Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
dinsdag 25 januari 2011 om 19:15
dinsdag 25 januari 2011 om 21:30
woensdag 26 januari 2011 om 09:28
quote:eleonora schreef op 02 juni 2010 @ 06:43:
Gisteren 'SM Rechter' gezien van Erik Lamens.
Ondanks de titel en de expliciete beelden (heel mooi gedaan trouwens) een prachtfilm, werkelijk een aanrader van jewelste.
Heeeeele late reactie maar ik zat dit topic een beetje willekeurig door te lezen.
N.a.v. dit bericht ben ik deze film ook gaan kijken en ik vind het ook zeker een aanrader!
Heb na het kijken van de film nog gekeken naar een stukje over deze film in de wereld draait door.
Gesprek met de SM rechter
Gisteren 'SM Rechter' gezien van Erik Lamens.
Ondanks de titel en de expliciete beelden (heel mooi gedaan trouwens) een prachtfilm, werkelijk een aanrader van jewelste.
Heeeeele late reactie maar ik zat dit topic een beetje willekeurig door te lezen.
N.a.v. dit bericht ben ik deze film ook gaan kijken en ik vind het ook zeker een aanrader!
Heb na het kijken van de film nog gekeken naar een stukje over deze film in de wereld draait door.
Het Viva forum is papaja.
woensdag 26 januari 2011 om 10:30
quote:NymphadoraTonks schreef op 26 januari 2011 @ 09:28:
[...]
Wil hem ook graag zien.
Heb ook een stuk geprobeerd, maar ik knap ontzettend af op het Belgische accent.
Stoort mij te veel, misschien toch maar even overheen zetten, want ik houd wel van dit soort film
Ben heel nieuwsgierig naar The Kings speach en naar The Black Swan.
Vind het zo leuk voor Colin Firth dat hij genomineerd is voor een oscar. Hij verdient het!
[...]
Wil hem ook graag zien.
Heb ook een stuk geprobeerd, maar ik knap ontzettend af op het Belgische accent.
Stoort mij te veel, misschien toch maar even overheen zetten, want ik houd wel van dit soort film
Ben heel nieuwsgierig naar The Kings speach en naar The Black Swan.
Vind het zo leuk voor Colin Firth dat hij genomineerd is voor een oscar. Hij verdient het!
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 27 januari 2011 om 21:34
zaterdag 29 januari 2011 om 00:33
Vanavond Sex& the city 2 gezien,ik vond hem vermakelijker dan deel 1 aan de ene kant, maar aan de andere kant begin ik het een beetje een zielige vertoning te vinden van die 4 dames.
En het verhaal was zeer mager.
Deze speelt voor een groot deel in Abu Dhabi(opgenomen in Marokko geloof ik) en ze lopen er rond ik kleding die in mijn ogen dus echt nergens op slaat en ze zitten zo ontzettend zwaar in de make up dat je je volgens mij rot schrikt als je ze in het echt zou zien
En het verhaal was zeer mager.
Deze speelt voor een groot deel in Abu Dhabi(opgenomen in Marokko geloof ik) en ze lopen er rond ik kleding die in mijn ogen dus echt nergens op slaat en ze zitten zo ontzettend zwaar in de make up dat je je volgens mij rot schrikt als je ze in het echt zou zien

zaterdag 29 januari 2011 om 21:11
Had The Time Travellers Wife gehuurd. Had zin om te zwijmelen. Kreeg goede recensies op IMDB, maar ik had beter moeten weten. Ik vond het vooral gedoe, met dat tijdreizen, en ik weet zeker dat als ik zin zou hebben er echt over na te denken, dat het van geen kant klopt.
Had 3 weekfilms gehaald. Heb nog liggen: Doubt en The Escapist. Ga morgen 1 van beiden kijken.
Had 3 weekfilms gehaald. Heb nog liggen: Doubt en The Escapist. Ga morgen 1 van beiden kijken.
zaterdag 29 januari 2011 om 21:40
quote:puck69 schreef op 27 januari 2011 @ 21:34:
In de bios met de kids: Dik Trom.
Erg vermakelijke film! Feel good en grappig..
Salt. Na ongeveer een half uur heb ik het opgegeven. Niet mijn soort film!
Remember me, idem dito. Na de eerst scene leek het me een goede film maar vond hem nogal traag.
Jammer, zowel Salt als Remember me moet je echt afkijken.
Zit nogal een twist in
In de bios met de kids: Dik Trom.
Erg vermakelijke film! Feel good en grappig..
Salt. Na ongeveer een half uur heb ik het opgegeven. Niet mijn soort film!
Remember me, idem dito. Na de eerst scene leek het me een goede film maar vond hem nogal traag.
Jammer, zowel Salt als Remember me moet je echt afkijken.
Zit nogal een twist in
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 30 januari 2011 om 12:22
zondag 30 januari 2011 om 15:00

zondag 30 januari 2011 om 15:50
De storm: Als het niet alleen om de baby ging, had het een betere film kunnen zijn.
The young Victoria: Een kostuumdrama waar je heerlijk voor kunt zitten zonder te veel na te denken. Michiel Huisman heeft een erg grappig Duits accent als hij Engels spreekt.
KeinOhrHasen: Soort van Alles is liefde, maar dan in het Duits. Persoonlijk vond ik hem leuker dan Alles is liefde.
The young Victoria: Een kostuumdrama waar je heerlijk voor kunt zitten zonder te veel na te denken. Michiel Huisman heeft een erg grappig Duits accent als hij Engels spreekt.
KeinOhrHasen: Soort van Alles is liefde, maar dan in het Duits. Persoonlijk vond ik hem leuker dan Alles is liefde.