Entertainment alle pijlers

Welke film heb je voor het laatst gezien? Deel 3

13-08-2019 08:37 1624 berichten
Deel 3 alweer van Welke film heb je voor het laatst gezien?

Linkje deel 2: entertainment/welke-film-heb-je-het-laa ... 246128/127#

Veel lees- en schrijfplezier :cheers: :popcorn:


Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net terug van the best of Dorien B. (mijn werkgever sponsort een filmhuis, heel fijn :hyper: ). Belgische film over een vrouwelijke dierenarts. Keek leuk weg. Niet een "die moet je gezien hebben", maar wel aardig. Haar vader in de film speelt ook in de serie gevoel voor tumor (netflix).

Even van de site....: Dorien heeft alles om gelukkig te zijn: een succesvolle man, twee schattige kinderen en een dierenartsenpraktijk vol kleine huisdieren. Maar wanneer ze haar ouders betrapt op jarenlang overspel en haar man wel erg close blijkt te zijn met een collega, begint ze te twijfelen. Een telefoontje met slecht nieuws is de druppel. Ze voelt zich verloren, kan bij niemand terecht. Dorien evalueert haar leven, is dit het dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt goed Max.Daffie.
Gisteren de film The Secret Life of Pets 2 gekeken. De film heeft niet bijster veel plot (net als deel 1), maar ik vond hem heel erg grappig.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
RikM schreef:
14-11-2019 11:30
Verwacht na het succes van Bohemian Rhapsody overigens maar een hoop muziekfilms. Er zijn al plannen voor een film over Elvis Presley, The Beatles, de Bee Gees, Madonna, Amy Whinehouse, en zelfs Céline Dion. Ze gaan dit helemaal uitmelken.
Je vergeet Michael Jackson, Prince en George Michael.
Maar dat is n.a.v. recent terug gevonden nog nooit uitgegeven werk. Ik geloof dat het de beelden van de artiesten zelf is.

Madonna is al een film die op zich wel interessant is. Ooit op RTL4 gezien. Is al ouder.
De film Desperately Seeking Susan was ook wel leuk om te kijken.
Hetzelfde geldt voor de Beatles en Elvis Presly en een heleboel van die artiesten.

Als je naar de film Tommy (1975) kijkt dan zie je een film en dat is de rockopera. Heel apart om dat te zien.
Daar zitten heel veel van die artiesten in. https://www.imdb.com/title/tt0073812/

EDIT: Nu je het zegt. Dat was in de jaren 70 ook een hype. Allemaal muziekfilms.
Maar er was ook een serie over Ramses Shaffy.
De serie over de familie Moscowitz. Evita en al die andere musicals.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 16-11-2019 22:03
9.50% gewijzigd
Maar ik heb SKULL Island gezien en in de hele serie KONG films was dit wel een interessante. Zaten nogal wat Viet Kong oorlog films in verwerkt.
Heel leuke verwerkt zonder erg goor te worden. Er zat heel duidelijk een verhaal in.
Met een kleine rol voor NIXON aan boord als kopstuk. Ik zag er ook wel de hele film Acopolypse Now maar dan samen gevat in enkele minuten.
Begint met WO II (Japan en Amerika) en de rest was 1973. Op wikipedia lees ik die linken helemaal niet terug. Daar zien ze wel de overeenkomst met Godzilla. Ik zie vooral het zinloze van alle oorlog als verhaal. Hij is niet zo spectaculair, maar ik vond hem wel spannend.

The KINGSMAN met Colin Firth als een soort van remake van James Bond en The Wreekers. Erg slecht, maar ik vond James Bond ook niet echt leuk. Is niet mijn genre.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteravond naar Sorry we missed you geweest. Wat een mooie, schrijnende film. Je gaat even anders kijken naar je bestelde pakketje wat precies op tijd afgeleverd is.

recensie: https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~baf0e383/
Alle reacties Link kopieren Quote
Knives out.

Ik houd er van, mijn man viel in slaap
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
24-11-2019 01:05
Knives out.

Ik houd er van, mijn man viel in slaap
Ik vond dat ze een leuk perspectief hadden gekozen, al had ik zelf al de blinde vlekken correct ingevuld, dus voorspelbaar was de film wel. Normaal zie ik plot-twists niet aankomen.

Gisteren Frozen II gezien. Prachtig gemaakt, maar het verhaal vond ik onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
De brief voor Sinterklaas met mijn zoon van 7.

Best vermakelijk, ben iig wakker gebleven
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rambo: Last Blood

Holy shit, wat een snoeiharde actiefilm. Niet voor mensen met een zwakke maag.
Een verhaaltje van niets, maar Stallone (73!) laat wel zien dat hij nog altijd de bruutste actiester is.

"I want them to know that death is coming"
Alle reacties Link kopieren Quote
Mockingjay part 2. Dachten stom genoeg dat we naar deel 1 zaten te kijken maar dat hoeft dus niet meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Destination wedding met Keanu Reeves en Winona Ryder. Tsja, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. In deze film wordt 95% van de tijd alleen gepraat door genoemde acteurs. En dat is veel. Heel veel. Ze doen het allebei prima, maar er wordt zo ontzettend veel gepraat dat het soms wat vermoeid. De dialogen zijn vaak sterk, vaak herkenbaar, gelaagd komisch en toch was ik blij toen de film afgelopen was. En dat terwijl ik echt weg ben van Keanu als acteur. De verhaallijn is ondergeschikt aan de dialogen; je volgt twee mensen die op weg zijn naar een bruiloft en deze ook bijwonen. Maar daar gaat het dus niet om. Er wordt vooral veel gepraat.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Judy , met Renee Zellweger als Judy Garland

goeie film over de laatste maanden uit het leven van Judy Garland. vond het alleen appart dat het alleen maar over haar jongste kinderen ging Liza (Minelli) zag je maar heel kort.

The greatest showman, fijne film genoten van de nummers
Relax we're all crazy, it's not a competition
Penoza gezien vanmiddag... heftig en echt penoza-achtig...
Jumanji 2. Leuk. Wel eerst de vorige film terugkijken.

Is Penoza ook te doen als je de serie niet kent?
Alle reacties Link kopieren Quote
ikBedoelHetGoed schreef:
08-12-2019 00:14
Jumanji 2. Leuk. Wel eerst de vorige film terugkijken.

Is Penoza ook te doen als je de serie niet kent?
Volgens mijn zus wel, maar zij vond de film helemaal
Geweldig de series iets minder qua acteerwerk dat was in de film beter
Relax we're all crazy, it's not a competition
Max.Daffie schreef:
21-11-2019 06:57
Gisteravond naar Sorry we missed you geweest. Wat een mooie, schrijnende film. Je gaat even anders kijken naar je bestelde pakketje wat precies op tijd afgeleverd is.

recensie: https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~baf0e383/
Deze film heb ik ook gezien een paar weken terug.
Ik had precies hetzelfde als jij, idd je gaat pakketbezorgers wel even anders bekijken...

Ikbedoelhetgoed: weet ik niet, ik denk het wel maar denk dat je het beter begrijpt als je de serie ook kent. (Maar het kan sowieso geen kwaad..)
Alle reacties Link kopieren Quote
Phoebemeaculpa schreef:
07-12-2019 22:40
Penoza gezien vanmiddag... heftig en echt penoza-achtig...
Oh ben erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren voor de tweede keer A star is born gekeken. Vond hem weer mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jumanji : welcome to the jungle .. wat een leuke film, heb genoten haha.
dacht eerst dat een slap aftreksel was van het orgineel.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Marriage story op Netflix. Met Scarlett Johansson en Adam Driver. Over een echtpaar dat gaat scheiden en hoe moeilijk (en smerig) een scheiding kan zijn.
Ijzersterk geacteerd, uitstekende dialogen, aanrader!
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond naar Knives Out.
Ik lees en hoor gemengde berichten.
De 8.1 op IMDB zal toch niet voor niets zijn hoop ik.
Gemini Man, met Will Smith als huurmoordenaar die het tegen een jongere versie van zichzelf moet opnemen.
De film schijnt nogal geflopt te zijn maar ik vond het best goed gedaan. Echt knap hoe ze Will jonger hebben gemaakt. Alsof je naar de Fresh Prince zit te kijken.


Afbeelding
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 18:39
15.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Van de week Cast Away weer gekeken. Blijft ook een goede film. Dat een film met alleen maar Tom Hanks en een volleybal zo vermakelijk toch nog is.

Ben van plan deze maand lekker veel films te kijken die ik al in geen eeuwigheid heb gezien.

Vanavond ... The Shining! :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ready or Not... :nope:
Relax we're all crazy, it's not a competition
SweetFirefly schreef:
08-12-2019 20:04
Marriage story op Netflix. Met Scarlett Johansson en Adam Driver. Over een echtpaar dat gaat scheiden en hoe moeilijk (en smerig) een scheiding kan zijn.
Ijzersterk geacteerd, uitstekende dialogen, aanrader!
Klinkt goed, die ga ik vanavond eens kijken.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven