Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1624 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren Quote
The lost city met Sandra Bullock, Channing Tatum, Daniël Radcliffe en Brad Pitt. Niet heel erg goed maar ook niet slecht. Leuk als tussendoortje maar geen must see.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het smelt. Gebaseerd op het boek van Lize Spit. Heb het boek zelf niet gelezen. Film heeft wel indruk gemaakt, pffh.

Wat maken de Belgen toch mooie films. Vond close vorige jaar ook al zo heftig mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocco en Sjuul. Wel aardig.

Voor mantelzorgster en oma Sjuul gaat het leven zijn gangetje totdat ze haar jeugdliefde weer ontmoet, de avontuurlijke en flamboyante Rocco met wie ze vroeger heeft gedanst. Hun opbloeiende verliefdheid zorgt voor onenigheid in de families. Durven Rocco en Sjuul tot ontevredenheid van hun omgeving toch voor elkaar te kiezen? Is het ooit te laat om opnieuw te beginnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit met de kinderen voor de zoveelste keer de Mario film te kijken maar die blijft leuk! Volop jeugdsentiment :heart:
Vorige week Past Lives gezien, fijne bioscoopfilm voor de zondagochtend.

En After Sun, ook mooi.
The Burial op Prime. Zo'n waargebeurd feelgood David vs. Goliath rechtbankdrama / comedy met Jamie Foxx als schreeuwerige advocaat. Beetje dertien in een dozijn maar vermakelijk wel.

Afbeelding
Scream 5. Voorspelbaar, maar toch ook niet. Vond hem leuk. :D

En vorige week Idiocracy. Is een slappe film uit 2006, maar hoe dicht bij de waarheid kan een film stiekem zitten? Daardoor vond ik hem wel goed, ook al was hij slecht.
Alle reacties Link kopieren Quote
The miracle club. Was wel aardig. Kabbelde leuk voort. Met Laura Linney, Maggie Smith en Kathy Bates. Zijn wel actrices waar ik blij van word.

Het is eind jaren zestig de droom van elke huisvrouw om de wijde wereld in de trekken, weg van de dagelijkse sleur. Met het winnen van een pelgrimstocht naar de heilige stad Lourdes komt dit voor de gelukkigen Lily, Eileen, en Dolly ineens binnen handbereik. Ze krijgen de kans om zich uit te leven, het leven te vieren en te genieten van hun onafhankelijkheid. Al snel wordt duidelijk dat er meer bij komt kijken en worden de vrouwen geconfronteerd met persoonlijke obstakels. Langzaam maar zeker beginnen ze hun allergrootste geschenk op waarde te schatten: de kracht van hun vriendschap.
Alle reacties Link kopieren Quote
Killers of the flower moon. In de bios.
Lange film maar echt de moeite waard.

En ik vraag me af of dit de laatste film gaat zijn van Scorsese en De Niro. Die zijn echt al stokoud…. Zou je niet zeggen als je De Niro ziet in die film.
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
10-11-2023 23:13
Killers of the flower moon. In de bios.
Lange film maar echt de moeite waard.

En ik vraag me af of dit de laatste film gaat zijn van Scorsese en De Niro. Die zijn echt al stokoud…. Zou je niet zeggen als je De Niro ziet in die film.
Ik vond Robert de Niro echt heel erg goed in deze film!
Alle reacties Link kopieren Quote
The Marvels

Echt vreselijk slecht
Frankly my dear, I don"t give a damn
Barbie. Stond al een tijd op t lijstje. Ik vond t een leuke film, en goeie boodschap ook, maar toch viel ie wat tegen.. misschien waren mijn verwachtingen iets te hoog, na alle positiviteit eromheen.
Serendipity.

Feel good movie. Geengoede film, geen slechte film, wel heel romantisch en vreselijk voorspelbaar, maar wel grappig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pain hustlers op Netflix met Emily Blunt over de medicijnenbusiness. Vond hem best ok.
Ohh Serendipity :flirting: Ik zag m voorbijkomen en bleef bijna wéér hangen. Dochter zag een scène en herkende m ook meteen en had m ook zo weer gekeken. Ik weet niet wat t is, de combinatie van New York, liefde en kerstmis, maar vind t een heerlijke film.
Alle reacties Link kopieren Quote
The lost city met Sandra Bullock en Channing Tatum. Op Netflix.
Leuk voor een regenachtige dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amarilis schreef:
13-11-2023 13:18
The lost city met Sandra Bullock en Channing Tatum. Op Netflix.
Leuk voor een regenachtige dag.


Eensch.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Een hele oude Halloween comedy achtige film was super leuk
Mister boogdy heet hij volgens mij jaren ,80
Alle reacties Link kopieren Quote
John Wick op prime

I :heart: Keanu Reeves
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Explorista schreef:
13-11-2023 19:23
Eensch.
En er is veel regen momenteel dus dit soort films is wel een leuke uitkomst. Blij dat we er niet voor naar de bios zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren The Creator gezien. Magere voldoende. Scifi formulefilm. Zag er wel gelikt uit, maar greep mij geen seconde aan.
campanula wijzigde dit bericht op 15-11-2023 15:50
0.83% gewijzigd
It won't stop until you wise up
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorige week een film gezien die het andere uiteinde is. Yin Ru Chen Yan/Return to Dust.
Traag, intiem arthouse drama over 2 verstotelingen die uitgehuwelijkt worden en langzaam elkaar vinden. Zo'n film waar je een paar dagen later nog aan terugdenkt.
It won't stop until you wise up
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb maandag Sound of Freedom gezien.

Gaat over kidnapping van kinderen die daarna de kinderprostitutie en uitbuiting circuit ingaan.
Vond het een zeer heftige film maar wel een aanrader. Moest echt bijkomen nadat de film afgelopen was, kwam erg binnen moet ik zeggen. Zelfs mijn man was erg onder de indruk.
Lebow schreef:
12-11-2023 22:20
Barbie. Stond al een tijd op t lijstje. Ik vond t een leuke film, en goeie boodschap ook, maar toch viel ie wat tegen.. misschien waren mijn verwachtingen iets te hoog, na alle positiviteit eromheen.
Ik vond hem geweldig ♥️
Maar ik ben hardcore Barbie van. 🌼🤣
Ik zag de reclame voor een moord kost meer levens ik heb het boek gelezen ik vond het boek zeer indrukwekkend.
Maar is volgens mij een serie ?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven