Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1589 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
The Shape of Water (2017)
Begrijp nu wel de kritiek. Het was niet echt bijzonder.
In vergelijking met Big Fish (2003) en American Beauty (1999) als verhaal ook veel minder boeiend. Maar deels wel mooie beelden.

Pathfinder (2007) had ik al eerder gezien. Dat soort films is overdreven maar wel goed uitgevoerd. Is nogal onrealistisch. Vikingen droegen een helm zonder hoorns. Scoort ook laag.

Charlie and the Chocolate Factory (2005) ook deels gekeken.
Ik heb eigenlijk geen enkele film helemaal gedaan.

Jaaa, Cats vind ik wel mooi in de kostuums zitten. Daarvoor zou ik e film wel een keer willen zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
23-12-2019 22:10
Ik heb eindelijk Joker kunnen zien. Wat was dat onwijs goed zeg.
Na Heath Ledger dachten we allemaal dat er nooit meer een betere Joker zou komen... Nou, dus wel.
Eens. Al vond ik de film niet zo zwartgallig en agressief als ik verwacht had door de media.
Vanavond komt Hugo van Martin Scorcese. Heb hem al gezien en hij is magisch. Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren Quote
Don’t let go, best ok.
Victoria and Abdul, ik vond hem leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze week naar 3 films geweest. Parasite, vond het een geweldige film. Hoe bedenk je het verhaal. Zeer verrassend. Genoten!

Daarna naar Knives out. Een "wie heeft het gedaan film". Keek leuk weg.

En als laatste Jojo rabbit. Vond het meer een jeugdfilm, maar ondanks dat toch een erg leuke film. Gaat over een jongetje van 10 die bij de hitlerjugend zit en zijn moeder houdt een joods meisje schuil op zolder.
Alle reacties Link kopieren Quote
April,May & June eerst had ik zoiets van zal wel weer niks zijn, maar het is best een mooie film vooral aan het bijna eind kwamen de tranen.
alleen Linda de Mol moet echt haar stylist ontslaan of een goed gesprek hebben.

ik heb mij doodgelachen om de trailer van Jojo Rabbit, twijfel nog of ik zal gaan of niet,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Net naar Just Mercy geweest

Ben er stil van..........
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
1917. Erg aangrijpend en ontzettend knap gemaakt. Zeker weten een aanrader!!
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
17-01-2020 23:16
Net naar Just Mercy geweest

Ben er stil van..........
ik twijfel nog, kan niet zo goed tegen zulke films :'-(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
18-01-2020 23:18
ik twijfel nog, kan niet zo goed tegen zulke films :'-(
Hij is wel wat traag, maar toch een aanrader.
Alle karakters worden ook meesterlijk gespeeld
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
18-01-2020 23:22
Hij is wel wat traag, maar toch een aanrader.
Alle karakters worden ook meesterlijk gespeeld
ik ga er over nadenken misschien, hou ik het in gedachten

Bombshell, in het begin vond ik het erg verwarrend vanwege de vele personages en daarna kwam bij mijde vraag: hoe ver zou jij gaan voor je baan?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Net Bombshell gezien

Erg goed. Tis er even in komen, maar een topper.

Alle rollen ook erg goed gecast
Frankly my dear, I don"t give a damn
ik was dit topic kwijt. Ik heb zin om veel films te kijken de komende tijd en dan vooral oudere die ik nog niet gezien heb. Net als met boeken ga ik het bijhouden dit jaar. Tot nu toe heb ik voornamelijk vliegtuigfilms gezien.

Ik zag Nico 1988, interessant want ik ken haar alleen van de Velvet underground maar das eigenlijk heel lullig want dat geldt voor iedereen. Gloomy sfeertje

Wreck it Ralph: wel vermakelijk maar niet memorabel

Gummo: ik hou ervan, er zit geen verhaal in maar de sfeer geeft me kippenvel. Wel heel naar, Ik vond Spring Breakers fantastisch en nu wil ik meer van deze regisseur zien.

Psycho: omdat 'ie op Netflix staat. Dit is nu al de derde keer dat ik hem probeer te kijken en ik vind het zo saai, maar ik weet dat 'ie briljant is, kan iemand me uitleggen waarom? Okee de beelden zijn mooi maar het gaat zo traag. En niet op een goede manier.

The Dirt: Motley Crüe. Ook op Netflix. Heel belabberd en ik ben nog wel fan van de Crüe
Max.Daffie schreef:
16-01-2020 21:42
Deze week naar 3 films geweest. Parasite, vond het een geweldige film. Hoe bedenk je het verhaal. Zeer verrassend. Genoten!
Ja vond ik ook heel erg verrassend, ik dacht echt dat het zo'n cutesy kijk deze arme mensen eens authentiek zijn film was, ik zag de twist niet aankomen
Oja ik wil ook heel graag naar Cats omdat ik alle liedjes ken, omdat ik hoor dat het zo'n trainwreck van een film is en omdat ik Idris Elba in zo'n kattenpakje wil zien
Alle reacties Link kopieren Quote
Murrmurr schreef:
25-01-2020 18:52
Oja ik wil ook heel graag naar Cats omdat ik alle liedjes ken, omdat ik hoor dat het zo'n trainwreck van een film is en omdat ik Idris Elba in zo'n kattenpakje wil zien
Dat laatste kan wel je crush verstoren.
Dat zou zonde zijn.😂
whateverever schreef:
26-01-2020 11:56
Dat laatste kan wel je crush verstoren.
Dat zou zonde zijn.😂
Ik neem aan dat het een strak pakje is, dan zie ik niet hoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Murrmurr schreef:
26-01-2020 12:01
Ik neem aan dat het een strak pakje is, dan zie ik niet hoe
Dat aspect had ik nog niet voor ogen.😉
Wat stom, Cats draait al niet meer. Ik was deze maand in Australië en daar was 'ie nog overal, en ik had het aan mijn moeder beloofd als cadeautje
Alle reacties Link kopieren Quote
Dolittle.... weet het niet zo goed.. aan de ene kant best grappig maar ook heel rommelig en een verfromfraaide RDJ :-?

Cats staat op mijn overgebruik-pathepas-lijst, maar ik vrees dat ik moet opschieten, een voorstelling per dag en bij allemaal staat :laatste kans!
had gister even op YT het liedje memories opgezocht en ik was in tranen (de versie van Elaine Paige) toch maar is kijken deze week.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Easy Rider: moest er even inkomen want een hoop gelummel en geblow met die kuthippies en weer totaal geen verhaallijn maar op het einde was ik toch wel geraakt. Wat ik goed vind is dat het niet een film is die de hippie cultuur kritiekloos omarmt, zoals ik eerst dacht

Woodstock: 3 days of peace and music[/b]. Mooie registratie, nostalgisch naar een tijd die ik niet heb meegemaakt

Full metal jacket: nooit eerder gezien! paar scènes waarvan ik dacht oei dat kun je nou niet meer maken maar hee hij is al oud. Verder supergoed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteravond naar Dark waters geweest. Gaat over een advocaat die de strijd aangaat met een groot, invloedrijk chemiebedrijf (op waargebeurde feiten gebaseerd).

Film brengt het proces zeer goed in beeld, zonder toeters en bellen. Verveelde geen minuut.
Alle reacties Link kopieren Quote
Once upon a time in Hollywood. Beetje lang maar ik vond hem wel leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cats draait hier in Rotterdam al niet meer
Frankly my dear, I don"t give a damn
Saw VII. Leuke film. :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven