Entertainment alle pijlers

Widm jubileumeditie

20-07-2020 14:21 1337 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.nu.nl/media/6065508/jubileu ... start.html

Yes! Wie gaat er kijken? En hoe zou het eruit zien? Wie doet er mee, zouden het oud mollen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nog 1 nachtje.... Zin in!!!!
Nikkie de Jager en Ron Boszhard doen waarschijnlijk mee, ben heel benieuwd!! Gun het Ron ook wel echt heel erg :)
Alle reacties Link kopieren
Muurbloempje115 schreef:
04-09-2020 09:51
Nikkie de Jager en Ron Boszhard doen waarschijnlijk mee, ben heel benieuwd!! Gun het Ron ook wel echt heel erg :)
Ik zou het dus stiekem heel grappig vinden als Ron er weer als eerste uit ligt.
En ik hoop dat Nikkie wint.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik hoop dat Peggy de mol is.
Alle reacties Link kopieren
Zou Aart meedoen als kandidaat en Angela ook?
Alle reacties Link kopieren
Eindelijkzwanger schreef:
04-09-2020 10:07
Zou Aart meedoen als kandidaat en Angela ook?
Nee, er doen geen winnaars en finalisten mee volgens mij.
En Angela is nooit kandidaat geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oja dat is ook zo.

Sanne Vogel zou ik ook leuk vinden. Die heeft ook meegedaan toch? Leuk mens
Alle reacties Link kopieren
Er is al een lijst met welke mensen er hoogstwaarschijnlijk meedoen obv de hints die online en in het molboekje staan.
Dus als je wil kan je al met grote zekerheid weten wie er mee doen. In ieder geval uit welke seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijkzwanger schreef:
04-09-2020 10:19
Oja dat is ook zo.

Sanne Vogel zou ik ook leuk vinden. Die heeft ook meegedaan toch? Leuk mens
Sanne Vogel is afgelopen december bevallen van een tweeling. Lijkt me erg sterk dat ze afgelopen najaar dan ook deelnemer is geweest (had het wel leuk gevonden overigens!)
Alle reacties Link kopieren
EmmaLC schreef:
04-09-2020 10:32
Sanne Vogel is afgelopen december bevallen van een tweeling. Lijkt me erg sterk dat ze afgelopen najaar dan ook deelnemer is geweest (had het wel leuk gevonden overigens!)
Haha ik zie nu Sanne en Airen samen meedoen met hele dikke buiken :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
04-09-2020 10:28
Er is al een lijst met welke mensen er hoogstwaarschijnlijk meedoen obv de hints die online en in het molboekje staan.
Dus als je wil kan je al met grote zekerheid weten wie er mee doen. In ieder geval uit welke seizoenen.
Die lijst staat op pagina 3, in mijn post van 18.46u
Alle reacties Link kopieren
mendy schreef:
04-09-2020 10:33
Die lijst staat op pagina 3, in mijn post van 18.46u
Ah ik zie het!
Je had het inderdaad ook niet uitgeschreven gelukkig, kan me voorstellen dat mensen het nog niet willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Die lijst ken ik maar is een gokje. Geen zekerheid.

Ja dat is ook zo ze heeft een tweeling gekregen. Is ook stiekem mijn wens... Maar 1 gezond kindje is uiteraard ook fantastisch.

Ik hoop iig Ron
AnAppleADay schreef:
04-09-2020 10:08
Nee, er doen geen winnaars en finalisten mee volgens mij.
En Angela is nooit kandidaat geweest.
Ik zou het leuk gevonden hebben als ze Angela het hadden laten presenteren.
Misschien wisselen ze halverwege wel van presentator, hoop ik nu!
Alle reacties Link kopieren
Ja Angela is leuk.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
30-08-2020 10:45
https://wieisdemol.page.link/UQj4iZH1KgeWbPSX8

Linkje voor de poule! Als het niet lukt moet je mij even je gebruikersnaam pb-en
Ik heb je een pb gestuurd!
Altijd van je afsnijden
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook mee schrijven/lezen. Heb me ook al op de app toegevoegd. Heb er weer zin in. Eindelijk een keer een finale die niet in het weekend van mijn verjaardagsfeestje valt. Dus kan een keer live meekijken 😁
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
04-09-2020 10:38
Ik zou het leuk gevonden hebben als ze Angela het hadden laten presenteren.
Misschien wisselen ze halverwege wel van presentator, hoop ik nu!
Dat zou wel leuk zijn geweest ja!
Alleen ivm contracten van RTL zal dat denk ik nooit een reëele optie zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
04-09-2020 12:01
Dat zou wel leuk zijn geweest ja!
Alleen ivm contracten van RTL zal dat denk ik nooit een reëele optie zijn geweest.
Zal inderdaad daardoor niet zo snel gebeuren, maar zou het inderdaad ook leuk hebben gevonden als Angela weer een keer had gepresenteerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf ook aangemeld voor de poule. Denk alleen niet dat ik live ga meekijken en schrijven want vakantie en ik kijk het meestal op zondagochtend.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-09-2020 08:47
Ik heb mezelf ook aangemeld voor de poule. Denk alleen niet dat ik live ga meekijken en schrijven want vakantie en ik kijk het meestal op zondagochtend.
Let dan wel op dat er dit jaar in de app elke week een vraag komt voor extra punten en die kan je volgens mij maar 24 of 48h invullen.
Ik ben ook 2 zaterdagen op vakantie dus ik hoop dat ik dan wel op de zondag ook kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd voor de poule AnAppleADay!

Leuk heb er weer zin in.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik keek nog niet toen Ron mee deed aan widm. Kan iemand mij vertellen waarom het hem zo wordt gegund om weer mee te doen? Ik begrijp dat hij er de eerste aflevering uit lag maar die zijn er meer.
Alle reacties Link kopieren
Ron wilde sws heeeeeel graag meedoen al jarenlang. Dat was een verschil met de meeste deelnemers.

Daarnaast kreeg hij in geloof ik de 2e aflevering de kans om terug te keren. Maar dan moesten de andere kandidaten hem dat wel gunnen. Hij stond dus af te wachten of het mocht. Maar nee ze vonden dat hij weg moest gaan. Dat was best n ding.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijkzwanger schreef:
05-09-2020 12:21
Ron wilde sws heeeeeel graag meedoen al jarenlang. Dat was een verschil met de meeste deelnemers.

Daarnaast kreeg hij in geloof ik de 2e aflevering de kans om terug te keren. Maar dan moesten de andere kandidaten hem dat wel gunnen. Hij stond dus af te wachten of het mocht. Maar nee ze vonden dat hij weg moest gaan. Dat was best n ding.
Het was nog erger, omdat ze de eerste aflevering in tweetallen starten. In de loop daarvan ontdekken ze dat ze allemaal in andere steden in andere landen zaten. Ze deden de eerste test terwijl ze slechts één persoon hadden ontmoet en pas daarna zouden de kandidaten die door gingen doorvliegen naar de eigenlijke bestemming.

Dus ook echt de meest lullige eerste afvaller.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven