Wie is de Mol? Najaar 2025
zaterdag 1 november 2025 om 10:17
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 15-11-2025 22:00
40.00% gewijzigd
zondag 16 november 2025 om 13:30
Ik vind Merel erg leuk, maar deze keer geen mol.
Annemarie vond ik al mol niet leuk en nu als kandidaat ook niet.
Portugal blijft fantastisch. Wat een mooi land is dat, wat een mooie steden zijn daar. Ik hoop wel dat ze nu snel uit Lissabon vertrekken, er is nog zo veel meer moois te zien
Portugal blijft fantastisch. Wat een mooi land is dat, wat een mooie steden zijn daar. Ik hoop wel dat ze nu snel uit Lissabon vertrekken, er is nog zo veel meer moois te zien
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 16 november 2025 om 13:49
Nou nee hoor, ik vond het ook infantiel en heb er niet om gelachen. Niveau poepen en piesen hahahahahahaha. Hoezo moet iedereen dat leuk vinden?
En ik vind Jurre toevallig ook nog eens een leuk mens maar wat ie deed niet, en nu?
En ik ben blij dat Dennis er uit is, die zit wel echt in mijn irritatiezone als persoon.
zondag 16 november 2025 om 15:23
Annemarie kende ik helemaal niet. Heb dat seizoen niet gezien. Maar ze doet me enorm aan Tjitske Reidinga en/of Claire uit Gooische vrouwen denken. Misschien de stem ofzo. Ik mag haar wel geloof ik.feow schreef: ↑16-11-2025 13:30Ik vind Merel erg leuk, maar deze keer geen mol.
Portugal blijft fantastisch. Wat een mooi land is dat, wat een mooie steden zijn daar. Ik hoop wel dat ze nu snel uit Lissabon vertrekken, er is nog zo veel meer moois te zien![]()
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in