Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2016

30-12-2015 20:58 1594 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 januari begint het weer! Wie gaat kijken?

Kandidaten:

Airen Mylene (Shownieuws presentatrice)

Annemieke Schollaardt (3FM dj)

Cécile Narinx (hoofdredactrice Harpers Bazaar)

Ellie Lust (politiewoordvoerder)

Klaas van Kruistum (presentator KRO-NCRV)

Marjolein Keuning (GTST actrice)

Remy van Kesteren (harpist)

Rop Verheijen (acteur)

Taeke Takema (hockeyer)

Tim Hofman (BNN presentator)

Zit nu de special te kijken met oudkandidaten, zo leuk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2016 22:18
Reden: TO= LoiseauCoureur (er is iets mis gegaan tijdens het samenvoegen van 2 topics)
% gewijzigd
Ergens vind ik het wel leuk dat dit jaar de meningen over wie de mol is sterk zijn verdeeld. Volgens mij zo'n 15% per deelnemer (schema moltalk)

Iedereen doet verdachte acties,de een opvallender dan de ander.

Voor mij is Tim een mollende kandidaat. Taeke en Cecile mollen wat minder opvallend Door of juist (te) enthousiast mee te doen of af te haken wegens angst. Klaas heeft ook wel een aantal bijzondere acties (zou hij afgelopen aflevering geld in de kist hebben laten zitten, expres omslaan). Annemiek en Rop zitten voor mij denk ik toch eerder kandidaat (retrospectief). Ze doen ook teveel dingen goed.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik vind art ook niks.
Volgens mij is het helemaal niet zo verdeeld, en zit de meerderheid op Klaas (nooit te checken natuurlijk of de statistieken op de Mol-site wel kloppen) zou wel jammer zijn want dan is het inderdaad wel erg duidelijk geweest.
Van de mensen die actief zijn op forums zit een grote meerderheid op Klaas ivm de verborgen hints.

Die statistieken op de site zijn denk ik gebaseerd op de app en daar geloof ik wel dat het redelijk verdeeld is. Als ik in mijn poules kijk zitten er veel mensen helemaal niet op Klaas, maar ik weet dat zij geen grote molloten zijn ;)
quote:ourea schreef op 01 februari 2016 @ 14:05:

Ik vind art ook niks. Hè gelukkig.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
tijdens dat gesprekje tussen annemieke en rop,waarop zei vraagt of hij de mol niet is,schut ie steeds met zijn hand.en dan zie je de middelste drie vinger.in gebarentaal lijkt het verdacht veel op de M,van mol???
Net wat afleveringen teruggekeken. Rop kan de mol niet zijn. Bij de opdracht met het lasergamen krijgt hij 150 euro mee. Daarna wordt in de test gevraagd welk bedrag de mol meekreeg. 150 euro is daarbij geen optie. Conclusie: Rop is niet de mol.

Kleine kanttekening: het kan uiteraard zó gemonteerd zijn dat Rop uiteindelijk een ander bedrag heeft meegekregen. (Als dat zo is, stop ik met kijken, want dan kun je dus zelfs door deductie er niet achter komen wie de mol is.)
Tim is mijn mol. Buiten dat hij constant chaos aan het creëren is, vind ik het raar dat Ellie vorige week vijf tips voor het maken van de test van Tim afpakte, en er toch uit lag. Ik denk dat Tim (de best voorbereide mol ooit) de tips heeft vervangen.

Klaas valt voor mij af, er wijzen te veel hints naar hem, en er is duidelijk gezegd dat je dit jaar niet naar de mol moet zoeken maar naar de kandidaten.
quote:Schabolleke schreef op 01 februari 2016 @ 16:11:

Tim is mijn mol. Buiten dat hij constant chaos aan het creëren is, vind ik het raar dat Ellie vorige week vijf tips voor het maken van de test van Tim afpakte, en er toch uit lag. Ik denk dat Tim (de best voorbereide mol ooit) de tips heeft vervangen.

Klaas valt voor mij af, er wijzen te veel hints naar hem, en er is duidelijk gezegd dat je dit jaar niet naar de mol moet zoeken maar naar de kandidaten.Dat laatste zou wel een goede zijn van de redactie. Ik ben benieuwd.
quote:Zebroliraf schreef op 01 februari 2016 @ 15:35:

Net wat afleveringen teruggekeken. Rop kan de mol niet zijn. Bij de opdracht met het lasergamen krijgt hij 150 euro mee. Daarna wordt in de test gevraagd welk bedrag de mol meekreeg. 150 euro is daarbij geen optie. Conclusie: Rop is niet de mol.

Kleine kanttekening: het kan uiteraard zó gemonteerd zijn dat Rop uiteindelijk een ander bedrag heeft meegekregen. (Als dat zo is, stop ik met kijken, want dan kun je dus zelfs door deductie er niet achter komen wie de mol is.)Dit was me niet opgevallen, leuk feitje! Toch zou het me niet verbazen als ze veel belangrijke dingen eruit knippen, waardoor kijkers gemanipuleerd worden. Dit kan er best 1 van zijn.

Klaas valt voor mij af, er wijzen te veel hints naar hem, en er is duidelijk gezegd dat je dit jaar niet naar de mol moet zoeken maar naar de kandidaten.In dat geval zet ik al mijn zinnen op Cecile. Vind dat echt geen prettige persoonlijkheid en valt ook absoluut niet op in het spel..
The finest pleasure is kindness to others.
Ik zit weliswaar diep in mijn Rop-tunnel, maar alle geheime aanwijzingen lijken naar Klaas te leiden.

Klaas valt voor mij af, er wijzen te veel hints naar hem, en er is duidelijk gezegd dat je dit jaar niet naar de mol moet zoeken maar naar de kandidaten.

Dit laatste is wat ik ook bedoelde in mijn post eerder vandaag.

Op basis daarvan neig ik nu naar Taeke.
quote:Zebroliraf schreef op 01 februari 2016 @ 15:35:

Kleine kanttekening: het kan uiteraard zó gemonteerd zijn dat Rop uiteindelijk een ander bedrag heeft meegekregen. (Als dat zo is, stop ik met kijken, want dan kun je dus zelfs door deductie er niet achter komen wie de mol is.)Toch denk ik dat dit montage moet zijn. Anders is het voor de andere kandidaten toch al meteen duidelijk dat hij het niet kan zijn, ze moeten minstens de mogelijkheid hebben om fout te kunnen stemmen bij die test. Zou dit echt heel raar vinden.
Op FB word gesuggereerd dat als je van het getal 113 de 3 eraf haalt dat het dan letter nummer 11 uit het alfabet moet zijn, en dat is de K van Klaas.

Ik verdenk sowieso Klaas, Tim, Rop en Annemieke omdat zij bij alle foto's, opdracht uitleggen en bij de eliminatie steeds achteraan staan of zitten. En had Ard het niet steeds over "het spel veranderd niet voor je ogen maar achter je rug" (daarom is Klaas nu mijn hoofdverdachte: rug is (van) kruis(tum) en Jezus (EO) droeg het kruis op zijn rug, tevens heeft Klaas verpleegkunde gestudeerd, en dan heb je ook veel met ruggen te maken en hij staat en zit steeds achteraan en 1000 euro was vroeger 1000 gulden is (rooie) rug en wie pakte de 1000 euro uit de kist, juistem van Kruistem)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Klaas valt voor mij af, er wijzen te veel hints naar hem, en er is duidelijk gezegd dat je dit jaar niet naar de mol moet zoeken maar naar de kandidaten.Ja ik zit nu even in de Klaas tunnel maar ook Tim is verdachte nummer 2, er zijn idd geen mollen aanwijzingen naar hem en probeert fanatiek de spelletjes te winnen. Zou ook een goede mol kunnen zijn. Nu ook maar een Tim tunnel erbij.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Mutsje78 schreef op 01 februari 2016 @ 17:21:

Op FB word gesuggereerd dat als je van het getal 113 de 3 eraf haalt dat het dan letter nummer 11 uit het alfabet moet zijn, en dat is de K van Klaas.

Ik verdenk sowieso Klaas, Tim, Rop en Annemieke omdat zij bij alle foto's, opdracht uitleggen en bij de eliminatie steeds achteraan staan of zitten. En had Ard het niet steeds over "het spel veranderd niet voor je ogen maar achter je rug" (daarom is Klaas nu mijn hoofdverdachte: rug is (van) kruis(tum) en Jezus (EO) droeg het kruis op zijn rug, tevens heeft Klaas verpleegkunde gestudeerd, en dan heb je ook veel met ruggen te maken en hij staat en zit steeds achteraan en 1000 euro was vroeger 1000 gulden is (rooie) rug en wie pakte de 1000 euro uit de kist, juistem van Kruistem)

Huh....?

Haha! Ik denk dat dat allemaal iets te vergezocht is

Ik verdenk Klaas sowieso juist niet, omdat daar veel te veel duidelijke hints over zouden zijn..

Ik verdenk sowieso Klaas, Tim, Rop en Annemieke omdat zij bij alle foto's, opdracht uitleggen en bij de eliminatie steeds achteraan staan of zitten. En had Ard het niet steeds over "het spel veranderd niet voor je ogen maar achter je rug" (daarom is Klaas nu mijn hoofdverdachte: rug is (van) kruis(tum) en Jezus (EO) droeg het kruis op zijn rug, tevens heeft Klaas verpleegkunde gestudeerd, en dan heb je ook veel met ruggen te maken en hij staat en zit steeds achteraan en 1000 euro was vroeger 1000 gulden is (rooie) rug en wie pakte de 1000 euro uit de kist, juistem van Kruistem)Maar Cecile haar buurvrouw der broer heet Rug, dus ik denk dat Cecile de mol is
quote:friezinnetje2014 schreef op 01 februari 2016 @ 18:15:

[...]

Maar Cecile haar buurvrouw der broer heet Rug, dus ik denk dat Cecile de mol is
LOL!

Die link van klaas met verpleegkunde en ruggen!!!! :-))))

Je kan me rug op!
Is er hier iemand die in de vorige afleveringen de mol door had?

(ik ben hier echt slecht in, Ellie was mijn mol).
Doubt kills more dreams than failure ever will

En als je de 1 en de 3 eraf haalt is het een A dus Annemiek. Of je haalt alleen de 1 eraf en het is toch Marjolein.

of je trekt er telkens 26 vanaf dan houdt je uiteindelijk 9 over = I, dus misschien toch geen hint. Of je telt ze op = 5 = E, toch een mol bij de politie.

Sommige hints zijn te vaag om echt iets van te zeggen...
Als we op zoek moeten naar de kandidaten dan moeten we om de mol te vinden zoeken naar de meest lay low / laid back persoon toch? Dan ben ik toch bang dat ik in dat geval Klaas moet aanwijzen. En Cecile als plan B.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:VivaFleur schreef op 01 februari 2016 @ 20:53:

Is er hier iemand die in de vorige afleveringen de mol door had?

(ik ben hier echt slecht in, Ellie was mijn mol).heb het wel goed gehad, maar zat er ook wel eens helemaal naast. Ach, het is leuk om mee te doen, wat hints te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven