Welke John Grisham?
zondag 22 juli 2012 om 21:51
Laatst had ik een topic geopend over luisterboeken en daarvan heb ik er inderdaad een aantal inmiddels.
Nu hebben we ook een heleboel Grisham boeken op de harde schijf staan maar welke zijn nou echt de moeite waard om te luisteren in de auto?
Ik heb alleen The Firm gelezen.
Welke vinden jullie leuk?
Nu hebben we ook een heleboel Grisham boeken op de harde schijf staan maar welke zijn nou echt de moeite waard om te luisteren in de auto?
Ik heb alleen The Firm gelezen.
Welke vinden jullie leuk?
maandag 23 juli 2012 om 09:38
The Brethren gaat over een clubje oude rechters die een gevangenisstraf moeten uitzitten. Vanuit de gevangenis houden ze er een zwendelpraktijk op na.
A Painted House gaat over arme Zuidelijke katoenboeren die het hoofd maar net boven water kunnen houden.
Persoonlijk dacht ik na een aantal John Grisham thrillers te hebben gelezen dat ze allemaal wel een beetje in dezelfde hoek zaten, maar daar kwam ik na het lezen van deze twee weer helemaal van terug!
Wilde ik toch nog even gezegd hebben
A Painted House gaat over arme Zuidelijke katoenboeren die het hoofd maar net boven water kunnen houden.
Persoonlijk dacht ik na een aantal John Grisham thrillers te hebben gelezen dat ze allemaal wel een beetje in dezelfde hoek zaten, maar daar kwam ik na het lezen van deze twee weer helemaal van terug!
Wilde ik toch nog even gezegd hebben