Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2016

30-12-2015 20:58 1594 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 januari begint het weer! Wie gaat kijken?

Kandidaten:

Airen Mylene (Shownieuws presentatrice)

Annemieke Schollaardt (3FM dj)

Cécile Narinx (hoofdredactrice Harpers Bazaar)

Ellie Lust (politiewoordvoerder)

Klaas van Kruistum (presentator KRO-NCRV)

Marjolein Keuning (GTST actrice)

Remy van Kesteren (harpist)

Rop Verheijen (acteur)

Taeke Takema (hockeyer)

Tim Hofman (BNN presentator)

Zit nu de special te kijken met oudkandidaten, zo leuk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-01-2016 22:18
Reden: TO= LoiseauCoureur (er is iets mis gegaan tijdens het samenvoegen van 2 topics)
% gewijzigd
quote:Bruja78 schreef op 02 februari 2016 @ 20:14:

Even terug gekeken, maar als die theorie van het laatste woord zou kloppen was Rop er deze week uitgegaan.Oh ik heb nog eens gekeken en je hebt gelijk... ik had de laatste paar secondes gemist denk ik...
Shit als dat klopt..ik heb Rop én Annemiek als verdachten haha
Ik zit weer klaar hoor
Leuke opdracht met die kamers.
Ik vind rop heel verdacht bij deze opdracht, lekker fanatiek doen met als gevolg dat ie niks heeft geleerd.
Klaas verschoof de tafel een stuk naar achteren 😱
Ik zit eigenlijk vanaf het begin af aan al op annemiek en rop

maar sinds vorige week, en ook nu weer, neig ik ineens naar klaas

Ik vind die laatste opdracht wel geinig hoor!

vind ze dit seizoen tot nu toe over het algemeen wat matig
IK WIL DIE VOLKSWAGEN CABRIO !!!!

Wat een rete strakke bak is dat!
Klaas stuurt ze weer totaal de verkeerde kant op in de auto /tunnelvisie
Zo...die ga ik echt niet missen! Doeiii!
The finest pleasure is kindness to others.
Ga Cecile mode commentaar wel missen. Elke aflevering had ze wel weer een adviesje of commentaartje, smullen.
quote:Merlijne schreef op 06 februari 2016 @ 21:27:

Ga Cecile mode commentaar wel missen. Elke aflevering had ze wel weer een adviesje of commentaartje, smullen.Ja ik begon haar eigenlijk steeds leuker te vinden, van mij had taeke of tim er wel uit gemogen
Ik vond haar ook best leuk. En die beelden die je dan ineens ziet als ze weggaan.. leuk.

Ik vind eigenlijk niemand meer erg irritant. Maar zit niet meer in de Annemieke tunnel, ik weet het gewoon niet meer. Moltalk kijken maar.
Wel apart, Cecile zei dat ze wist wie de mol was (via het geld) en nu ligt ze eruit
Ik begon Cécile ook steeds leuker te vinden.

Maar voor mn positie in mn poultje is het wel goed :-)

Vandaag vond ik Rop en Klaas weer verdacht en voor de verandering Tim ook wel. Maar die zenuwachtige blik van Tim bij het wachten op z'n scherm is niet te acteren...

Annemiek is weer omlaag gegaan op mn lijstje...
quote:missdory schreef op 06 februari 2016 @ 21:32:

Wel apart, Cecile zei dat ze wist wie de mol was (via het geld) en nu ligt ze eruit Het was toch wel duidelijk dat ze liep te bluffen. Ze zei in de biecht dat ze niks zag.
Cecile zei op het einde dat ze misschien wat meer op Klaas had moeten vertrouwen..

Dacht ze dat hij de mol was?

Dat zou dus betekenen dat hij het niet is!

En hoewel ik Annemieke normaal heel verdacht vond, heeft ze het nu weer hartstikke goed gedaan, ook met die Spaanse woorden!
quote:missdory schreef op 06 februari 2016 @ 21:32:

Wel apart, Cecile zei dat ze wist wie de mol was (via het geld) en nu ligt ze eruit Bluf.
quote:Lisette_ schreef op 06 februari 2016 @ 21:41:

Cecile zei op het einde dat ze misschien wat meer op Klaas had moeten vertrouwen..

Dacht ze dat hij de mol was?

Dat zou dus betekenen dat hij het niet is!

En hoewel ik Annemieke normaal heel verdacht vond, heeft ze het nu weer hartstikke goed gedaan, ook met die Spaanse woorden!

Volgens mij bedoeld ze dat ze beter een verbond had kunnen aangaan, dan had ze misschien meer info gehad en er nog ingezeten.

En Annemieke zegt in de 1e aflevering dat ze Spaans spreekt en nu zegt ze dat ze geen Spaans spreekt maar alleen een paar woordjes. Vind juist verdacht.
Volgens mij zei ze alleen dat ze zich wel verstaanbaar kon maken in het Spaans.

Ze had nu wel 4 van de 5 woorden goed, als ze de mol zou zijn kon ze daar veel meer foute woorden kunnen noemen.
Annemieke gaf aan dat ze goed Papiaments spreekt. Dat lijkt op Spaans, maar is niet hetzelfde.

Ik kan me voorstellen dat ze dat aangaf omdat het op woorden vertalen/leren wel nauw luistert. En dan is Papiaments echt iets anders dan Spaans.

Ik zit na deze aflevering minder op Annemieke.

Maar ik denk dan dat zij wel goed weet wie het wél is.

Ik hou het op: Tim, Rob of Annemieke. Die blik van Tim bij het scherm was prima te acteren wat mij betreft.

Gewoon een beetje tandeknarsen. Meer was het niet.
quote:Courage- schreef op 06 februari 2016 @ 22:00:

Annemieke gaf aan dat ze goed Papiaments spreekt. Dat lijkt op Spaans, maar is niet hetzelfde.

Ik kan me voorstellen dat ze dat aangaf omdat het op woorden vertalen/leren wel nauw luistert. En dan is Papiaments echt iets anders dan Spaans.

Ik zit na deze aflevering minder op Annemieke.

Maar ik denk dan dat zij wel goed weet wie het wél is.

Ik hou het op: Tim, Rob of Annemieke. Die blik van Tim bij het scherm was prima te acteren wat mij betreft.

Gewoon een beetje tandeknarsen. Meer was het niet. Eens, ik ben haar ook echt minder verdacht te vinden. Bij Tim kreeg ik een klein beetje het idee dat hij zijn lach aan het inhouden was..
quote:Merlijne schreef op 06 februari 2016 @ 21:27:

Ga Cecile mode commentaar wel missen. Elke aflevering had ze wel weer een adviesje of commentaartje, smullen.Ik vind Cecile altijd van die vormeloze dingen aan hebben. Totaal geen stijl. De gedachte erachter zal wel geweest zijn dat het tijdloos moet zijn maar toch.
Ik denk Taeke, gewoon een gevoel en kan er dus weer eens volledig naast zitten

Ik vind de opdrachten dit jaar wat minder leuk. Het is een beetje irritant dat het hele bedrag niet wordt gewonnen omdat er een klein detail niet klopt. Ze hebben zich de poten uit het lijf gerend of zich gek zitten maken met woorden en dan krijgen ze helemaal niks. Doe dan een x bedrag voor ieder goed onderdeel. Zou er ook eens wat meer in de pot komen.
Ik vond Cecile supergrappig, jammer dat ze eruit ligt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven