Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
quote:Sorcha_ schreef op 25 januari 2011 @ 16:51:

[...]

Grappig dat je dat zegt. In het echt is het namelijk een stelletje .

Was een stelletje.

Is allang weer uit
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 25 januari 2011 @ 17:13:

[...]

Was een stelletje.

Is allang weer uitVolgens mij was het zelfs al uit toen de film gemaakt werd...
Gister Tron gezien, wow!! En gave muziek van Daft Punk!
heb een abbo op de bios, dus zie er nogal wat de laatste tijd. Films die ik goed vond de afgelopen tijd:

- the social network

- gohswriter

- remember me

- the way back (draait nu nog, heeel mooi)

- love en other drugs is wel vermakelijk

- haar naam was sarah
o en Harry Potter natuurlijk!
quote:calvijn1 schreef op 20 januari 2011 @ 08:09:

[...]

Kijk even op Wikipedia.

Daar staat het uitgelegd.

Dankjewel!

Laatste film..

Inception.
quote:Sorcha_ schreef op 25 januari 2011 @ 16:51:

[...]

Grappig dat je dat zegt. In het echt is het namelijk een stelletje .Echt? Oh haha.. dat wist ik niet. Maar ik vond ze niet zo leuk samen en er was ook niet 'echt' iets tussen die 2 vond ik. ( vandaar dat het vast alweer over is.. )
quote:eleonora schreef op 02 juni 2010 @ 06:43:

Gisteren 'SM Rechter' gezien van Erik Lamens.

Ondanks de titel en de expliciete beelden (heel mooi gedaan trouwens) een prachtfilm, werkelijk een aanrader van jewelste.

Heeeeele late reactie maar ik zat dit topic een beetje willekeurig door te lezen.

N.a.v. dit bericht ben ik deze film ook gaan kijken en ik vind het ook zeker een aanrader!

Heb na het kijken van de film nog gekeken naar een stukje over deze film in de wereld draait door.

Gesprek met de SM rechter
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 26 januari 2011 @ 09:28:

[...]

Heeeeele late reactie maar ik zat dit topic een beetje willekeurig door te lezen.

N.a.v. dit bericht ben ik deze film ook gaan kijken en ik vind het ook zeker een aanrader!

Heb na het kijken van de film nog gekeken naar een stukje over deze film in de wereld draait door.

Gesprek met de SM rechter

Wil hem ook graag zien.

Heb ook een stuk geprobeerd, maar ik knap ontzettend af op het Belgische accent.

Stoort mij te veel, misschien toch maar even overheen zetten, want ik houd wel van dit soort film

Ben heel nieuwsgierig naar The Kings speach en naar The Black Swan.

Vind het zo leuk voor Colin Firth dat hij genomineerd is voor een oscar. Hij verdient het!
In de bios met de kids: Dik Trom.

Erg vermakelijke film! Feel good en grappig..

Salt. Na ongeveer een half uur heb ik het opgegeven. Niet mijn soort film!

Remember me, idem dito. Na de eerst scene leek het me een goede film maar vond hem nogal traag.
John Q.

Wel een oudje maar wel pakkend.

Ik heb wel even zitten snotteren maar aangezien dat momenteel bij elke film gebeurd is dat niet heel vreemd .
"Les Amours Imaginaires" gekeken. Ik vind het echt een geweldige film. Grappig, ontroerend, herkenbaar.
Vanavond Sex& the city 2 gezien,ik vond hem vermakelijker dan deel 1 aan de ene kant, maar aan de andere kant begin ik het een beetje een zielige vertoning te vinden van die 4 dames.

En het verhaal was zeer mager.

Deze speelt voor een groot deel in Abu Dhabi(opgenomen in Marokko geloof ik) en ze lopen er rond ik kleding die in mijn ogen dus echt nergens op slaat en ze zitten zo ontzettend zwaar in de make up dat je je volgens mij rot schrikt als je ze in het echt zou zien
Ik heb Sonny Boy. Ik vond het wel een mooie film maar ik heb het boek niet gelezen. Die is ongetwijfeld beter
Gisteravond going the distance gezien. Vond hem erg leuk, lekker grappig en ik vond juist dat er wel veel chemie tussen drew en justin was. Haha grappig toch.

Vond een hele hoop stukjes erg grappig.
Had The Time Travellers Wife gehuurd. Had zin om te zwijmelen. Kreeg goede recensies op IMDB, maar ik had beter moeten weten. Ik vond het vooral gedoe, met dat tijdreizen, en ik weet zeker dat als ik zin zou hebben er echt over na te denken, dat het van geen kant klopt.

Had 3 weekfilms gehaald. Heb nog liggen: Doubt en The Escapist. Ga morgen 1 van beiden kijken.
Zojuist 127 hours met James Franco. Erg mooie film vond ik.
Hachi!

Janken!

Beetje langdradig maar het verhaal raakte me wel.
quote:puck69 schreef op 27 januari 2011 @ 21:34:

In de bios met de kids: Dik Trom.

Erg vermakelijke film! Feel good en grappig..

Salt. Na ongeveer een half uur heb ik het opgegeven. Niet mijn soort film!

Remember me, idem dito. Na de eerst scene leek het me een goede film maar vond hem nogal traag.

Jammer, zowel Salt als Remember me moet je echt afkijken.

Zit nogal een twist in
''let me in''

Apart....
LOFT. Prima film. Lekker veel wendingen. Zat goed in elkaar.
Heb net de Nederlandse film Joy gekeken.

Gaat over een 18 jarig meisje wat als baby te vondeling wordt gelegd en de zoektocht naar haar moeder.

Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik er nu van vond,aan de ene kant wel goed maar toch ook weer niet echt boeiend.
quote:Tely schreef op 29 januari 2011 @ 23:01:

LOFT. Prima film. Lekker veel wendingen. Zat goed in elkaar.

Ook gezien, boeiend van het begin tot het einde.

Goed tempo.
Vannacht Slumdog millionaire gezien. Omdat die zo de hemel in werd geprezen is hij mij waarschijnlijk tegengevallen. Maar zeker geen slechte film. Origineel verhaal wel. Was wel onder de indruk van de acteerprestaties van de kinderen.

Vanavond naar Les petits mouchoirs.
De storm: Als het niet alleen om de baby ging, had het een betere film kunnen zijn.

The young Victoria: Een kostuumdrama waar je heerlijk voor kunt zitten zonder te veel na te denken. Michiel Huisman heeft een erg grappig Duits accent als hij Engels spreekt.

KeinOhrHasen: Soort van Alles is liefde, maar dan in het Duits. Persoonlijk vond ik hem leuker dan Alles is liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven