Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2023

06-11-2022 08:14 1659 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf zaterdag 7 januari weer op tv!

Kandidaten van dit jaar:
  • Olympisch zwemkampioen Ranomi Kromowidjojo
  • Presentator Jurre Geluk
  • Onderzoeksjournalist Daniël Verlaan
  • Acteur en zangeres Sarah Janneh
  • Acteur en cabaretier Annick Boer
  • Cabaretier Nabil Aoulad Ayad
  • Elle-hoofdredacteur Anke de Jong
  • Presentator Sander de Kramer
  • Acteur en presentator Soy Kroon
  • Presentator Froukje de Both
Afbeelding


Voor wie wil mee doen met de Viva poule:

https://app.wieisdemol.avrotros.nl/app/ ... 1n4XgT8PbA
anappleaday wijzigde dit bericht op 02-01-2023 18:37
87.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Zanahoria schreef:
13-03-2023 21:03
Staat nog in de story van Daniël.

Ik zie het zelf meer als close vrienden. Al die WIDM kandidaten van dit seizoen sturen elkaar constant hartjes.
Nou, ik kijk m'n close vrienden niet steeds diep in de ogen alsof ik ze wil opvreten en ik kus ze ook niet zo.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar waarom zouden ze er dan zo geheimzinnig over doen? Geen enkele reden toe. Want als ze niet gezien willen worden, dan moeten ze ook niet als zogenaamd vrienden naar buiten treden. En ze zijn ook weer niet zo bekend of interessant dat ze niet meer over straat kunnen als blijkt dat ze wél een relatie hebben.
Kortom, ik geloof er niks van en ga er gewoon van uit dat ze in het filmpje de waarheid spreken. :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Airen en Taeke zaten samen in wie is de mol in 2016 en zijn daar of erna een setje geworden, inmiddels volgens mij 2 kids rijker.

Dus het kan zeker :)
NoPepsiPlease schreef:
13-03-2023 21:20
Nou, ik kijk m'n close vrienden niet steeds diep in de ogen alsof ik ze wil opvreten en ik kus ze ook niet zo.
Gevonden en ik ben het met jou eens. Ik vind het er wel erg close uit zien voor goede vrienden en geloof er eerlijk gezegd geen bal van. Mijn vriend zou ingrijpen als ik zo met mijn vrienden om ging in elk geval.
Alle reacties Link kopieren Quote
NoPepsiPlease schreef:
13-03-2023 19:16
Nou, ik vind het filmpje op Daniel zijn insta duidelijk hoor.

Ik heb even gekeken op Iganony want in de stories staat hij inmiddels niet meer. Ik vind die kus op de wang niet zo heel bijzonder. De manier waarop hij naar haar kijkt, geeft me wel een wenkbrauw.

Als ik een man leuk vind en meer zou willen, en die betreffende man kijkt op deze manier naar mij zonder dat het gevoel wederzijds is, dan heb ik liever niet dat hij mij zo aankijkt. Ik zou hier serieus van slag van zijn.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha oooh, m'n hartje is gebroken :P
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Honolulu schreef:
14-03-2023 13:34
Ik heb even gekeken op Iganony want in de stories staat hij inmiddels niet meer. Ik vind die kus op de wang niet zo heel bijzonder. De manier waarop hij naar haar kijkt, geeft me wel een wenkbrauw.

Als ik een man leuk vind en meer zou willen, en die betreffende man kijkt op deze manier naar mij zonder dat het gevoel wederzijds is, dan heb ik liever niet dat hij mij zo aankijkt. Ik zou hier serieus van slag van zijn.
Precies. En dat strijken door haar haren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha eens met jullie. Betwijfel of ze iets hebben, maar zoals hij naar haar kijkt.. :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic!

entertainment/wie-is-de-mol-2024/list_m ... #p35050079

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven