Entertainment alle pijlers

Widm jubileumeditie

20-07-2020 14:21 1337 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/media/6065508/jubileu ... start.html

Yes! Wie gaat er kijken? En hoe zou het eruit zien? Wie doet er mee, zouden het oud mollen zijn?
mendy schreef:
15-09-2020 11:10
Als je de pushberichten van de app aan zet krijg je op maandag een melding zodra de testvraag op de app staat. Vanaf dan heb je 24uur om hem in te vullen.
Die heb ik wel aanstaan. Maar wij waren een dagje weg, dus niet meer aan gedacht de rest van de dag. Vanmorgen pas weer. Dus even een reminder als in " je hebt nog één uur om de testvraag te beantwoorden" zou fijn zijn.
Ik krijg er wel meerdere over het inzetten van de punten.
femme_ schreef:
14-09-2020 22:17
Ik irriteer me oprecht aan Ron, man man man die man werkt op mijn zenuwen...

Ik zit nu nog op Horace en Peggy.. Ik vind Ellie te voor de hand liggend, die is te duidelijk in beeld.

Wat mij overigens opgevallen is, is dat enkel de Joker van Horace steeds in beeld kwam.. Dus de Joker met het Logo van de Mol en dan zijn naam er op. Is dat jullie ook opgevallen?
Ron is mijn mol :biggrin: En mijn partner zet in op Ellie. Puur omdat die 2 geniale mollen zouden kunnen zijn.
Voor iedereen een groene tuin
merano schreef:
13-09-2020 15:30
Ik denk dat Ellie de mol is. (Even hier neerzetten,zodat ik later kan bewijzen dat ik het voor het eerst in 20 jaar bij het rechte eind heb gehad. ;-) )
Dan quote ik je bewijs nog even :P

Ooit één seizoen gevolgd, ik had de mol goed geraden maar alle aanwijzingen volledig gemist. Benieuwd of ik nu de serie ga afkijken...

Ik zit voorlopig op Nikkie of Ellie. o.a. voor actie/gebrek aan actie met het laserspel.
Verder leuk als Tygo en Horace er lang in blijven en Ron kort...
Ik heb zelden die communicatie met de porto zo goed zien gaan :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Erg jammer
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
19-09-2020 21:39
Erg jammer
Eens!
Ron krijgt geld in zijn handen: "wat moet ik hiermee?" :facepalm: :biggrin:
Jammer, degene die eruit is....

Wat zit Ron toch in mijn irritatie zone 😬
marjon1980 schreef:
19-09-2020 21:50

Heel jammer.
Zo'n leuke man.
marjon1980 schreef:
19-09-2020 21:50

Door de manier waarop deze uitzending eindigde vermoed ik dat er nog iets gaat gebeuren met de afvaller van deze week. Ik hoop het althans, vond het een leuke kandidaat.
Daar gaan m'n punten
Zwartgroen schreef:
19-09-2020 21:54
Door de manier waarop deze uitzending eindigde vermoed ik dat er nog iets gaat gebeuren met de afvaller van deze week. Ik hoop het althans, vond het een leuke kandidaat.
Dat denk en hoop ik ook!
Shiiitt dag puntjes 😭
Nou, het is weer zover. Ik dacht dat Horace de mol was. Vorige seizoen had ik dat wel vier keer, dat mijn vermoede mol eruit ging.
En wat is dat toch met Ron? Zelfs bij de stormram stond hij er stom naar te kijken, en dan dat tenenkrommende gedoe met die sloten.
Girafjes schreef:
19-09-2020 22:22
Shiiitt dag puntjes 😭
Bij mij ook :|
KamilleT schreef:
19-09-2020 22:52
En wat is dat toch met Ron? Zelfs bij de stormram stond hij er stom naar te kijken, en dan dat tenenkrommende gedoe met die sloten.
Echt hé. Die man mag van mij acuut van de buis. Zal je zien dat hij de mol is.
Zwartgroen schreef:
Er werd gesproken over 'n plottwist halverwege, dus wellicht krijgen de kandidaten de kans om een afvaller terug te kopen?
Zwartgroen schreef:
Ik ook.
redbulletje schreef:
20-09-2020 08:46
Er werd gesproken over 'n plottwist halverwege, dus wellicht krijgen de kandidaten de kans om een afvaller terug te kopen?
Ja precies, zoiets zou me niets verbazen. En ze worden ook los van elkaar naar de volgende locatie gebracht in die busjes, en dan dat "wordt vervolgd" op het eind..
Ik zag op Twitter al veel mensen hopen op een "Wij zijn niet in Kiev, vriend." en ik hoop met ze mee. :hyper: Ik weet nog dat toen ik echt kippenvel kreeg van dat moment, zo gaaf gedaan!
dolfje schreef:
20-09-2020 08:44
Bij mij ook :|
Ik heb deze keer de app niet gedownload maar anders was ik ook een hoop punten kwijt nu..
Een van mijn mollen eruit.

Ik ga Peggy steeds meer verdenken, maar dat hoop ik niet want die vind ik niet leuk.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Rol is echt de mol niet. Daar is hij te passief voor. Ik zie niet in hoe hij veel geld uit de pot houdt.
Bij dat sloten spel wil zal de mol juist snel los zijn zodat hij actief lijkt en daarna kan je lekker mollen.
Bij de luiken doe je lekker een paar luiken weer dicht en bij het laatste spel gooi je de fakkels mis. Oftewel, Peggy is de mol. Ik ga veel op haar inzetten.
Weet iemand wanneer de finale is?
Spannend einde inderdaad.
Ik vind het nog steeds moeilijk om te zien wie mol zou kunnen zijn, maar Ellie staat hoog op mijn lijstje (als in no. 1 :P), maar da's ook mijn wensmol.
Makkelijker vind ik te bedenken wie het niet is: ik denk niet Ron en niet Nikkie. Hoe grappig ik Nikkie soms ook vind, ze straalt af en toe desinteresse uit - voor mij een teken dat ze niet super betrokken is bij de groep, dus geen mol. En Ron is inderdaad té passief (en mijn ongewenste-mol ;-D)
watdachtjehiervan schreef:
20-09-2020 10:08
Rol is echt de mol niet. Daar is hij te passief voor. Ik zie niet in hoe hij veel geld uit de pot houdt.
Bij dat sloten spel wil zal de mol juist snel los zijn zodat hij actief lijkt en daarna kan je lekker mollen.
Bij de luiken doe je lekker een paar luiken weer dicht en bij het laatste spel gooi je de fakkels mis. Oftewel, Peggy is de mol. Ik ga veel op haar inzetten.
Of Patrick want voor zover je zag ging Patrick steeds achter Peggy aan het huis uit. Peggy liep voorop en Patrick liep eerst naar het raam, liet Peggy voorbij lopen en liep dan achter haar aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven