Blues
Jaaaaaaaaaaaaa!
Hi Iwanna
Pepper
Hill Street Blues
Jaaaaaaaaaaaaa!
Hi Iwanna
maandag 5 juli 2010 om 23:20