Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2024

18-11-2023 11:31 1293 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
El Topo ha vuelta, de Mol is terug!
In het prachtige Mexico gaan 10 nieuwe kandidaten op zoek naar de Mol in hun midden. Presentator Rik van de Westelaken neemt wetenschapsjournalist Anna Gimbrère, artiest Babs Schutte, presentator Fons Hendriks, acteur Jeroen Spitzenberger, cartoonist Jip van den Toorn, drag artiest Justin Mooijer, presentator Kees van der Spek, actrice Rian Gerritsen, artiest Rosario Mussendijk en presentator Tooske Ragas mee in de wereld waarin niets is wat het lijkt.
Ze krijgen een kijkje in de toekomst waarbij zaken die normaal verborgen blijven, worden onthuld. Kunnen de kandidaten hiermee het verloop van het spel naar hun hand zetten en de Mol ontmaskeren?

Afbeelding


Viva poule in de app:

https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=8X92-ST7E
anappleaday wijzigde dit bericht op 05-01-2024 09:09
85.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes, nog 2 dagen!

Maar even poule aangemaakt voor vrienden/familiegroep. Wie er wint krijgt een winnaar widm 2024 sticker en wat lekkers.

Doen we elk jaar en de groep wordt steeds groter. :heart:
De regel is dat iedereen in de groep ook mensen mogen noemen, mits ik ze ken. Ook al is het vaag.
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zullen we ook weer een poule maken met dit topic?
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
04-01-2024 10:07
Zullen we ook weer een poule maken met dit topic?
Ik ben voor :-D

Zaterdag alweer de start!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die Fons wel een type dat een goede Mol zou kunnen zijn. Bij Radar vind ik hem behoorlijk ratterig. Correct in de omgang met de bedrijven waar hij heen moet, en tikje braaf meeknikken, soms wat tegengas geven, beetje slungelig overkomen, tikje droge humor en ondertussen zijn eigen plan trekken en ze er bij lappen. Ik zou hem wel leuk vinden als Mol.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
04-01-2024 10:07
Zullen we ook weer een poule maken met dit topic?
Ja leuk 😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er zin in!! Denk dat Fons of Kees goede Mollen zouden zijn. Ik heb ook maar op hen gestemd voor de eerste ronde.
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP! Weer helemaal zin in :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Poule staat klaar!

https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=8X92-ST7E

Als het niet lukt moet je even je username doorgeven (in het topic of via pb)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha leuk.

Ik heb geen idee, logischerwijs. Maar moet toch punten inzetten.
Denk ook op Kees en Fons, als ze geen mol zijn ( wel een beetje te voor de hand liggend..) dan denk ik dat ze de eerste aflevering wel overleven, zijn slim zat.
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teeveepee. Effe kijken hoe zo'n pouletje werkt
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom heeft iedereen behalve ik al 100 punten?

Edit: wacht ik snap het "al"
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2023 schreef:
05-01-2024 13:43
Ha leuk.

Ik heb geen idee, logischerwijs. Maar moet toch punten inzetten.
Denk ook op Kees en Fons, als ze geen mol zijn ( wel een beetje te voor de hand liggend..) dan denk ik dat ze de eerste aflevering wel overleven, zijn slim zat.
Ik vind het ook altijd stom dat je van tevoren al punten moet inzetten. Maar als je het niet doet loop je al gauw achter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp! Zin in!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook tvp!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
05-01-2024 13:59
Ik vind het ook altijd stom dat je van tevoren al punten moet inzetten. Maar als je het niet doet loop je al gauw achter.
Ja, inderdaad. Kreeg er gelijk stress van: waar baseer je het ooit op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggstatic schreef:
05-01-2024 20:41
Ja, inderdaad. Kreeg er gelijk stress van: waar baseer je het ooit op.
Daarom lees ik mee en doe ik maar niet mee aan de poule :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Rick McCullough stopt na dit seizoen 😮 hij was 20 jaar lang dè regisseur van widm.
Dus of dit seizoen wordt voorlopig het laatste òf er komt een heel andere vibe.
Hoe dan ook, het laatste seizoen zoals we gewend zijn denk ik.
AnAppleADay schreef:
06-01-2024 08:59
Rick McCullough stopt na dit seizoen 😮 hij was 20 jaar lang dè regisseur van widm.
Dus of dit seizoen wordt voorlopig het laatste òf er komt een heel andere vibe.
Hoe dan ook, het laatste seizoen zoals we gewend zijn denk ik.
Zo jammer...

Hopelijk komt er een andere goede voor terug! We zien in Belgie een andere regisseur het ook heel goed kan maken.
Eggstatic schreef:
05-01-2024 20:41
Ja, inderdaad. Kreeg er gelijk stress van: waar baseer je het ooit op.
Niet over nadenken en gewoon inzetten. Ik spreid mijn punten over iedereen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dumptiedum schreef:
06-01-2024 09:08
Zo jammer...

Hopelijk komt er een andere goede voor terug! We zien in Belgie een andere regisseur het ook heel goed kan maken.
Ja in België verandert de productie heel vaak van mensen, juist voor een nieuwe invalshoek. Dus ik hoop zo dat het juist een boost gaat zijn maar het is ook een risico dat iemand het verpest…
Misschien kunnen ze wel iemand uit de Belgische hoek halen?
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
06-01-2024 08:59
Rick McCullough stopt na dit seizoen 😮 hij was 20 jaar lang dè regisseur van widm.
Dus of dit seizoen wordt voorlopig het laatste òf er komt een heel andere vibe.
Hoe dan ook, het laatste seizoen zoals we gewend zijn denk ik.
Hopelijk gaan ze dan meer de Vlaamse kant op. Die vind ik doorgaans veel sterker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waren er ook veranderingen die je eigenlijk wilde weigeren?

"Ik was niet blij toen de finale live ging. Ik ben een enorme controlfreak. Als ik het monteer, klopt het. En als het live is, dan weet ik dat niet. Maar die strijd heb ik verloren, haha."

"Ze hadden gewoon gelijk. We gaven het programma terug aan de kijker. Die ontknoping buiten, in die zee van fans. Jan Versteegh die vertelde dat hij de mol was. Fucking electric."
Ik erger me juist rot aan de manier hoe Nederland de finale doet. Na de rustige corona periode was er een keer een enquête waar de meerderheid ook aangaf het een verademing te vinden zonder dat schreeuwende publiek, maar daar is helaas niks mee gedaan.
Ook hier zou de Vlaamse manier een mooi compromis zijn. In een grote bioscoop is de finale uitzending waarin de kandidaten en mol ook live langs komen. Daar heb je als tv kijker geen last van.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
06-01-2024 09:29
Ja in België verandert de productie heel vaak van mensen, juist voor een nieuwe invalshoek. Dus ik hoop zo dat het juist een boost gaat zijn maar het is ook een risico dat iemand het verpest…
Misschien kunnen ze wel iemand uit de Belgische hoek halen?
Ja hun jubileumjaar mislukte in mijn ogen nogal doordat hun mol niet met de stress om kon gaan. Lag ook aan de gedeelde kamers (hij praatte blijkbaar in zijn slaap). Toch had het seizoen daarna wederom gedeelde kamers. Lijkt me extra vermoeiend om met een onbekende te moeten slapen na ongetwijfeld zeer vermoeiende dagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubois schreef:
06-01-2024 09:29
Hopelijk gaan ze dan meer de Vlaamse kant op. Die vind ik doorgaans veel sterker.
Die is zeker veel sterker. In het nieuwste seizoen gaan zij naar Italië. Meestal begint dat als WIDM klaar is, dus daar zie ik (nog meer) naar uit.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven