Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1609 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren Quote
KoffieDoosje schreef:
10-12-2019 10:39
Van de week Cast Away weer gekeken. Blijft ook een goede film. Dat een film met alleen maar Tom Hanks en een volleybal zo vermakelijk toch nog is.
Wilson! Die kwam later ook te koop in winkels.
Even geen inspiratie.
RikM schreef:
10-12-2019 08:30
Gemini Man, met Will Smith als huurmoordenaar die het tegen een jongere versie van zichzelf moet opnemen.
De film schijnt nogal geflopt te zijn maar ik vond het best goed gedaan. Echt knap hoe ze Will jonger hebben gemaakt. Alsof je naar de Fresh Prince zit te kijken.


Afbeelding
Ik heb een stuk van Alladin gezien waarin hij de geest speelt. Het zijn rollen die op zijn lijf zijn geschreven.
Overdreven, maar als hij ze doet dan is het acceptabel.
Ik vind hem leuker dan Eddy Murphy. Dat zal het verschil tussen komiek en echte professionele acteur wel zijn.
Will Smith kan echt acteren.

Ik ben ook een van de weinigen die de film van hem samen met zijn zoon leuk vind.

Eddy Murphy is de ezel in Shrek.
La La land en die vond ik tegen vallen.
Het is een beetje als I am singing in the rain, maar dan 4 jaargetijden of zoiets.
Maar voor de liefhebber zeker wel goed gefilmd.

Tom Cruise in Edge of tomorrow.
Een beetje een vaag verhaal. Leek iets te veel op War of the Worlds, die ene film met de weer voorspellende marmot en de weerman. Misschien heb ik een stukje gemist, maar de andere SF vond ik beter. Die vind ik de enige echte films. Maar ik heb hem wel helemaal gekeken. Wilde weten hoe het verder ging.
Oblivion, Vanilla Sky en Minority Report vond ik de beste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nanny McPhee blijft leuk vooral Angela Landsbury als akelige oud tante is hilarisch
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Fast and furious/ Hobbs and Shaw of hoe het ook mag heten. Ik weet eigenlijk niet waarom we deze serie nog kijken want er is echt geen reet aan.
Jumanji the next level in Imax D3. Heel gaaf!
Rouge__ schreef:
08-12-2019 15:36
Jumanji : welcome to the jungle .. wat een leuke film, heb genoten haha.
dacht eerst dat een slap aftreksel was van het orgineel.
Het origineel was slap en kinderachtig, deze hedendaagse Jumanji's zijn gaaf! Als je net welcome to the jungle hebt gezien én leuk vond moet je echt next level in de bios gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
die staat op de lijst.

Knives out, had aardig wat twijfels.. maar wat een leuke film!!!, ik heb wel de helft van de tijd echt in de spanning gezeten. heerlijk detective verhaal.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarajevo duitse film over de nasleep van de moord van Frans-Ferdinand van Oosterijk.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Baantjer : het begin. Op Videoland. Ik vond het leuk. Met Waldemar Torenstra als een jonge Baantjer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Huisvrouwen bestaan niet( deel 1 ) . Ook leuk.
El Camino wat een tegenvaller, ging nergens over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net naar Last Christmass geweest.
Die zag ik echt niet aan komen

Dadelijk naar Frozen en vanavond April, Mag, June.

Dan heb ik mn abbo weer goed besteed
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Net terug van The peanut butter Falcon. Wat een aandoenlijke film. Met een big smile gekeken.

https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~b31b54ca/
max.daffie wijzigde dit bericht op 22-12-2019 10:01
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren I, Tonya op tv. Over Tonya Harding. Ik vond de manier waarop het verhaal gebracht werd niet prettig, de karakters 'praten' soms in de camera tegen de kijker. Hou ik niet van.
Even geen inspiratie.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
21-12-2019 20:26
Gisteren I, Tonya op tv. Over Tonya Harding. Ik vond de manier waarop het verhaal gebracht werd niet prettig, de karakters 'praten' soms in de camera tegen de kijker. Hou ik niet van.
Oh die wilde ik eigenlijk zien maar dat in de camera praten haat ik dus dan sla ik over.

Wij hebben nu op Netflix A Bad Moms Christmas aan staan maar dat is echt slecht zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
April, May en June is wel een tranentrekker hoor.
Niet slecht iig,
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren Aliens gekeken. Een van de weinige Sci-Fi films die gewoon echt goed is. :-D
calvijn1 schreef:
21-12-2019 15:40
Net naar Last Christmass geweest.
Nog meer de ultieme kerstvakantiefilm dan ik van tevoren dacht.
calvijn1 schreef:
21-12-2019 15:40
Die zag ik echt niet aan komen
Dat is precies wat ik ook zei.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
10-12-2019 21:36
Wilson! Die kwam later ook te koop in winkels.


Ja, dat weet ik nog.
Dat ik ook een traantje wegpinkte om een volleybal. Ik schaam me daar toch een beetje voor nu. :-D
Ik heb eindelijk Joker kunnen zien. Wat was dat onwijs goed zeg.
Na Heath Ledger dachten we allemaal dat er nooit meer een betere Joker zou komen... Nou, dus wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand Cats al gezien?

Ivm de slechte recensies twijfel ik nog
Frankly my dear, I don"t give a damn
Once Upon A Time... In Hollywood. Ik vond er eerlijk gezegd niet zo heel veel aan (waar ging die film in godsnaam over?), maar Brad Pitt stal wel lekker de show op het eind. En DiCaprio was goed zoals altijd. Niet Quentins beste, als je het mij vraagt.
calvijn1 schreef:
29-12-2019 23:48
Iemand Cats al gezien?
Ivm de slechte recensies twijfel ik nog
Ja, in het kader van een stukje ramptoerisme. En ik heb een abonnement op de lokale bios. Ik zou er niet voor willen betalen, maar voor gratis vond ik hem prima. Het is een musical. Het moet je genre zijn. Geen filmisch spektakel en een heel recht toe recht aan verhaal.
calvijn1 schreef:
29-12-2019 23:48
Iemand Cats al gezien?

Ivm de slechte recensies twijfel ik nog

De recensies zijn zó slecht dat je 'm bijna alleen daarom al zou willen zien. :hihi:

Het is wel vermakelijk leesvoer:

https://www.imdb.com/title/tt5697572/reviews

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven