Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Iemand al Gooische Vrouwen deel 2 gezien?
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend Lucy gekeken. Vage film! Niet per se slecht, maar raar..



Nu vakantie, zal dit topic eens doorspitten naar aanraders.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Whiplash gezien. Erg mooie film. De "docent" speelt zijn rol met verve. Ik wilde hem wel door het doek heen trekken, ppfffhhh!
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 02 december 2014 @ 18:02:

Iemand al Gooische Vrouwen deel 2 gezien?



Ja gisteren.

Wat zal ik zeggen? Ik heb me niet echt verveeld, maar ik vond hem wel tegenvallen. De oudere versies van de personages vond ik qua grime niet zo goed gemaakt, dat verpeste die gimmick een beetje. Ik heb ook maar 1x echt hard gelachen. Het verhaal was erg slap en iedereen acteerde nogal mat. Martin Morero was de enige uitblinker.



Daarna heb ik de Riot Club gezien. Over een exclusieve studentenclub van Oxford, die onder invloed van elitair superioriteitsgevoel, groepsdruk en veel drank gruwelijk de beest uithangen. De kritieken waren niet geweldig, maar ik vond het wel een indrukwekkend walgelijke film. En ik vond Holliday Grainger erg leuk om naar te kijken.
.
quote:De oudere versies van de personages vond ik qua grime niet zo goed gemaakt, dat verpeste die gimmick een beetje.Ik vond het vooral lijken of ze allemaal oude brandwonden/ littekens hadden. Ging elke keer door m'n hoofd.
Deel twee van 300 rise of an empire, echt een aanrader.

Tijdje terug gezien via popcorn.

Prachtige hoofdrolspeelster, genadeloos prachtig.
Alle reacties Link kopieren
'The Grand Budapest Hotel'



vertelt het verhaal van een legendarische hotelmanager van een beroemd Europees hotel. Tussen de oorlogen in raakt hij bevriend met een jonge medewerker die een vertrouweling van hem wordt. Het verhaal draait om de diefstal van een onbetaalbaar schilderij uit de Renaissance, de strijd om een enorm familiefortuin en de omwentelingen die Europa transformeren in de eerste helft van de 20e eeuw.
i've got places to go
Alle reacties Link kopieren
The hundred foot journey, over eten en familie etc. Leuke film!
Alle reacties Link kopieren
Mazerunner
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond My old Lady gezien. Gaat over man die een appartement (vrij groot) in Parijs erft. Als hij er naar toe gaat ontdekt hij dat hij er ook een vrouw van 92 bij heeft geërfd die in het complex woont.



Ik vond hem niet geweldig. Ik had verwacht dat hij iets komischer zou zijn en dat het om de film zou draaien om hoe hij die vrouw uit het huis zou werken (dood of levend).
Alle reacties Link kopieren
The Hobbit - battle of the 5 armies



en nu.... Is het afgelopen



Nou ja ik kijk em nog wel een paar keer. Maar ja....
Alle reacties Link kopieren
Exodus: Gods and Kings. Leuke sessie geschiedenis met Christian Bale
Alle reacties Link kopieren
Dawn of the planet of the apes. Ik vond hem heel spannend!
Lucy.



Zou aardig zijn geweest voor Netflix, maar huren was veel te duur. Matige film.
Boys don't cry Wat speelt hillary Swank toch fantastishe in deze film!
Alle reacties Link kopieren
Love, Rosie. Gewoon een standaard romantische komedie, niet bijzonder en zeker niet zo mooi als het boek.



Horrible Bosses 2. Best leuk, ik had er minder van verwacht.
Alle reacties Link kopieren
A long way down met Pierce Brosnan,Toni Colette en Imogeen Poots en Jesse uit breaking bad(ben zijn naam even kwijt).

Beetje zwarte humor en niet heel ingewikkeld of dramatisch maar ik vond hem toch best ok,meer dan ok eigenlijk wel.
Alle reacties Link kopieren
Samba, wel aardig, maar niet zo goed als Intouchables.
Source Code met Jake Ghyllenhalalalala. Soort van serieuze Groundhog Day. Ik vond hem wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Sparkhouse, een moderne Wuthering Heights. Mooie film, rauw. Geen zoete kerstfilm.
Coco Chanel en UP. Beide oudjes en recent op tv. Opgenomen en gelukkig maar. Coco duurde langer dan ik wist.

Seizoen 1 van outlander is voorbij. Een film in delen kan ook.



Gelukkig komen er een heleboel sprookjesfilms. Ook wel lekker voor deze tijd.

UP vond ik erg leuk. Die zag ik via videotheek.



Ik zag dat de Hobbit ook in 3 delen wordt uitgezonden. Het eerste deel is leuk gedaan, maar zo'n lange zit.......
Alle reacties Link kopieren
I Origins. Vage film, ondanks goede kritieken niet mijn ding.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:dagdromer1986 schreef op 08 december 2014 @ 22:52:

MazerunnerMijn hemel, wat een ontzettend slechte film was dat!!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 21 december 2014 @ 13:42:

Samba, wel aardig, maar niet zo goed als Intouchables.Vond hem ook wel aardig, maar niet indrukwekkend. Behalve het bijna-eind dan. En ik heb af en toe ook wel gelachen. Maar geen must, de film kabbelde een beetje voort.
.
Family man : mijn favoriete kerstfilm vind hem gewoon leuk! En Tea Leoni vind ik een hele leuke vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven